o: Novascotiannoutaja / Saa lukottaa!

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Lukittu
Dintti
Alkupalat

o: Novascotiannoutaja / Saa lukottaa!

Viesti Kirjoittaja Dintti »

Olisin kiinnostunut ostamaan tallilleni (x) novascotiannoutajan, tarkoituksena harrastella lähinnä agilityä ja kierrellä näyttelykehiä. Koiran toivoisin olevan (ainakin lähestulkoon) kilpailematon, jotta pääsisin itse aloittamaan ns. "puhtaalta pöydältä". Aiempaa kokemusta virtuaalikoirista ei juurikaan itselläni ole, mutta tässähän sitä parhaimmillaan hankitaan.. :--D.

Ja ainiin, koiralta en vaadi mitään huippusukua, vaan varmasti mukavanlainen tuontikin saattaisi miellyttää.
Nikke
Kanada

Re: o: Novascotiannoutaja

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Minulla olisi myynnissä parisen tolleria elikkäs novascotiannoutajaa, jos kiinnostaa. Olen omistanut ennen Kokert kennelin, mutta enään koko kenneli ei ole pystyssä, mutta asiaan. Joillakin koirilla ollaan kisattu hieman, ja jollain taas ei yhtään. Lisää tietoa koirista täältä. Toivottavasti joku mielyttäisi teitä :)
Dintti
Alkupalat

Olisin kovasti kiinnostunut ottamaan Kokert Black Timen Järviluotoon, sivut voin väsätä vaikkapa jo tämän päivän aikana :).
Nikke
Kanada

Hienoa! Ilmoittele kun saat sivut valmiiksi :)
Dintti
Alkupalat

Kyhäsin eilen sivut kasaan, ja nehän siis löytyvät täältä. Nyt on Laku jo muutamiin kisoihin sekä näyttelyihin ilmoiteltu osallistumaan ;>.
Nikke
Kanada

joo hienoa :) Onnea kisamenestykseen.
Lukittu