Sivu 7/13
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?
Lähetetty: La Tammi 03, 2009 7:32 pm
Kirjoittaja Nepah
Nyt olen taas, täällä, netti on ollut pimeänä 4 päivää ja sitä ennen oli joulukiireitä joten enole ehtunyt olemaan täällä :)
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?
Lähetetty: La Tammi 03, 2009 7:43 pm
Kirjoittaja Netry
Nepah kirjoitti:Nyt olen taas, täällä, netti on ollut pimeänä 4 päivää ja sitä ennen oli joulukiireitä joten enole ehtunyt olemaan täällä :)
Rupeetkos tekeen penikalle sivuja? ;)
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?
Lähetetty: La Tammi 03, 2009 7:44 pm
Kirjoittaja Nepah
Nettei kirjoitti:Nepah kirjoitti:Nyt olen taas, täällä, netti on ollut pimeänä 4 päivää ja sitä ennen oli joulukiireitä joten enole ehtunyt olemaan täällä :)
Rupeetkos tekeen penikalle sivuja? ;)
jep, tekemässä kokoajan... :)
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?
Lähetetty: La Tammi 03, 2009 7:59 pm
Kirjoittaja Nepah
tässä nyt jotain, luonne ja sukutaulu puuttuvat vielä mutta niitä en enää tänään ehdi tekemään! :)
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?
Lähetetty: La Tammi 03, 2009 11:44 pm
Kirjoittaja Milou
jos saksanpaimenilta tulee palautuksia, niin mulla olis viel tilaa :D
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?
Lähetetty: Su Tammi 04, 2009 2:05 am
Kirjoittaja seibrin
-
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?
Lähetetty: Su Tammi 04, 2009 10:31 am
Kirjoittaja Netry
Milou kirjoitti:jos saksanpaimenilta tulee palautuksia, niin mulla olis viel tilaa :D
Okei :) Pistän nimen talteen.
seibrin kirjoitti:Pakko perua shelttipennun varaus :(
Okei. :s
Eli yksi shelttipentu sitten vapaana.
Miten on kuvien laita? Onko teillä näytellä kuvia mitä ootte suunnitellu? ;)
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?
Lähetetty: Su Tammi 04, 2009 1:52 pm
Kirjoittaja juulia
Shelttipentue vaikuttaa kivalta - pitää miettiä. :)
/joo elikkä, voisin ottaa yhden shelttipennun
Rock On sheltiesiin, vielä todella kesken olevaan shetlanninlammaskoiriin erikoistuneeseen kenneliini. Toki mulla on myös
Geewas.
Viljalta voit katsoa kisanäyttöä, siihen olen erittäin tyytyväinen. Rock On'issa ei vielä shelttejä ole - Geewasista Clara siirtyy Rock On'iin, lisäksi Evieltä ja Viukilta tulee pentu, tämä olis neljäs (tai viides, jos päädyn tekemään evm-sukuisenkin).
Kisaisimme ainakin aluksi paimennuksessa, agilityssä, maastoesteissä, näyttelyissä ja PE- kokeissa. BH- kokeen suoritan myös jokaisella koirallani. Kuvaluvat on
Fairwoodista, sieltä jotkut kuvat otan käyttöön, riippuu päädynkö urokseen vai narttuun. Niin, elikkä miltä kuulostaisi? Tää on todella nopeasti kirjoitettu viesti, kysy jos jotain jäi kertomatta. :)
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?
Lähetetty: Su Tammi 04, 2009 2:41 pm
Kirjoittaja Netry
Juulia kirjoitti:Shelttipentue vaikuttaa kivalta - pitää miettiä. :)
/joo elikkä, voisin ottaa yhden shelttipennun
Rock On sheltiesiin, vielä todella kesken olevaan shetlanninlammaskoiriin erikoistuneeseen kenneliini. Toki mulla on myös
Geewas.
Viljalta voit katsoa kisanäyttöä, siihen olen erittäin tyytyväinen. Rock On'issa ei vielä shelttejä ole - Geewasista Clara siirtyy Rock On'iin, lisäksi Evieltä ja Viukilta tulee pentu, tämä olis neljäs (tai viides, jos päädyn tekemään evm-sukuisenkin).
Kisaisimme ainakin aluksi paimennuksessa, agilityssä, maastoesteissä, näyttelyissä ja PE- kokeissa. BH- kokeen suoritan myös jokaisella koirallani. Kuvaluvat on
Fairwoodista, sieltä jotkut kuvat otan käyttöön, riippuu päädynkö urokseen vai narttuun. Niin, elikkä miltä kuulostaisi? Tää on todella nopeasti kirjoitettu viesti, kysy jos jotain jäi kertomatta. :)
Mielelläni mä sulle pennun annan, hyvältä kuulostaa. :)
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?
Lähetetty: Su Tammi 04, 2009 2:52 pm
Kirjoittaja juulia
Hieno juttu! =) Yritän ennen pentujen syntymää saada Rock On'in julkaisukuntoon, teen tässä just ekan koiran sivuja, kohta on siis antaa myös sivunäyttöä. ;)
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?
Lähetetty: La Tammi 17, 2009 1:54 pm
Kirjoittaja Netry
Juulia kirjoitti:Hieno juttu! =) Yritän ennen pentujen syntymää saada Rock On'in julkaisukuntoon, teen tässä just ekan koiran sivuja, kohta on siis antaa myös sivunäyttöä. ;)
okei, kiva juttu :)
//pentueen syntymäpäivä lähenee.. :) onkos kuinka monella tulevaisuuden suunnitelmissa tehdä pentue?
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?
Lähetetty: La Tammi 17, 2009 5:31 pm
Kirjoittaja tellu.
Ainiin, pentue syntyy 20. päivä. Mahtavaa : D
Katsotaan jos piirrtän itse koiran tai pyydän Iivaa :)
Ajattelin nartulle pentuja, jos tuloksia tulee. Muuten ei pentuja tule. Että näyttelyssä kun saisi jotain valioarvoja ja paimennuksenvalio tietenkin ensinmäiseksi ! Agilityäkin yritetään : D
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?
Lähetetty: La Tammi 17, 2009 8:40 pm
Kirjoittaja Netry
Lalina kirjoitti:Ainiin, pentue syntyy 20. päivä. Mahtavaa : D
Katsotaan jos piirrtän itse koiran tai pyydän Iivaa :)
Ajattelin nartulle pentuja, jos tuloksia tulee. Muuten ei pentuja tule. Että näyttelyssä kun saisi jotain valioarvoja ja paimennuksenvalio tietenkin ensinmäiseksi ! Agilityäkin yritetään : D
Pentueiden teeton kanssa tulee se vastaan, että pentuja saa olla maksimissaan 2-3. Suku nimittäin jo aika yleinen, ja Bean puolveljelle suunnitteilla kanssa pentue, ja puolsisarkin saa pentueen tässä lähiaikoina.
Kuvista sen verran, että itse voin Tampereen KV'stä yrittää kuvailla teidän pennuille kuvia, jos kiinnostaa, ja omalta kehältäni kerkeän. Oman koiran kanssa menossa sinne, ja jos shelttikehällä kerkeäisi pyörähtämään, niin voisin mahdollisesti teille kuvailla :) Mä voin kisautusapua antaa kanssa halukkaille joissain lajeissa, jos tarvetta tulee :)
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?
Lähetetty: Su Tammi 18, 2009 10:56 am
Kirjoittaja juulia
Riippuu vähän. :--) Ajattelin nyt ottaa uroksen, sillä en välttämättä teetä pentuetta, mutta jos menestystä ihan hurjana tulee niin voisin vaikkapa kahden pennun pentuetta miettiä. Kuvat otan varmaan
tältä koiralta, tykkään tuosta aika lailla! Mitäs mieltä te olette?
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?
Lähetetty: Su Tammi 18, 2009 5:26 pm
Kirjoittaja Netry
Juulia kirjoitti:Riippuu vähän. :--) Ajattelin nyt ottaa uroksen, sillä en välttämättä teetä pentuetta, mutta jos menestystä ihan hurjana tulee niin voisin vaikkapa kahden pennun pentuetta miettiä. Kuvat otan varmaan
tältä koiralta, tykkään tuosta aika lailla! Mitäs mieltä te olette?
Tosi komea sheltti siinä! Mun puolesta kuvat sopii ;)