Upeita metsästys- ja harrastuskavereita taas tulossa! Scarletsilaisia, tällä kertaa tyylikkäitä lyhytkarvaisia unkarinvizsloja, siis luvassa!
Luethan kasvatussivun? Sieltä löydät kaiken oleellisen.
emä vV-09 vWEST-09 vAMV-09 vKREW-09 vNW-09 vMV-09 vKANS MVA AM* & FIN* MVA Lángn Nárcisz eli tutummin "Nadia". Kilpiallut lähinnä näyttelyissä, muista lajeista ei mainittavia tuloksia. Tulevaisuudessa olisi tarkoitus suorittaa vielä BH- koe hyväksytysti jotta Nadia valioituisi useammasta maasta. Kaikin puolin viehättävä tyttö. :) Nadia on tuontikoira joten suku on kokonaan evm.
isä vCAW-08 vKREW-08 vEUV-08 Graz Tease Me Please eli tutummin "Nipsu". Komea ja hyväsukuinen (katso sukutaulu sivuilta) ja -luonteinen uros joka saatiin lainaan tämän pentueen isäksi Kyalta. Kilpaillut lähinnä näyttelyissä ja kanakoirakokeissa.
varaukset max. 5 pentua tähän pentueeseen.
- Elina, Scarlets, narttu, Scarlets Cadre Cherish
nimet nimet muodossa Scarlets Nimi
- Camoren
- Cadre
- Casey
- Cherish
- Chase
- Conrad
- Copper
- Curley
- Czar
- Chrome
- Cairbre
- Camlin
- Corroy
Saa ihmeessä kysyä lisää jos jäi epäselväksi jotakin! ;) Tarjouksiin perussetti (näytöt ja pieni myyntipuhe).
Scarlets C- pentue ~ lk. unkarinvizsla
-
kirby
- Höpsö veitikka
Scarlets C- pentue ~ lk. unkarinvizsla
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
kirby
- Höpsö veitikka
Re: Scarlets C- pentue ~ lk. unkarinvizsla
kiinnostaisiko jotakuta kiva kanakoira?
vuoden kadehdituin 2012
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
Sori ihan turha viesti, vaikka kanakoirat kiinnostaa niin miksi et kisaa nartullasi kanakoirakokeissa vaan vain näyttelyissä? :D Vaikka meriittiä löytyy kummaltakin ja kyseessä on virtuaalimaailma, niin eikö olisi kumminkin kisata siinä lajissa mihin rotu on tarkoitettu? En ala mitenkään pakottamaan kisaamaan, vain hämmästelin.
edit. Aivan, mutta virtuaalimaailmassa kisaileminen on paljon helpompaa kuin IRL-elukalla. :)
edit. Aivan, mutta virtuaalimaailmassa kisaileminen on paljon helpompaa kuin IRL-elukalla. :)
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
kirby
- Höpsö veitikka
Kyllä mä Nadian kanssa olen kanakoirakokeissa kisannut mutta ilman mainittavia tuloksia (ykköstuloksia). ;) Mä itse en näe asiaa mitenkään ongelmallisena tai niinkään erikoisena, onhan mulla itsellänikin oikeassa elämässä kanakoira ja ei sen kanssa metsästetä ollenkaan. Ja jos mä Nadian pentujen ottajilta vaatisin ehdotonta KAERissa kilpailemista, silloin mä olisin Nadiankin paremmin kys. lajissa kisauttanut. Kanakoiratkin voidaan ominaisuuksien puolesta jakaa aika puhtaasti käyttö- ja näyttöpuolen koiriin.
vuoden kadehdituin 2012
-
kirby
- Höpsö veitikka
ketään kiinnostaisi aktiivinen ja iloinen kanakoira?
/ 1.7 syntyvät. jos ei tule muita varauksia niin syntyy vain yksi pentu.
/ 1.7 syntyvät. jos ei tule muita varauksia niin syntyy vain yksi pentu.
vuoden kadehdituin 2012