Saksanpaimenkoirauros tarjolla

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Lukittu
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2291
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:01 pm
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Saksanpaimenkoirauros tarjolla

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

Olen päälle vuoden ollut Elite's Defender -nimisen viehättävän käyttöön soveltuvan spu:n omistaja. Pikkuhiljaa olen alkanut suunnittelemaan että urokselle voisi tulla jälkikasvua, mutta koska en itse omista narttua, minun tulee siis tarjota sitä muille jalostukseen toiveeni toteuttamiseksi.

Rakenteellinen ihme tämä uros ei kyllä varsinaisesti ole ollut, mutta saanut kuitenkin näyttelyistä tuurilla yhden SERTin sekä muutaman ERI:n (eivät kuitenkaan toistaiseksi lisätty sivuille), eniten EH:ta. Käyttöpuolella Fender on kuitenkin ollut mukava kaveri, ja vaikka luonnetta en olekaan saanut aikaiseksi kirjoittaa on herra ollut koulutuksellisesti kohtuullisen kova koira ja nopea oppija. Käyttömenestyksestä kertoo hieman Fenderin nimen edessä koristavat tittelit BH Hk3 SchH3 Tk3 vFIN KVA vAVA vPVA vKTV. Tottelevaisuudessakin olemme hieman kisanneet myös EVL:ssä, mutta ainoatakaan 1-tulosta ei ole sieltä vielä tullut emmekä varmaan valioksi asti jaksa jankata.

Nartulta en odota ihmeitä, mutta ehtona minulla on että se on kisannut edes vähän niin että tuloksia on näkyvillä. Eniten käyttötulokset ratkaisevat, uroskaan kun ei mikään näyttelytähti ole ollut.
Avatar
jannu
Kanada
Viestit: 1691
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:23 pm
Paikkakunta: Joensuu

Re: Saksanpaimenkoirauros tarjolla

Viesti Kirjoittaja jannu »

Itse olen suunnitellut nartulleni BH SchH1 Jk1 TK4 vPVA vAVA vKTV Kukkaniityn Ikuiselle tulevaisuuteen pentuetta. Neiti on menestynyt hyvin omasta mielestäny käyttöpuolella ja vähäisen nyt "aikuiskuvilla" : D Enää puuttuu tokosta luokkavoitto niin tulisi tokovaliokin. Koulareita metsästetään vieläkin. On toki vielä mahdollista saada Irinalle enemmän tuloksia aikaan jos tahdot. Pentue voi minun puolestani olla enemmän käyttöpuoleinen, sillä itseäni ei todellakaan haittaa jos isä ei olisi yhtään saanut hyviä näyttelytuloksia kun ei irinakaan ole saanut.

kumminkin htenä ehtona olisi että pentue ei tulisi Nâma nimen alle, vaan Trin Tazin. Jos sinulle sitten kävisi? Toki onhan se ehkä vähän outoa että ei tule nartun omistajan kennelnimeä. Kerro vain jos jotain on.
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2291
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:01 pm
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoirauros tarjolla

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

No mikä ettei, kyllä Irina on kisannut todella taivasti tähän mennessäkin jo. :)

Onko jotain ehdotonta syytä miksi haluat pentueen Trin Tazin nimille etkä Nâman? Minulle se kyllä kelpaa vallan mainiosti mikäli näin haluat tehdä, samoin kuin pentueen aikataulu voi olla täysin sinun päätettävissäni. Minulla syntyy TT:ssä tämän kuun lopulla länderipentue joka on D-pentue, joten jos haluat nämä saksanpaimenet jo seuraavaksi niistä se olisi sitten E-pentue.
Lukittu