lukkoon
-
Janina
- Höpsö veitikka
Re: M: pommeja
Olisin kiinnostunut Alberti Osmoksesta. Jos saan sen, mulla olisi kaksi pommia ja aion siirtää ne sitten omaan kenneliinsä. Olen ollut aika jäässä virtuaalitouhujen suhteen, mutta olen nyt pikkuhiljaa aloittanut palailun tänne. Kisanäyttöä voi katsoa Nadjalta, Jalilta, Dracolta ja Jazilta. Pojan kanssa kisaisimme aika paljon varmasti näyttelyissä sekä käyttöpuolella jatkaisimme siitä mihin sinä jäit sen kanssa. :) Mutta suhteellisen monipuolista kisautusta luvassa, ja toivottavasti loppuelämän koti. :>
-
Slee
- Alkupalat
Osmon saat, kun itselläni ei enään virt. puoli nappaa ja muutenkin kaikki pitäisi aloittaa alusta kun kennelini katosi. Mitään sivuja ei enää ole olemassa, harmi sinänsä, koska siitä olisi helppo lähteä. Laitteleppas sivuja sitten tänne :)
-
Janina
- Höpsö veitikka
Multa tulee sivuja kohta :)
-
loveholic
- Nakkisotilas
Olisin Spitrin's Donaador Hajista kiinnostunut. =)
Koska koira on jo agilityvalio, agilitya ei siis enää kisattaisi vaan pikemminkin harjoteltaisiin silloin tällöin. Tokoa, näyttelyitä ja BH-kokeen suoritus olisi pojalle tiedossa mikäli koira on tulossa minulle. Pommi pääsisi asustelemaan Tirathiin, sivunäyttöä + kisanäyttöä 1 2 & 3. Koirille merkitsen yleensä vain merkittävät tulokset kalenteriin, jotenka koiralla kyllä tultaisiin kisaamaan vaikka kalententerista sijoituksia ei löytyisikään ihan heti. :>
Koska koira on jo agilityvalio, agilitya ei siis enää kisattaisi vaan pikemminkin harjoteltaisiin silloin tällöin. Tokoa, näyttelyitä ja BH-kokeen suoritus olisi pojalle tiedossa mikäli koira on tulossa minulle. Pommi pääsisi asustelemaan Tirathiin, sivunäyttöä + kisanäyttöä 1 2 & 3. Koirille merkitsen yleensä vain merkittävät tulokset kalenteriin, jotenka koiralla kyllä tultaisiin kisaamaan vaikka kalententerista sijoituksia ei löytyisikään ihan heti. :>
-
Slee
- Alkupalat
Spitrin's Donaador Haji saat, joten laittele sivuja tulemaan :)
-
loveholic
- Nakkisotilas
Okei, kiitos, teen sivuja mahdollisimman pian. =)
-
loveholic
- Nakkisotilas
Sivut tässä, kuvia en ole vielä löytänyt mutta koitan etsiä koko ajan. =)
-
Slee
- Alkupalat
Kiitos paljon sivuista ;)
Kaksi pomeranian koiraa tullut myyntiin!
Kaksi pomeranian koiraa tullut myyntiin!
- Nikke
- Kanada
Mua kiinnostais toi n. Spitrin`s Blisin Isabella, mutta vielä en pysty Hopslineen ottaa, koska koira määrä alkaa tulemaan isoksi. Voin ottaa koiran, kun Spitrin`s Snick Alin on tullut agility valioksi. Ilmoittelen vähän tarkemmin sitten lähempää.
Virallinen vFCI näyttelytuomari
Virtuaalimaailman Kennelliitto VMKL
Yhdistyneet virtuaalinäyttelyliitot YVNL
Akishi
Hopslin
-
Slee
- Alkupalat
Okei :) Hyvä, että koira saa kodin ja toivoisin muillekkin kasvateilleni sitä. Mutta mutta laittelen Nikke sulle varauksen. Janina koskas saisit sivut tehtyä?
-
Slee
- Alkupalat
Akire viikon päästä Osmon sivut, muuten koira menee myyntiin.