Evenfall's appenzellinpaimenkoiria!
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
Evenfall's appenzellinpaimenkoiria!
Aloin suunnitella Evenfall'in appenzellinpaimenkoira pentuetta, mutta ongelmana onkin nyt rodun harvinaisuus virtuaali puolella. Löytyykö siis Turrilasta ihmisiä, jotka huolisivat kenneliinsä tälläisiä harvinaisemman koiruuden?
APPENZELLINPAIMENKOIRA talvi 2010/kevät 2011
Emänä pentueessa toimisi evm sukuinen BH, HK2, vFIN, vGER, vLUX, vLT & vDK MVA, vGERV, vLUXV, vLTV & vDKV-09 Iltaruskon Freedom. Venla on menestynyt hienosti näyttelyissä ja haussa se kisaa voittaja luokassa.
Isänä vielä melko nuori kasvattini BH, HK2, TK2, RH-E Afterglow's Balanced. Baltoa on kisattu ehkä hieman enemmän käyttö puolella, mutta ei pojulla ihan huonosti kehässäkään ole mennyt.
Zellie / yksityiseen
(Shiroi / Evenfall)?
APPENZELLINPAIMENKOIRA talvi 2010/kevät 2011
Emänä pentueessa toimisi evm sukuinen BH, HK2, vFIN, vGER, vLUX, vLT & vDK MVA, vGERV, vLUXV, vLTV & vDKV-09 Iltaruskon Freedom. Venla on menestynyt hienosti näyttelyissä ja haussa se kisaa voittaja luokassa.
Isänä vielä melko nuori kasvattini BH, HK2, TK2, RH-E Afterglow's Balanced. Baltoa on kisattu ehkä hieman enemmän käyttö puolella, mutta ei pojulla ihan huonosti kehässäkään ole mennyt.
Zellie / yksityiseen
(Shiroi / Evenfall)?
-
Zellie
- Keilapallo
Re: Löytyykö kiinnostusta appenzelleille tai suursnautsereille?
Mulla ois appenzelli pennulle todella suuri kiinnostus, kuten näihin sveitsinpaimenkoiriin yleensäkin (meillä irl berni). Mikäli pentue syntyisi joskus syksymmällä, ottaisin sellaisen todella mielelläni, kun saisin ensin joitakin koiria kisailtua ja läheteltyä jopa sateenkaarisillalle.
// Kiva. Eli tosiaankin, mielelläni tämän rodun edustajan yksityiseksi kisakoirakseni ottaisin, pieni pentue mahdollisesti tulevaisuudessa ja tarkoituskena hommata kuvat, joilla saataisiin ERIä ja SERTejäkin. : ) Eli näyttelykaveri, mutta sen lisäksi käyttöpuolen lajeihinkin mentäisiin.. ainakin palvelusta, paimennusta ja tokoa olisi luvassa + lisänä joitain harrastuksia.
ot. Benjin sivuille väsään jotain luonteen puolta jossain vaiheessa ja lisäilen nuo kisatulokset, mutta tässänyt nämä. Siirsin herran siis hivuttautuu -nimiseen kenneliini, koska karsin hieman Paranoidista noita ns. vääränrotuisia koiria kyseisen kennelin puolelle. Huomioithan sen, että nuo linkit eivät vielä vie mihinkään sivulla. 8D
// Kiva. Eli tosiaankin, mielelläni tämän rodun edustajan yksityiseksi kisakoirakseni ottaisin, pieni pentue mahdollisesti tulevaisuudessa ja tarkoituskena hommata kuvat, joilla saataisiin ERIä ja SERTejäkin. : ) Eli näyttelykaveri, mutta sen lisäksi käyttöpuolen lajeihinkin mentäisiin.. ainakin palvelusta, paimennusta ja tokoa olisi luvassa + lisänä joitain harrastuksia.
ot. Benjin sivuille väsään jotain luonteen puolta jossain vaiheessa ja lisäilen nuo kisatulokset, mutta tässänyt nämä. Siirsin herran siis hivuttautuu -nimiseen kenneliini, koska karsin hieman Paranoidista noita ns. vääränrotuisia koiria kyseisen kennelin puolelle. Huomioithan sen, että nuo linkit eivät vielä vie mihinkään sivulla. 8D
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
Juu ei toi apukka pentuekaan tämän kuukauden asia ole 8)
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
Ylös up!
^^Mulle ei ole yhtään väliä missä sun kenneleistä Benji menee kunhan mä pysyn ajantasalla ja se saa kisautusta ; )
Vielä olisi kiva saada ainakin yksi mahdollinen varaus ennen apukka pentueen ajankohdan tarkempaa suunnittelua ja riiseneitä ei tule omani lisäksi yhtäkään tätä menoa, joten tehkääs kenneleihinne tilaa uudelle vauvalle :D
^^Mulle ei ole yhtään väliä missä sun kenneleistä Benji menee kunhan mä pysyn ajantasalla ja se saa kisautusta ; )
Vielä olisi kiva saada ainakin yksi mahdollinen varaus ennen apukka pentueen ajankohdan tarkempaa suunnittelua ja riiseneitä ei tule omani lisäksi yhtäkään tätä menoa, joten tehkääs kenneleihinne tilaa uudelle vauvalle :D
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
-
welmu
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Mä voisin suursnautserista olla kiinnostunut. Ottaisin sen tulevaan kenneliini Hellyydenkipeään, eli en saa ehkä heti sivuja tehtyä, mutta rakas Tuuliamme on luvannut koodailla ulkoasun tänään, eli mahdollisesti sivut saisin tehtyä. Kisautuksesta sanoisin vielä sen verran, että olen menossa realistisempaan kennelinpitoon, joten kisautus on sen mukaista. Kävisin varmaan eniten näyttelyissä, mutta agilityssäkin käytäisiin tietenkin välillä
// Hei onkos sulla mahollisesti kuvia?
// Hei onkos sulla mahollisesti kuvia?
Dilis - vehnäterrierit vuodesta 2012
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
Ookeip, laitan sulle tuonne "alustavan" varauksen. Pentue ei siis ihan vielä ole muutenkaan ajankohtainen, joten sivuilla ei mitään kiirettä : D Kuvia mulla ei valitettavatsi ole kuin yhdet ja ne menee melko varmasti omalle pennulle : /
-
welmu
- Nostaa rautaa
- Viesti:
No harmi sit! Nimittäin tarvitsisin sellasii kuvia. Mut otan kuitenkin varauksen.
/ Saan ehkä kuvat! Joten nyt on aika varmaa, että pennun voin ottaa.
// Kuvat saatu! Nyt ollaan varmoja!
/// Hei mulle vois laittaa sukupuoleks uroksen, koska uroksen kuvat sain!
/ Saan ehkä kuvat! Joten nyt on aika varmaa, että pennun voin ottaa.
// Kuvat saatu! Nyt ollaan varmoja!
/// Hei mulle vois laittaa sukupuoleks uroksen, koska uroksen kuvat sain!
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Mäki sain kuvat (tosin mietin vielä parin nartun välilt), joten lähtiskös mulle yks riiseni URoseen? Kisanäyttöä Dilalta. Tulevaisuuden suunnitelmissa olisi pentue käyttövaliouden (PAJÄ tai PAHA) ja jonkun muun valiouden jälkeen (esim peko, tottis). Mut palveluskoiraks kumminki, vaikka sitten kisattais parissakin lajissa käyttövalioks asti.
-
welmu
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Mites toin suursnautseripentue on oikeen edenny?
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
Mukava Kirsi, kun sinäkin sait luvat! (:
Mun puolesta tämän riiseni pentueen syntymäaikaa voisi alkaa tuumailemaan. Onko teillä mielessä jotain tiettyä ajankohtaa, joka sopisi?
Mun puolesta tämän riiseni pentueen syntymäaikaa voisi alkaa tuumailemaan. Onko teillä mielessä jotain tiettyä ajankohtaa, joka sopisi?
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Suursnautsereita! E-pentue
Mulle ainakin on ihan sama, ja nartun otan kyllä. Mutta nimiä kehiin!
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
Re: Suursnautsereita! E-pentue
Pentuja voisi alkaa odottelemaan tämän kuun viimeisen viikon aikana jos Wilhelmiinalle sopii? Nimiä laitan myöhemmin tänään ja niitä saa toki itsekin ehdotella! (:
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Suursnautsereita! E-pentue NIMET
Onnistuisko sellai nimi ku Evenfall's Eerie Eeden? Jos ei, niin sitten listasta Extraordinary wish. :)
/ Nii ja syntymäaika käy mainiosti.
/ Nii ja syntymäaika käy mainiosti.
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
Re: Suursnautsereita! E-pentue NIMET
Tottakai onnistuu!
//Rollylle Ranskan ja Ruotsin voittajanäyttelystä tuliaisiksi vFRAW-10 & vSWEV-10
//Rollylle Ranskan ja Ruotsin voittajanäyttelystä tuliaisiksi vFRAW-10 & vSWEV-10