virtuaalinen setteriyhdistys
... Tervetuloa tutustumaan!
Uudistettu ja päivitetty VSY täällä terve! Oli tosi mukava huomata sivustoa päivitellessä, että muutamat olivat käyneet heittämässä sähköpostiin ilmoittautumista koira- sekä kasvattajatietokantaan. Kiitos! :-) Sit toinen pyyntö - sanokaa ihmeessä että mitä muutoksia/lisäyksiä/muita toivita teillä on VSY:n suhteen. Mahdollisuus vaikuttaa ja osallistua on ihan jokaisella roduista kiinnostuneella.
virtuaalinen setteriyhdistys - VSY / 12.12 uutta ilmettä!
-
kirby
- Höpsö veitikka
virtuaalinen setteriyhdistys - VSY / 12.12 uutta ilmettä!
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
tsiu
- Ei enää ikinä uudestaan
Re: virtuaalinen setteriyhdistys - VSY
Rotulista olisi mukavempi, kun jokaisen rodun kohdalla olisi kuva sekä nartusta & uroksesta ja sitten tekstiä rodusta yleisesti yhdistyksen pitäjän näkökulmasta.
Muuten kivan näköinen paikka :-)
Muuten kivan näköinen paikka :-)
-
kirby
- Höpsö veitikka
Re: virtuaalinen setteriyhdistys - VSY
piatsu, kiitos palautteesta! varsikin pienet tekstit kustakin rodusta oli hyvä idea. semmonen pieni mutka tässä on että itse en gordoninsetterien parissa niinkään pyöri, joten niiden tilanteesta en oikeen osaa juuta enkä jaata sanoa. :D varsinaisia rotuesittelyjä mä en jaksa ruveta väsäämään, ne kun on jo täydellisenään olemassa.
vuoden kadehdituin 2012
-
kirby
- Höpsö veitikka
Re: virtuaalinen setteriyhdistys - VSY / 12.12 uutta ilmettä!
Hei guys, nyt sain taas revittyä aikaa VSY:n päivittelyyn. Palautetta otan enemmän kuin mielelläni vastaan - etenkin muutoksien, korjauksien ja lisäysten ym. toiveiden aika on nyt! :)
Aikaisemmin piatsun (pikkulantun) ehdottama kuvallinen esittely kunkin rodun skp:sta on tulossa 'rodut'- linkin taakse.
Sitten harrastajat ja kasvattajat, haluatteko sivun omille mielipiteillenne - nykyisestä setteritilanteesta ym.? Saatte puhua suunne puhtaaksi!
Aikaisemmin piatsun (pikkulantun) ehdottama kuvallinen esittely kunkin rodun skp:sta on tulossa 'rodut'- linkin taakse.
Sitten harrastajat ja kasvattajat, haluatteko sivun omille mielipiteillenne - nykyisestä setteritilanteesta ym.? Saatte puhua suunne puhtaaksi!
vuoden kadehdituin 2012
- Aava
- Toistolla tehoa
Ehkä mä olen liian klassinen, mutta mun mielestä tekstikentän tausta voisi olla valkoinen. :-D Muuten taas vaarallisen upeaa jälkeä.
-
kirby
- Höpsö veitikka
Aava, kiitos! :)
vuoden kadehdituin 2012