McFarland sheltties

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Wolfie
Höpsö veitikka

McFarland sheltties

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Oon jo pitkään ajatellut siirtää sheltit muualle yksityisistä ja nyt päätin ne vihdoin siirtää.
Kennelnimi McFarland tulee Will&Grace ohjelmasta, hahmon Jack McFarlandin mukaan, tuntui vaan jotenkin sopivalta.
Koiria on tällä hetkellä kolme, mutta todennäköiseseti lisää shelttiläisiä on tulossa joskus tulevaisuudessa.

Ulkoasuksi yritin vääntää jotain simppeliä ja hiukan lapsenomaista, mikä ehkä sopii tuon kennelin vibaan. Meillä on kanssa hoitajatoimintaa! Valitettavasti "tasot" sivua en ole vielä jaksanut aloittaa, mutta pyrin sen pian saamaan valmiiksi.

McFarlandiin
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Noina
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: McFarland sheltties

Viesti Kirjoittaja Noina »

Pikavilkaisulta mukavan oloinen kennel. Iso plussa hoitajatoiminnasta. Hieman tausta ainakin minua häiritsee, turhan piperrys. Parempi jos kuviot olisivat isompia. Palkit, joissa lukee "Urokset" ja "Nartut" ja sitten "A-pentue", niiden värit ei oikein sovi ulkoasuun. Saattoi noita palkkeja olla enemmänkin, mutta siis tajusit varmaankin. Teksteihin en nyt ehtinyt perehtyä, mutta tulen varmasti vierailemaan uudestaan ajan kanssa!
  • DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
Coma
Ammattimouhoaja

Viesti Kirjoittaja Coma »

Voisin alottaa vaikka ulkasta. Tausta häiritsee vähän muuten rauhallista ulkoasua. Katse pomppaa enemmän taustaan kuin itse sisältöön. Tausta saattaisi toimia ehkä haaleampana? Breeding ja litters -linkkien mappaukset eivät toimi kunnolla, vaan pitää painaa tekstin alapuolelta. Tekstejä en koskaan jaksa pahemmin lukea, mutta näin pikasilmäilyllä vaikutti hyvältä. Luonteita olisin kaivannut koirille, mutta itellänikin on mennyt puolitoista vuotta hankkia koiralle luonne joten.. Plussat ehdottomasti hoitajatoiminnasta, ne tuntuvat nykyään olevan harvinaisuuksia. Toivottavasti saat hoitajia.
Toivottavasti en kuulostanut kauhean negatiiviselta, positiivinen kuva kuitenkin jäi kennelistä mieleen.
Wolfie
Höpsö veitikka

Kiitoksia molemmille.

Mä tosiaan aattelin laittaa taustalle jotain hiukan lapsekkaampaa ja ehkä hiukan pomppaavampaa, jotta kennelistä tulisi hiukan leikkisämpi, mutta laitan varmaan sinne illemmalla toisen taustan ja kokeilen sillä taikka haalennan sitten tuota.
Joo ja ilmeisesti jotenkin ihmeellisesti evottaaa toi, en tiedä mistä johtuu, mutta yritän katsoa jos vaikka mappaisin sen uudestaan tjsp jos en muuta keksi.
Luonteet on tosiaan jokaiselle tulossa pian, ajattelin tänään treenien jälkeen ruustaa jotain, jotta juuri mm hoitajillekin tulisi selkeämpi käsitys hoitokoiransa luonteesta ja onhan se kiva kun kaikilla koirilla olis se luonnne.
Tekstit on tosiaan aika peruskauraa.
/nyt siellä on uusi tausta!
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
Coma
Ammattimouhoaja

Viesti Kirjoittaja Coma »

Lyhyesti, mutta ytimekkäästi: tykkään! Paljon parempi.
Wolfie
Höpsö veitikka

Nonii jee :D

Lisää kommenttia vaa kehii!
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Danay
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Danay »

Suloisen shelttikennelin olet pistänyt pystyyn :>
Sellaista voisin vinkata, että shetland sheepdog kirjoitetaan erilleen ja sheltie yhdellä t:llä.

Ulkoasu on suloinen ja yksinkertainen, toimii hyvin. Mappaus hieman vammaa, mutta se nyt ei ole mikään kauhea ongelma kun linkit toimivat kuitenkin.
Taulukoissa käytettäviä värejä voisi vähän harkita. Niillä on varmaan yritetty tuoda veikeyttä esiin, mutta näyttävät aika kauhistuttavilta muuten niin rauhallisen ulkoasun keskellä. Jos otsikossa toistuisi samanlainen väriteema, ei se sivuilla ehkä olisi niin shokeeraava.

Tekstit ovat okei, pari kirjoitusvirhettä tosin löytyy. Etusivulla jäi kummastuttamaan kun mainitaan vain jostain Tweed-joesta, mutta ei esim. maata missä kennel sijaitsee. Kasvatus-sivulla oli aika kummallisesti ilmaistu muunrotuiset koirat kuin sheltit "vääränrotuisiksi" :D

Tunnelmaltaan kuitenkin rento ja kiva paikka,
onnea ja menestystä shelteillenne!
Wolfie
Höpsö veitikka

Joo, mä tosiaan oon tosta otsikon kirjotusvirheestä tietoinen, en oo vaan jaksanut korjata sitä, kun joutuisin säätämään niin hirveästi kaikkea, mutta samalla sen korjaan ja mappaan ton uusiksi, kun linkit on ärsyttävän alhaalla. Syy tosiaan siihen on se, että siinä oli aavistuksen verran matalampi otsikkokuva aluksi, jonka sitten mappasin, muokkasin sitä hieman ja siitä tuli muutama px korkeampi ja siksi mappi on osunut nyt alakanttiin.

Ja joo, noista taulukoista onkin sanottu, yritän parhaillani etsiä jotain rauhallisimpia värejä, nimittäin noi alkaa hyppimään munkin silmille erittäin pahasti. Periaatteessa väliaikasesti tossa.

Etusivulla lukee h2 otsikkojen sisällä että "Welcome to Scotland" niin aattelin, että ihmiset siitä sitten tajuaa kennelin sijaitsevan skotlannissa. Ja tweed joku ynn saaret sit on siellä.
Monet käyttävät mun mielestä sanaa "vääränrotuinen" ja mullakin on ollut se käytössä. Ja tosiaan siinä näyttää olevan yhdyssana virhe :D, mut nii voin mä sen muuttaa.
Missä toi shelttie virhe on? nimittäin mä en sitä mistään löydä.

mut tosiaan, mä yritän kiinnittää enemmän noihin teksteihin huomiota, ne on vähän hutaistut, kun oon suurimmaks osaks yrittänyt saada noita hoitajapuolen tekstejä sellaseen kuntoon, että niistä tajuais jopa jotakin. Kattelen vielä tekstit läpi ja yritän keksiä jotain ei niin päänsärkyä aiheuttavaa väriä noihin taulukoihin.

Mut kiitos pitkästä ja rakentavasta kommentista :)

/taulukkojen väri vaihdettu ei niin silmiä raastavaan väriin.
// korjattu shetlandsheepdoog shetland sheepdog.
// mappaus korjattu.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Vastaa Viestiin