Mitä rotua kaivataan?

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Vastaa Viestiin
Hex
Epätoivoinen katse
Viestit: 476
Liittynyt: To Maalis 07, 2013 10:21 pm
Viesti:

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja Hex »

Muaki kiinnostais kelpit tai snautserit mut ei oo aikaa :/ Ehkä joskus :D Ja boerboeleita ois kiva saada, niitä ei kasvata tällä hetkellä kukaan muu kuin mä, enkä oo nähny nitä yhen koirankaan omistavia..
Marcia
Höpsö veitikka
Viestit: 5964
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja Marcia »

^Hei snautsereita joo... keskari olis näpsäkkä! Meikäläisen pentusuunnitelmat näkee tuolta.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Lyydia kirjoitti:SkumbagJabber oon samaa mieltä lapinkoirista. Niitä on vähän, mullakin vain kolme. Jacyalla on kyllä ihan useampi koira kun niitä kasvattaa, mut harmi kun hän on tauolla. Mä haluaisin tuoda lisää lapinkoiria mutta noissa nykysissäkin vielä tekemistä eikä ne oo minun ykkösrotu kumminkaan. Mutta tykkään niistä silti ja toivoisin, että rotu sekä vanhat suvut pysyy hengissä :) Sinä oot paljon tehnyt niiden eteen! Olisin muuten kiinnostunut sinun pennusta, kun pentueita taas tulee.
Kiva kuulla. ^-^

Poropentueita ei ole vielä hetkeen tulossa, mun kaikki porokoirat on tällä hetkellä kisaamattomia, saman ikäisiä koiria.

Pörröjä olisi kyllä luvassa lähiaikoina, isänä Uutu, emänä varmaan Väri tai Noodi, pitää jossain kohtaa tarkemmin jaksaa noiden sukutauluja syynätä.

--

Kelpiet kiinnostaa minuakin. Niitä mulla onkin viime vuosien aikana ollut jokunen kappale, tällä hetkellä löytyy vain Pinkki, mutta olen ajatellut lähiaikoina tuoda uuden uroksen. Olen myös miettinyt kelpien ottamista Pennyroyaliin kolmanneksi roduksi, mutta se on toistaiseksi vielä jäänyt ja mulla on kelpiejutut pysyneet Bad Karman alla. Kelpieitä olenkin ehtinyt kaksi pentuetta teettämään: Liirun Laarun J- ja Bad Karma P-pentue.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Hex
Epätoivoinen katse
Viestit: 476
Liittynyt: To Maalis 07, 2013 10:21 pm
Viesti:

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja Hex »

Marcia kirjoitti:^Hei snautsereita joo... keskari olis näpsäkkä! Meikäläisen pentusuunnitelmat näkee tuolta.
Marcia, katsoo nyt josko tekisi jonkun minikennelin, johon tulisi vain 12 koiraa :D Ja tällä kertaa pitäisin sen vain 12 :D
Avatar
eilwen
Ei riitä.
Viestit: 307
Liittynyt: To Kesä 18, 2015 7:54 pm
Viesti:

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja eilwen »

Heivain, täällä ihan uusi ihminen virtuaalimaailmassa! Hilltorp kenneliin alan kasvattamaan fci 10, lähinnä borzoi, grey ja whippet. Sivut ovat vielä aivan kesken eikä koiriakaan ole vielä. Jos joku tietää jonkun toisen vinttikasvattajan niin vinkatkaa tähän tai viestillä! :--)
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Minulla on vinttikoiria. Täältä löytyy miun vinttieläimet. Minulla ei ainakaan nyt ole mitään "virallista" vinttikoirakenneliä, mutta kasvatan noita epäaktiivisesti with Joy -nimen alle.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Avatar
Shady
Taikuri
Viestit: 4752
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:06 pm
Paikkakunta: Korvessa on kivaa

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja Shady »

de la Doradosta löytyy sekalainen seurakunta kaikenmoisia vinttikoiria. Pentueita ei ole vielä montaa tullut, mutta kunhan raakileet on kisattu valmiiksi niin lisää on luvassa :P (Siel on paha ääkkös ongelma tosin nyt, kun en ole jaksanut lähteä korjaamaan sen ilmestyttyä viikon sisällä)
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Avatar
eilwen
Ei riitä.
Viestit: 307
Liittynyt: To Kesä 18, 2015 7:54 pm
Viesti:

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja eilwen »

Shady kirjoitti:de la Doradosta löytyy sekalainen seurakunta kaikenmoisia vinttikoiria. Pentueita ei ole vielä montaa tullut, mutta kunhan raakileet on kisattu valmiiksi niin lisää on luvassa :P (Siel on paha ääkkös ongelma tosin nyt, kun en ole jaksanut lähteä korjaamaan sen ilmestyttyä viikon sisällä)
heh mä kävinkin just kyttäämässä sun vinttejä, olivat varsin ihanan näköisiä! :) (sun silkeillä on ihanat kuvat!)

hitsi kun alkoi heti kipinöimään saada oma toiminta aktiiviseksi, mulla on ulkoasu koirille sekä koirien listaus tulossa tilauksesta, tekijällä on vaan ilmeisesti niin pirusti jonoa niin kestää.. Ette sattuis tietämään ketään joka tekis koiralistauksen nopeasti? :--) Koirien ulkoasu on valmiina, multa vain koodit puuttuu ja itse en osaa koodata huh.
kennel Super Fast ~ superfast sighthounds

life is not life without sighthound
Avatar
eilwen
Ei riitä.
Viestit: 307
Liittynyt: To Kesä 18, 2015 7:54 pm
Viesti:

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja eilwen »

Juinttu kirjoitti:Minulla on vinttikoiria. Täältä löytyy miun vinttieläimet. Minulla ei ainakaan nyt ole mitään "virallista" vinttikoirakenneliä, mutta kasvatan noita epäaktiivisesti with Joy -nimen alle.
Sulla on Juinttu ihan tajuttoman ihania kuvia! Varsinkin "Varjo"greyllä on ihanat kuvat<3

Olisin toki voinut änkeä tän edelliseen viestiin mutta noh täytän nyt tätä topikkia ahkerasti :-D
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Mä kaipaan virtuaalimaailmaan kelpieitä, mudeja ja pehkoja, molossityyppisiä FCI2-rotuja, haukkukoiria (pystärit, harmaanorjanhirvikoirat, jämptit) sekä seurakoiria (havaneesit, bichon frisét, villakoirat)!

Aiheen vierestä, kaipaan myös hirveästi pivikokenneleitä (ja pivikokoiria ylipäätään)! Niissä on jotenkin ihanasti tunnelmaa ja persoonallisuutta, mikä tuo kyllä mut mitä tahansa rotua kasvattavan kennelin aktiiviseurailijaksi.
Elisa.
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 181
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 2:08 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja Elisa. »

Pehkopalleroita... pk collie. Tekis itse kyl mieli ottaa joku muukin rotu, mutten tiedä.. ehkä staffit <3
Taimi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 155
Liittynyt: Su Huhti 19, 2015 12:43 pm

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja Taimi »

Sparkle kirjoitti: Ma Syys 25, 2017 8:50 pm Mä kaipaan virtuaalimaailmaan kelpieitä, mudeja ja pehkoja, molossityyppisiä FCI2-rotuja, haukkukoiria (pystärit, harmaanorjanhirvikoirat, jämptit) sekä seurakoiria (havaneesit, bichon frisét, villakoirat)!

Aiheen vierestä, kaipaan myös hirveästi pivikokenneleitä (ja pivikokoiria ylipäätään)! Niissä on jotenkin ihanasti tunnelmaa ja persoonallisuutta, mikä tuo kyllä mut mitä tahansa rotua kasvattavan kennelin aktiiviseurailijaksi.
Mäkin kaipaan ehkä eniten tällä hetkellä haukkukoiria ja ehkä jopa haaveilen muutamasta sellasesta vaikka ihan vaan yksityisiin...

Nykyään tykkään myös tosi paljon pivikokoirista! itse en vaan osaa yhtään piirtää eikä varmaan oo koskaan aikaa perehtyäkään koko asiaan. :d
Tiitu
Nakkisotilas
Viestit: 235
Liittynyt: To Heinä 20, 2017 8:29 am
Paikkakunta: Asutaan missä huvittaa

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja Tiitu »

Lisää ehdottomasti tiibetinspanieleita! Kuvia voi olla joskus vaikea löytää, mutta rodulla pääsee osallistumaan useisimpiin käyttölajeihin. Nykyisiä kasvattajia ei taida olla paria enempää, vaikka rekisteristä se n. 30 koiraa löytyykin.

Ja lisää mallorcanpaimenkoiria ja -doggeja! Pari mallorcanpaimenkoiraa olen piirtänyt, doggeja en vielä. Valokuvia varmaankin löytyy korkeintaan espanjalaisilta sivustoilta, sillä mallorcanpaimenkoira on erittäin harvinainen; kotimaassaan Espanjassa koiria ollaan rekisteröity vain noin 450 yksilöä. Mutta varmaankin rodun heikon tunnettavuuden takia ei vFCI:n rekkarissa näitä ole.

Ja sekarotuinen! Missä ovat yksinkertaiset sekarotuiset?!
Vuoden Kennelinperustaja ja Nyyppä 2017
Vuoden Nyyppä 2018
Avatar
Vidy
Alkupalat
Viestit: 6
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 4:37 pm

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja Vidy »

Itse henkilökohtaisesti kaipaisin pystykorvia tänne sekä terrierejä. Mudeja olisi kiva nähdä täällä enemmän myös!

Pakko mainita myös eräs asia kaverini puolesta. Kaverini painiskelee sellaisen asian kanssa, että toisiko hän virtuaalikoiramaailmaan omalla panoksellaan jämtlanninpystykorvia vai kultaisianoutajia. Mitä mieltä te turrilaiset olette? Kumpia kaivataan enemmän?
Avatar
Shady
Taikuri
Viestit: 4752
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:06 pm
Paikkakunta: Korvessa on kivaa

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja Shady »

^ Omaan pussiin vähän nyt menee, mutta kultsuja kaivataan lisää! :love1: Miksei ottaisi molempia rotuja? :)
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Vastaa Viestiin