MG's elegantit englantilaiset B-DAY + SIVUJA!!!!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

MG's elegantit englantilaiset B-DAY + SIVUJA!!!!

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

• huipputason englanninvinttikoirapentuja tarjolla!
[/color]

MORDON GIRDLE'S ENGLANNINVINTTIKOIRAT - S-PENTUE
Kuva
ISÄ: Brrithanz Come Together evm.
Brrithanz Come Tohether on upea englanninvinttikoirauros jota tutummin Commeksi kutsutaan. Comme edustaa linjaltaan sitä oikein vanhaa ja perinteistä englanninvinttikoiralinjaa, eli on rakenteeltaan hieman kevyehkömpi. Comme on kevyydestään huolimatta pärjännyt suht hyvin ja on hommannut kotimaansa Iso-Britannian muotovalionarvon, sekä myös Norjan, Suomen, Saksan ja Ranskan. Comme on näyttöarvojenlisäksi Iso-Britannian maastojuoksuvalio, kisaa tokon VOI-luokassa ja on suorittanut käyttäytymiskokeen. Comme on luonteeltaan hieman tavanomaista erilaisempi englanninvinttikoira. Tämä on tavallista tulisempi ja kiihdyttää innostuksensa alle sekunnissa nollasta sataan. Mutta perinteisesti Comme on myös lempeä, älykäs ja avoin koira.

EMÄ: BH vAMV-09 vMV-09 vFIN TVA vFIN vLT vAM vLUX vKRE vGER vES MVA vFBV vFIN KVA-R Yläkerran Ainoa Apuri
Yläkerran Ainoa Apuri on minun ensimmäinen englanninvinttikoirani. Tätä upeaa narttua kutsun tutummin Niioksi. Niio on yksi menestyneimpiä virtuaalikoiriani. Se on saavuttanut tähän mennessä kaikki seuraavat:
  • käyttäytymiskoe suoritettu hyväksytysti
    VSP-sijoitus Amerikan voittajassa 2009
    ROP-sijoitus Maailmanvoittajassa 2009
    VSP-sijoitus Ranskan voittajassa 2010
    Suomen, Liettuan, Amerikan, Luxemburgin, Kreikan, Saksan, Espanjan, Islannin, Ranskan ja Alankomaiden muotovalionarvo
    Suomen tottelevaisuusvalio
    Flyball valio
    Suomen ratajuoksuvalio (myös ensimmäinen ratajuoksuvalio englanninvinttikoira)
    • + kaksi maastojuoksu serttiä
Niio edustaa minun suosikkilinjaani virtuaalienglanninvinttikoirissa, eli on Folcer's Dark Valleyn tytär, tätä linjaa haluaisin omalla kasvatustyölläni jatkaa mahdollisimman pitkälle.
Niiolla itsellään ei vielä ole jälkeisiä, mutta Niion siskolle Arwenille on nyt ilmeisesti lähiaikoina tulossa pieni yhden pennun pentue.
Niio on luonteeltaan oikein perinteinen englanninvinttikoira. Erityisesti Niio on lempeä, tulee toimeen kenen tai minkä tahansa kanssa. Niio kiintyy kovasti ja pitää joskus suorastaan paimenkoiramaisesti huolta, ettei yksikään tämän laumaan kuuluva koira tai ihminen lähde karkuteille. Niio on myös erittäin oppivainen ja oppii asioita helposti ja nopeasti ilman että tarvii sitä rautalangasta sille vääntää. Niiossa huomaa myös rohkeutta mitä ei esimerkiksi venäjänvinttikoirissa ole, eli mennään kaistapäisesti vieraita tervehtimään, hypitään syliin ja annetaan pusuja, paitsi kotioloissa Niio on kuin päinvastainen, rauhallisesti käy ehkä lipaisemassa tulijan kättä ja ottaa vastaan rapsutukset, mutta ei jää kahjosti hyörimään ympärille vaan kiltisti menee jatkamaan nokosiaan. Niio on hyvin avoin ja lempeä luonne. Niiolla erittäin vahva vietti kaikkea liikkuvaa kohtaan, tällöin tätä voi pitää vain hallitusti aidatulla alueella vapaana, muualla se lähtee kuin ammus. Tosin koulutus on tehnyt ihmeitä ja saanut sitäkin mm. tokokoetilanteessa hieman rauhoitettua. Niiosta parasta ajavietettä on juokseminen.

KIINNOSTAAKO?
Jos kiinnostuit pentueesta, niin suosittelen lukemaan allaolevan tekstin (:
Ensinnäkin toivon, että pentu saisi elää kodissaan koko elämänsä ajan, tosin ymmärrän jos esim IRL-kiireiden takia joudut hommat lopettamaan.
Toiseksi olisi mukava, että pentu pääsisi aktiiviseen kisakotiin. Ei, en vaadi himokisausta, mutta että pentu pääsisi kisaamaan vinttikoirajuoksuissa ja näyttelyissä edes.
Kolmanneksi toivoisin, että kuulen pennusta vielä tulevaisuudessa, että omistaja oma-alotteisesti edes kerran pari vuodessa lähettäisi koiran kuulumisia.
Neljänneksi toivoisin, että pennulla ei tehdä mitään radikaalia minulle kertomatta, eli ei pennutetta/käytetä jalostukseen, tapeta yms.
Viidenneksi myös jos kasvattini osoite vaihtuu, olisi siitä minun hyvä saada tietää.

No, kiinnostaako vielä? jos vastasit kyllä, mutta sitten tajuat, että ei helevetti soikohon, eihän mulla ole kuvia tommoselle, niin ei mitään hätää, nimittäin kiva kasvattajatäti voi aina piirustella pennulle kuvat tai sitten olen aika varma, että jos täällä foorumilla kysäsee kuvia, niin takuulla joltain löytyy kuvat sinulle lahjoitettavaksi. Ja jos ei niin minä olen 22.8. menossa näyttelyyn jossa en enkut mukana, joten viimeistään sieltä sitten kuvat pennulle.

PIENTÄ FAKTAA PENTUEESTA + PENNUISTA:
  • syntymäajankohta heinä-elokuussa 2010
    pentuekokona maximissaan neljä (4) pentua
    omani lisäksi kaksi pentua saa jalostusoikeuden pieneen pentueeseen
    pennuilla ei ole muita sukulaisia virtuaalimaailmassa kuin emänisänsä lisäksi Niion sisko Arwen ja veli Atte

VARAUKSET:
1. Juinttu, Mordon Girdle's - uros Mordon Girdle's Scream
2. Tanja, Exampbile's - narttu Mordon Girdle's Superfly Sister
3. Tardis, Whincester - skp? Mordon Girdle's Speed Demon
4. Akire, Damiano - narttu Mordon Girdle's Scared of the Moon

NIMET:
Nimiaiheena on (yllätysyllätys) Michael Jacksonin kappaleet, tällä kertaa S-alkuiset.
Mordon Girdle's Smooth Criminal
Mordon Girdle's Speed Demon Tardis
Mordon Girdle's Scared of The Moon Akire
Mordon Girdle's Scream Juinttu
Mordon Girdle's She's Out Of My Life
Mordon Girdle's She Drives Me Wild
Mordon Girdle's Shout
Mordon Girdle's Smile
Mordon Girdle's Someone In The Dark
Mordon Girdle's Someone Put Your Hand Out
Mordon Girdle's Speechless
Mordon Girdle's Stranger In Moscow
Mordon Girdle's Streetwalker
Mordon Girdle's Superfly Sister Tanja
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: MG's elegantit englantilaiset

Viesti Kirjoittaja Henji »

Jos jalostusoikeudella lähtee (tulevaisuudessa max. 3 pennun pentue evm-taustaisen uroksen kanssa), niin voisin tosiaan ottaa nartun näyttely- ja juoksukäyttöön. :) Nimenä Mordon Girdle's Someone In The Dark.

Dankkee! :D
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

juu siulle lähtee tyttönen (: hyvä nimi valinta (toi on ihana biisi <3)
Tardis
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Tardis »

Mulle jalostusoikeudella pentu Winchesteriin? Kisattaisiin näyttelyissä ja rata- ja maastojuoksussa ja parissa muussakin lajissa. Nimeksi tulisi Mordon Girdle's Speed Demon, ja sukupuolesta en ole vielä varma.
""The one thing about Billie is he will snap
and rip your head off if you point anything
out at all other than how beautiful he is
and how nice he looks today.
"
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

^tottahan sullekkin pentu lähtee!

Tuulia perui varauksensa joten 1 pentu vielä vapaana!
Tardis
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Tardis »

Mulle narttu ja mä vaihtaisin nimen jos käy. Nimeksi tulisi Mordon Girdle's Streetwalker.
""The one thing about Billie is he will snap
and rip your head off if you point anything
out at all other than how beautiful he is
and how nice he looks today.
"
Tiukunen
Alkupalat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tiukunen »

Onko tuo yksi vielä vapaana? Narttu olisi kiikarissa ja se tulisi Boing-Boingsiin? :) Aijon nimittäin laajentaa tässä "toimintaa" vinttikoirien suuntaan..
Frankly my dear, I dont give a damn.

.. bo bo bo boing-boings bo boing boing..
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Mun täytyy valitettavasti peruuttaa varaus. Mulla oli kuvat nartulle, mutta huomasin Tardiksen kyseneen Laatumainintaa -topassa samasta koirasta mielipiteitä ja nyt hänelle on narttu tulossa, joten en tokkiinsa voi kuviani käyttää. :cool: Yritin kysellä tuolla Pyynnöissä jos jollain olisi enkkunartusta kuvia, mutta ei ole tärpännyt... Olisi mulla toki uroksesta kuvat, mutta kun niitä mulla on jo kaksi tästä rodusta, en kolmatta halua.

Mutta kiitokset silti. :D
Mona
Kriisissä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mona »

^ Mulla pitäisi olla jossain greynarttujen kuvia, kaivanko?
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Tiukunen, sulle ei nyt taida lähteä suppean esittelyn takia pentua ):

Ja ja.. no tässä on nyt siis varaajina minä ja Tardis, ja kelpaisiko Henjille Monan enkkukuvat??

ja nyt sitten vielä 1-2 pentua varaajaa vailla -!
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Kuvia ei ole, joten pysyn kannalla että joudun perumaan varauksen.
Vera
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Vera »

^ Näin btw voisin sanoa, että mulla on otettu Voittajasta kahdet todella hyvät greyhound kuvat (ROP & VSP), joten jos jollain olisi tarvetta niille, annan ne mielelläni käyttöön :)
the weather changes
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

^tai sit voit antaa ne mulle :mrgreen: :mrgreen:
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

nostellaas
ja udellaan lisää kiinnostuneita >P)

Niio on nykyään myös Alankomaiden, Islannin ja Ranskan muotovalio sekä sai tittelin vFRAW-10 (:
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Kukaan ei haluaisi 11 maan muotovalio koiran pentua? + onhan Niio myös toko- ja flyballvalio, suomen ratajuoksuvalio, suorittanut käyttäytymiskokeen ja ollut ROP/VSP Ranskan voittajassa 2010 sekä Amerikan ja Maailman voittajassa 2009 (:
Yksi pentu olisi vielä tarjolla, enkä vaadi kisaamista kuin vinttikoirajuoksuissa ja mielellään näyttelyissä.
Vastaa Viestiin