ostetaan pari paimenrotuista koiraa
-
taffel
- Le-ppä-ker-ttu
ostetaan pari paimenrotuista koiraa
Eli ostan pari kivaa koiraa tallille töihin, mitään näyttely- tai kisahirmuja niistä ei tule vaan rentoja kotikoiria ja aktiivisia ponipaimenia :) Välillä saatetaan käydä jossain kisoissa pyörähtämässä mutta pääasiassa päivät kuluvat pihapiiriä vahtiessa ja shettislaumoja paimentaessa aina tarpeen tullen paikasta toiseen.
Koiria otan 2-4, kaikki paimentamiseen soveltuvat rodut käyvät. Mielellään jo sen ikäisiä että pääsevät heti hommiin.
Sen verran vielä että toivon suvun olevan tasainen, eikä niin että toinen vanhemmista on menestynyt, olemassa oleva huippukoira ja toinen on pentuetta varten keksitty pelkkä nimi mikä ei ole ikinä virtuaalivaloa nähnytkään..
Koiria otan 2-4, kaikki paimentamiseen soveltuvat rodut käyvät. Mielellään jo sen ikäisiä että pääsevät heti hommiin.
Sen verran vielä että toivon suvun olevan tasainen, eikä niin että toinen vanhemmista on menestynyt, olemassa oleva huippukoira ja toinen on pentuetta varten keksitty pelkkä nimi mikä ei ole ikinä virtuaalivaloa nähnytkään..
- Aamu
- Kanada
- Viesti:
Re: ostetaan pari paimenrotuista koiraa
Hmm... mun kasvateille olen ajatellut jonkun laista kisaamista kuitenkin, esim. paimennuksessa ja peekoossa. Jos onnistuis voisin tarjota mun partacolliepentueesta sulle pentua...? Isänä BH HK1 SchH1 RH-E RH-F A Cambron Rumor Has It eli tutummin Rubert. Emänä evm. Future Fashion. Pentueessa kestää vielä hetki sillä kisaan Rubertilla vielä jonkun aikaa, mutta pentue syntyy ennen syksyä kuitenkin (elokuu loppupuoli viim). Jos sulla olis aikaa kisata just esim. paimennuksessa ja peekoossa niin voin mielelläni sulle pennun luovuttaa. Lisää tietoa pentueesta täältä.
It lurks behind you.
- - Padronen bortsut - Piiritetyn partikset & perrot - Northeastin terrierit -
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mulle ois tulossa saksalais- ja shelttipentueet heti kun saatais vielä yhdet kiinnostuneet näistä :-)
Ikääntymisenhän saisit siitä sitten itse päättää :-)
Ikääntymisenhän saisit siitä sitten itse päättää :-)
-
taffel
- Le-ppä-ker-ttu
Luse: Otan mieluummin tasasukusen, en oo ihan viel käsittäny koirapuolen logiikkaa että toinen vanhemmista on evm.. :D
Nettei: Sanon näillekkin ei vanhempien takia..
Nettei: Sanon näillekkin ei vanhempien takia..
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Ei siinä ookkaan paljoo logiikkaa, mutta täällä ei pahemmin suvuista välitetä kunhan ei oo yleissukuinen tai vastaavaa. Me ei pahemmin käsitetä tasasukuisuutta tai semmoista, mutta mikäs siinä :D
Mulla olis tämmöinen pk collie narttu myytävänä, nartulla on BH ja JK1, molempien vanhempien suku on evm, mutta molemmat vanhemmat ovat olleet elossa. Sitten on tämmöinen pk collie uros joka on ollut 4 eri kodissa, ja olis tosi mahtavaa, että pääsis semmoseen kotiin missä olis kauan. Sil on BH ja RH-E. ainakin emän isän puolelta kys koirat ovat olleet olemassa, emän emän puolelta en osaa sanoa, isän suvusta kaikki on evm.
Molemmilta sukua siis löytyy, mutten teidä löytyykö sun mielestä tarpeeksi. Vanhemmat ovat molemmilla menestyneitä.
Mulla olis tämmöinen pk collie narttu myytävänä, nartulla on BH ja JK1, molempien vanhempien suku on evm, mutta molemmat vanhemmat ovat olleet elossa. Sitten on tämmöinen pk collie uros joka on ollut 4 eri kodissa, ja olis tosi mahtavaa, että pääsis semmoseen kotiin missä olis kauan. Sil on BH ja RH-E. ainakin emän isän puolelta kys koirat ovat olleet olemassa, emän emän puolelta en osaa sanoa, isän suvusta kaikki on evm.
Molemmilta sukua siis löytyy, mutten teidä löytyykö sun mielestä tarpeeksi. Vanhemmat ovat molemmilla menestyneitä.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
taffel
- Le-ppä-ker-ttu
Mulle riittää edes se että molemmat vanhemmat on olemassa :D Ellei koira ole sitten ihan täysin ulkomaantuonti.
Onko nartun emän sivuja tiedossa, kun sivuilla ei ole linkkiä? Jos yksi kansioista löytyvä agicollie on narttu (ei mitään hajua :D) niin tuon ainakin voisin ottaa, uros vaikuttaa kanssa kivalta mutta saan sille soopelikuvat vasta 1.8. näyttelyistä (kuin myös sille teitin sheltille mille pitäis sivut tehdä).
Onko nartun emän sivuja tiedossa, kun sivuilla ei ole linkkiä? Jos yksi kansioista löytyvä agicollie on narttu (ei mitään hajua :D) niin tuon ainakin voisin ottaa, uros vaikuttaa kanssa kivalta mutta saan sille soopelikuvat vasta 1.8. näyttelyistä (kuin myös sille teitin sheltille mille pitäis sivut tehdä).
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Comie's Davendel on mun narttu joka kuoli joskus kauan sitten (joulukuussa 2008) :---D oon poistanut sen sivut, mut voin yrittää kaivaa jotain jämiä jos mulla sattuis koneen syövereissä olemaan vielä. Mut titteleitä sil oli vPVA vFBV vKTV RH-E BH JK1, et ei mitenkään hirveesti, mut oli kuitenki paimennus, flyball ja koiratanssivalio. Sit ton nartun isä oli vähän menestyneempi BH JK3 Hk3 SchH3 Vk2 Fh1 vFIN KVA vKTV vEKTV V PVA vAGIW-07 VFVB vFIN TVA VAVA RH-E vNW-08.
Mä voin auttaa tunnistelussa. Toi narttu voi olla joko merle tai tricolor ja toi uros soopeli, hyväksyn myös tricolorin, koska se emä (K. Aamurusko) oli trikkitekijäinen.
Uroksen emän sivuja ei myöskään ole olemassa, sillä oon nekin poistanut tyhmyyksissäni joskus 2008. Mut tosiaan lisää noista koirista löytyy täältä kasvatit sivulta. skrollaat niin alas et tulee vastaan A ja B pentue. Löytyy sisarukset ja vanhemmista jotain tietoo etc.
Mä voin auttaa tunnistelussa. Toi narttu voi olla joko merle tai tricolor ja toi uros soopeli, hyväksyn myös tricolorin, koska se emä (K. Aamurusko) oli trikkitekijäinen.
Uroksen emän sivuja ei myöskään ole olemassa, sillä oon nekin poistanut tyhmyyksissäni joskus 2008. Mut tosiaan lisää noista koirista löytyy täältä kasvatit sivulta. skrollaat niin alas et tulee vastaan A ja B pentue. Löytyy sisarukset ja vanhemmista jotain tietoo etc.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
taffel
- Le-ppä-ker-ttu
Heitin jo skp-kyselytopaan tunnistettavan kuvaa :)
Pohdiskelen näitä, jos ei mitään muita kivoja tapauksia tule niin ainakin ton nartun voisin kelpuuttaa.
Pohdiskelen näitä, jos ei mitään muita kivoja tapauksia tule niin ainakin ton nartun voisin kelpuuttaa.
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Mulla olisi Lammasrotu-pentueesta uros Teräshampaan Dorse ja narttu Teräshampaan Shropshire sellaisia jotka voisivat kaivata kotia. Isä on Hechizar De La Zaron ja emä Asaltar De La Zaron, molemmat evm. sukuisia ja pentuesivulle on tulossa sukutaulu jossa on 3-polvessa kaikilla nimet.
Rotuna on IRL (& URL) harvinainen katalonianpaimenkoira.
Rotuna on IRL (& URL) harvinainen katalonianpaimenkoira.
-
taffel
- Le-ppä-ker-ttu
Multa ei löydy kataloneista kuveja niin en noita ota :l
-
taffel
- Le-ppä-ker-ttu
Ihan periaatteiden takia käytän vaan omaottamiani kuvia :l
-
lumienkuli
- Ei riitä.
Kurkkaa tämä topick, jos tuonnit kelpaa:
viewtopic.php?f=15&t=6422
viewtopic.php?f=15&t=6422
-
taffel
- Le-ppä-ker-ttu
Mie en jaksa lähtee kaiveleen ja selaan viittäkymmentä koiraa eri sivujen takaa..
- zerggie
- Keilapallo
Meille olisi Tervueren pentuja tulossa, ihan kivasta, ei evm, suvusta :D Jos vaan kiinnostaa niin ihan mieluiten luovuttaisin siulle pennun :)
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF