Lychee /uusi layout 23.03.2013
- cantarel
- Söi navetan kaksi nautaa
Lychee /uusi layout 23.03.2013
Lychee
Mä olen ollut liian kauan poissa. Aika alkaa hoitaan näitäki asioita kuntoon. Lukekaa lisää mun tauosta Lycheen päivityksistä :)
Mites, kuis moni nykyään kasvattaa collieita? Lyhytkarvasia, pitkäkarvasia, bordereita? Niin ja kommenttia sivuista ja muusta kanssa ois kiva saada! Linkinvaihtokin onnistuu. Lyhyt teksti tämä, mutta ainakin pääset etuajassa tutkimaan Lycheen sivuja. Höhöhöh.
Mä olen ollut liian kauan poissa. Aika alkaa hoitaan näitäki asioita kuntoon. Lukekaa lisää mun tauosta Lycheen päivityksistä :)
Mites, kuis moni nykyään kasvattaa collieita? Lyhytkarvasia, pitkäkarvasia, bordereita? Niin ja kommenttia sivuista ja muusta kanssa ois kiva saada! Linkinvaihtokin onnistuu. Lyhyt teksti tämä, mutta ainakin pääset etuajassa tutkimaan Lycheen sivuja. Höhöhöh.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Lychee smooths
Jee, sait sen jo valmiiks! Ja koodataki osasit ihan itse, vaikka epäilitki.
Mut kaunis leiska on, niin kuin jo meseski sanoin. Tekstitki on just Annimaisen rentoja, ja sähä oot löytäny Pumpkinille tosi kauniin koiran kuvatki.
Lyhyttä on, mut pitihä mun tulla vähä ihkuttaa.
Lyhyttä on, mut pitihä mun tulla vähä ihkuttaa.
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
Olet ollut todellakin liian kauan pois, ylipäätään turrilasta, kiva kun olet palannut takaisin! : )) Tykkään tosi paljon tosta ulkomuodosta ja niin kuin Kirsi sanoi, niin tekstit on ihan täyttä sua. Mä pidän kokonaisuutta pirteänä ja aikalailla peruslaisena jossa on ripaus jotain spesiaalia. Kivaa kivaa!
Onko tämä nyt ainut kenneli, mikä sinulla on?
Onko tämä nyt ainut kenneli, mikä sinulla on?
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
- cantarel
Kiitti Kirsi <3
Viiviiihh~ Joo mä tein tositositosi radikaalin muutoksen ja jätin suomenpystärit pois.. Mulla on kaikkien mun edellisten koirien sivut tallella ja jos mä joskus innostun taas suomenpystäreistä uudestaan niin pidän mun kasvattien sivut tallella. Sit mulla on mun muistaakseni Hillaliinan Chileläinen Katutanssija tai joku tollanen (unohtanu kaiken :D), mitä haluat tehdä? Ja saatto olla Aila kanssa.. Ei voi muistaa :(
Viiviiihh~ Joo mä tein tositositosi radikaalin muutoksen ja jätin suomenpystärit pois.. Mulla on kaikkien mun edellisten koirien sivut tallella ja jos mä joskus innostun taas suomenpystäreistä uudestaan niin pidän mun kasvattien sivut tallella. Sit mulla on mun muistaakseni Hillaliinan Chileläinen Katutanssija tai joku tollanen (unohtanu kaiken :D), mitä haluat tehdä? Ja saatto olla Aila kanssa.. Ei voi muistaa :(
- Kendra
- Höpsö veitikka
Kanttarelli tullut takaisin! Ollut ikävä ja suuri ja viimeeks tällä viikolla sua mietin, että mitä kuuluu :) Mullahan on Fummen ja sekalainen sakki bordercollieita joita en siis kasvata ainakaan tällä hetkellä.
Siirrytäänpä nyt tohon Lycheeseen!
Mulle tulee tosta nimestä ekana mieleen Lyhde ainakin kirjotettuna. Sanottuna se ei kuulosta enää ollenkaan tolta. Nimi on nätti ja varmasti tuun sen muistamaan, ku se on noin lyhyt. Ulkoasu on väreiltään ihana ja nuo collikat tuossa on tosi nättejä! Kuvanmuokkaus on mun mielestä tosi siististi tehty, eli ei moitittavaa siitä. Tuo navigaation takana oleva brushi on tosi nättiä ja sopii tohon ulkoasuun täydellisesti!
Nuo koirien sivuille ohjaavat kuvat on kekseliäästi tehty, kun tuonne ilmestyy sen koiran nimi :) Koirien sivut on hurjan siistejä. Kasvatussivu on kanssa hyvä ja siisti, vaikken tosta otsikosta siellä oikein tykkääkään. Jepsjeps kaikin puolin ihana kennel ja tervetuloa takaisin Ex-Teeny! Mulla ei ole mitään hajua muistatko mua, mutta ex-edla täällä kirjoittelee, parin vuoden takaisessa pääsiäisnäyttelyssä törmäiltiin ;)
Siirrytäänpä nyt tohon Lycheeseen!
Mulle tulee tosta nimestä ekana mieleen Lyhde ainakin kirjotettuna. Sanottuna se ei kuulosta enää ollenkaan tolta. Nimi on nätti ja varmasti tuun sen muistamaan, ku se on noin lyhyt. Ulkoasu on väreiltään ihana ja nuo collikat tuossa on tosi nättejä! Kuvanmuokkaus on mun mielestä tosi siististi tehty, eli ei moitittavaa siitä. Tuo navigaation takana oleva brushi on tosi nättiä ja sopii tohon ulkoasuun täydellisesti!
Nuo koirien sivuille ohjaavat kuvat on kekseliäästi tehty, kun tuonne ilmestyy sen koiran nimi :) Koirien sivut on hurjan siistejä. Kasvatussivu on kanssa hyvä ja siisti, vaikken tosta otsikosta siellä oikein tykkääkään. Jepsjeps kaikin puolin ihana kennel ja tervetuloa takaisin Ex-Teeny! Mulla ei ole mitään hajua muistatko mua, mutta ex-edla täällä kirjoittelee, parin vuoden takaisessa pääsiäisnäyttelyssä törmäiltiin ;)
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
Tee mitä haluat Ailalla, mutta mehän keskustelimme mesessä, että otan tuon Chileläisen itselleni ja se asusteleekin Hillaliinassa nykyään. : ) Noh, mutta muutokset on joskus hyvästä ja kuule kun koiramääräkin vähenee niin huvit paranee!
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
- cantarel
Terrrve Kendraaa. Mä olin ekaks et häh kuka kun noin tuttavallisesti puhuu, ja sitten et Edla sanoo jotain ja sitten kun muistutit tosta voittajasta niin olin et ai se tyyppi! :D Mä taidan linkitellä Fummen. Niin ja kiitti palautteesta, se kasvatus -sivun otsikko on aika himmee tosiaan.. Höhöhö. Ehkä mä joskus vaihdan sen kun keksin jonku muun vähän fiksumman mutta epätylsän tilalle.
Viivi.. Aijaa.. Niinkö se olikin? Noh hyvä juttu! Saatan mä joskus tosiaan palauttaa noi pystäritki mun vkoiramaailmaan mutta eih.. ei nyt ihan vielä. Kohta mulla ois taas se 45 koiraa ja oisin ihan lirissä ja sitten taas lopettaisin :(
Kiitti kommenteista!
Viivi.. Aijaa.. Niinkö se olikin? Noh hyvä juttu! Saatan mä joskus tosiaan palauttaa noi pystäritki mun vkoiramaailmaan mutta eih.. ei nyt ihan vielä. Kohta mulla ois taas se 45 koiraa ja oisin ihan lirissä ja sitten taas lopettaisin :(
Kiitti kommenteista!
- cantarel
Re: Lychee smooths /uusi layout 12.10.2010
Sori tuplapost!
Eli eilen tuli vaihdettua tuota ulkoasua talvisempaan - mielipidettä, toimivuutta, risuja, ruusuja kiitos :)
Eli eilen tuli vaihdettua tuota ulkoasua talvisempaan - mielipidettä, toimivuutta, risuja, ruusuja kiitos :)
- Aava
- Toistolla tehoa
Ulkoasun kuva on ihan mahtava, taitavasti tehty, toteutettu ja viimeistelty. Vaikka leikatussa koirassa ja taustalla olevassa maisemakuvassa on hiukan eri valoitus, ne sopivat omalla tavallaan ihan hirmuisen hyvin yhteen. Myös otsikko sopii kuvaan värejensä ja fonttinsa puolesta. Tekstikentän ja kuvan ympäröivän vaaleanoranssin(ko) viivan olisin todennäköisesti jättänyt pois, se näyttäisi halkaisevan ulkoasun ikävästi kahteen osaan (linkkipalkki ja reunustettu alue). Linkkipalkki on kivasti aseteltu ja nätti.
Tykkään kuvanmuokkauksen lisäksi erityisesti tekstikentän otsikosta, enpä olisi muuten kiinnittänyt kummemmin huomiota kennelnimen lausuntaan. Tsemppiä teille, loppuun kehaisen vielä Dotan kuvan piirtojälkeä!
Tykkään kuvanmuokkauksen lisäksi erityisesti tekstikentän otsikosta, enpä olisi muuten kiinnittänyt kummemmin huomiota kennelnimen lausuntaan. Tsemppiä teille, loppuun kehaisen vielä Dotan kuvan piirtojälkeä!
-
tsiu
- Ei enää ikinä uudestaan
Hihii mun mussukka on siel etusivul <3
Hieno leiska ja ihana toi Bluelle <3
nimimerkillä en osaa antaa rakentavaa palautetta.
Hieno leiska ja ihana toi Bluelle <3
nimimerkillä en osaa antaa rakentavaa palautetta.
- cantarel
Kiitos molemmille palautteesta (no, kiitti piatsu ihan vaan viestistä ja kehuista ja kiana on sulonen joo :D)! Sigitius tossa vieressä lollailee Dotan kuvalle, mutta kiva että on edes muiden mielestä hyvän näköinen kuva :)
- cantarel
Re: Lychee smooths /uusi layout 12.02.2011
Upitusta pupitusta juuri vaihtuneen uuden leiskan kunniaksi. Taas! :D
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Ei hyvä jumala <3_<3 *speechless*
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
schaf
- Vuohenruokaa
Juinttu kirjoitti:Ei hyvä jumala <3_<3 *speechless*
- oh deer.
- cantarel
Kiitos Juinttu & schaf! :3