Harvinaisemmille roduille rotuyhdistyksiä?
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Re: Harvinaisemmille roduille rotuyhdistyksiä?
Toi olikin kyllä lk:lle, kun hän kyseli että otetaanko harvinaisten rotujen yhdistykseen amerikankääpiöterrieriä... ;)
-
- Analysaattori
Itse haluaisin toimivan yhdistyksen hirvikoirille.
Valkkareiden yhdistys olisi kiva, tosin onko rotu harvinainen ??
Ja mitä eniten, ajokoirille oma rotuyhdistys ja ajokoejärjestö toimintaan.
Valkkareiden yhdistys olisi kiva, tosin onko rotu harvinainen ??
Ja mitä eniten, ajokoirille oma rotuyhdistys ja ajokoejärjestö toimintaan.
LOPETTANUT!!
- Weetsi
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Minustakin olisi kiva jos joku tekisi hirvikoirille ja muillekkin metsästysroduille oman yhdistyksen, johon kuuluisi esimerkiksi jämtit ja karjalankarhukoira ja muut rodut? Minusta siis tälläiseen ei olisi, mutta jos jollan olisi kiinnostusta? &.&
-
- Vuohenruokaa
Mulla tää on edelleenkin työn alla, mutta mulla on epäaktiivisuutta ollut virtuaalikoirailun ohella niin yritän tässä saada aikaseks aloitella, ite haluaisin kuitenkin kovasti ottaa tän omille harteille :F
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Tietääkseni niitä on nyt siinä kahdenkymmenen kappaleen tienoilla, mutat varma en ole. :)Lalina kirjoitti: Valkkareiden yhdistys olisi kiva, tosin onko rotu harvinainen ??
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
- Toistolla tehoa
Oisko kellään kiinnostusta Partacollieyhdistykselle? Tai onko joku jo tekemässä partisliittoa? Minä voin ilmottautua vapaaehtoiseksi jos saatais vaikka 2 tai kolme tyyppiä kasaan väsäämään liittoa :D Tai sitten voisi tehdä liiton jossa olisi mukana joku/joitain samankaltainen/sia rotu/ja, esim. bobtail tai ... ?
Jos rusinat liikkuvat mummon pullassa, sitä ei kannata syödä.
- Kendra
- Höpsö veitikka
Niin ja sen pitäisi tällähetkellä ilmestyä mun, Fannin ja, muistaakseni siinä tais olla Errorkin mukana, toimesta. Vai muistanko nyt ihan väärin?Lalina kirjoitti:Valkkareiden yhdistys olisi kiva, tosin onko rotu harvinainen ?
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
- Carlyon
- Analysaattori
- Viesti:
^ Olis kyllä tosi upeaa saada valkkariyhdistys pystyyn! Vielä kun rodun suosiokin on noussut virtuaalimaailmassa aika nopeaa vauhtia.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
- Mimmu
- Nostaa rautaa
partisliitto on tekeillään Nallella ja Dillillä mielestäni. En ole aivan 100% varma asiasta. Kysele Kumma heiltä enemmän asiasta.
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Mä en taida tähän lähteä mukaan, koska mulla on jo toi VCY, mutta ottakaa ihmeessä mun tilalle joku kyseisen rodun harrastaja! :D Mun olis periaatteessa aika turha muutenkin tähän tulla mukaan, koska en ole virtuaalisesti valkkareiden kanssa tekemisissä. (:Kendra kirjoitti:Niin ja sen pitäisi tällähetkellä ilmestyä mun, Fannin ja, muistaakseni siinä tais olla Errorkin mukana, toimesta. Vai muistanko nyt ihan väärin?Lalina kirjoitti:Valkkareiden yhdistys olisi kiva, tosin onko rotu harvinainen ?
- And you thought the world might end if you just looked the other way
-
- Analysaattori
Mainiota : DKendra kirjoitti:Niin ja sen pitäisi tällähetkellä ilmestyä mun, Fannin ja, muistaakseni siinä tais olla Errorkin mukana, toimesta. Vai muistanko nyt ihan väärin?Lalina kirjoitti:Valkkareiden yhdistys olisi kiva, tosin onko rotu harvinainen ?
Sitten enää olisi se metsästyskoira juttu kiva : D
LOPETTANUT!!
- Kendra
- Höpsö veitikka
Fanni, juu. Aletaan tässä kohta pohtimaan kaikkee siihen liittyvää ja nyt eiku jututtaa Erroria :D
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
- Vuohenruokaa
Tekisi mieli alkaa pitää jotakin liittoa, mutta molemmille roduille, sekä siperianhuskyille, että suomenpystykorville on jo omat virtuaaliliittonsa. Mutta katsotaan, jos tässä innostuisi jostakin rodusta, jolla ei ole vielä ylläpitäjää. Tai sitten yrittää päästä mukaan jo tehtyihin yhdistyksiin...
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
- Odea
- Höpsö veitikka
Onko muuten vanhaenglanninlammaskoirille rotuyhdistystä? Ja kasvattaako niitä kukaan? Itse voisin olla kiinnostunut perustamaan näille lampureille rotuyhdistystä, onko muilla kiinnostusta + aikaa? Ja en sitten tiedä, onks lampuri muka niiiin harvinainen, kattoo nyt.
-
- Analysaattori
Oda //Eikös se ole harvinainen tääl. En ainakaan ole yhteenkään kasvattajaan törmännyt. Pari yksilöä siellä täällä nähnyt. Mites, mikä niiden määrä oli vEUV -08 näyttelyssä ?
LOPETTANUT!!