Shocking Joyn sinisiä tanskandoggeja
-
Zandie
- Epätoivoinen katse
Shocking Joyn sinisiä tanskandoggeja
Nyt on tarjolla sinisiä tanskandoggeja! Tilaisuus on ainutlaatuinen, sillä vanhemmat ovat menestyneitä ja hyväluonteisia eikä sinisiä doggeja löydy virtuaalimaailmasta kovin paljoa.
Emänä on saksalaissyntyinen Incarnation of Greatness, Inka, joka on menestynyt erittäin hyvin kilpailuissa ja on todella hyväluonteinen. Inka on ystävällinen, aktiivinen ja erittäin oppivainen. Menestystä löytyy lähinnä tokokentiltä ja näyttelykehistä. Inka on Norjan, Saksan, Suomen ja Tanskan muotovalio, joiden lisäksi sillä on useita voittajatitteleitä, muun muassa Maailmanvoittaja -09. Inkalla on myös tarvittavat tulokset KANS MVA-arvoon (listan toimimattomuuden takia ei ole voitu vahvistaa). Tokossa Inka kilpailee EVL-luokassa, eli valioituminen ei ole enää pitkän matkan päässä. Lisäksi Inka on suorittanut BH-kokeen hyväksytysti.
Isänä on ruotsalainen evm. uros Skönhet Snusmumriken. Snusmumriken on luonteeltaan lempeä ja sopeutumiskykyinen, sillä se on elänyt lapsiperheessä. Snusmumriken on erittäin menestynyt näyttelyissä ja se onkin usean maan muotovalio. Lisäksi se on kilpaillut tokossa ja vesipelastuksessa melko hyvällä menestyksellä.
Pentue on toistaiseksi vasta suunnitteilla ja nyt haluaisin kartoittaa kiinnostusta. Varauksia otetaan korkeintaan neljä. Ennen kuin ilmoitat kiinnostuksestasi täällä, ole hyvä ja tutustu Shocking Joyn kasvatus-sivuun ja erityisesti myyntiehdot-kohtaan! Haluan kaikille pennuille hyvät ja aktiiviset kodit ja toivoisin että pennun ottamista harkitaan sen verran, ettei se jää parin kuukauden päästä virtuaaliavaruuteen pyörimään.
Kiinnostuneet voivat kirjoittaa tähän alle pientä esittelyä mahdollisesta kodista ja mieluiten kisanäyttöä. :)
Varaukset
Zandie/Shocking Joy
Anniina/Pemberley
Cian/Damme
Mineas/Screem Out
// edit 30.7.
Astutus on tapahtunut ja pentuja odotellaan syntyväksi suunnilleen 17.8. Nimiehdotuksia tulee pian!
Emänä on saksalaissyntyinen Incarnation of Greatness, Inka, joka on menestynyt erittäin hyvin kilpailuissa ja on todella hyväluonteinen. Inka on ystävällinen, aktiivinen ja erittäin oppivainen. Menestystä löytyy lähinnä tokokentiltä ja näyttelykehistä. Inka on Norjan, Saksan, Suomen ja Tanskan muotovalio, joiden lisäksi sillä on useita voittajatitteleitä, muun muassa Maailmanvoittaja -09. Inkalla on myös tarvittavat tulokset KANS MVA-arvoon (listan toimimattomuuden takia ei ole voitu vahvistaa). Tokossa Inka kilpailee EVL-luokassa, eli valioituminen ei ole enää pitkän matkan päässä. Lisäksi Inka on suorittanut BH-kokeen hyväksytysti.
Isänä on ruotsalainen evm. uros Skönhet Snusmumriken. Snusmumriken on luonteeltaan lempeä ja sopeutumiskykyinen, sillä se on elänyt lapsiperheessä. Snusmumriken on erittäin menestynyt näyttelyissä ja se onkin usean maan muotovalio. Lisäksi se on kilpaillut tokossa ja vesipelastuksessa melko hyvällä menestyksellä.
Pentue on toistaiseksi vasta suunnitteilla ja nyt haluaisin kartoittaa kiinnostusta. Varauksia otetaan korkeintaan neljä. Ennen kuin ilmoitat kiinnostuksestasi täällä, ole hyvä ja tutustu Shocking Joyn kasvatus-sivuun ja erityisesti myyntiehdot-kohtaan! Haluan kaikille pennuille hyvät ja aktiiviset kodit ja toivoisin että pennun ottamista harkitaan sen verran, ettei se jää parin kuukauden päästä virtuaaliavaruuteen pyörimään.
Kiinnostuneet voivat kirjoittaa tähän alle pientä esittelyä mahdollisesta kodista ja mieluiten kisanäyttöä. :)
Varaukset
Zandie/Shocking Joy
Anniina/Pemberley
Cian/Damme
Mineas/Screem Out
// edit 30.7.
Astutus on tapahtunut ja pentuja odotellaan syntyväksi suunnilleen 17.8. Nimiehdotuksia tulee pian!
Sometimes sunshine does not want to shine on me
- Tilli
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Re: Shocking Joyn sinisiä tanskandoggeja
Määritteletkä tämän "liian vähäisen" kisaamisen tarkemmin? Ihan konkreettisesti että monta kisaa esim. vähintään koiran elinaikana pitää kiertää? Ja miten säännöllisesti kuulumisia pitäisi lähetellä (irl vuodessa)?
Olisin kiinnostunut pennusta ja se tulisi Pemberleyhin viettämään rauhallista elämää. Olen herättelemässä doggien kasvatusta taas uudelleen ja näistä vanhemmista saisin kyllä lupaavan pennun. Kisaisimme todennäköisesti tokoa ja näyttelyitä, mikäli pentu perii hyvän rakenteen. En kumminkaan ole mikään himo kisaaja, mutta koiran elinaikana (eli 3 irl vuoden aikana) voisin luvata sen 10-20 kisaa, päätavoitteena toki valioituminen (mutta en sitä 100% lupaisi). Näyttelyissä kierettäisiin niin usein kuin niitä vain kalenteriin ilmestyy. Tulevaisuuden suunnitelmissa 1-2 pentuetta jonka jälkeen siirtyisi eläkkeelle. Voin luvata pennulle huolehtivaisen ja pitkäikäisen sekä lopullisen kodin. Näen itseni vielä viidenkin vuoden päässä ylläpitämässä Pemberleytä ja ihan lähiaikoina en siis tule lopettamaan.
Olisin kiinnostunut pennusta ja se tulisi Pemberleyhin viettämään rauhallista elämää. Olen herättelemässä doggien kasvatusta taas uudelleen ja näistä vanhemmista saisin kyllä lupaavan pennun. Kisaisimme todennäköisesti tokoa ja näyttelyitä, mikäli pentu perii hyvän rakenteen. En kumminkaan ole mikään himo kisaaja, mutta koiran elinaikana (eli 3 irl vuoden aikana) voisin luvata sen 10-20 kisaa, päätavoitteena toki valioituminen (mutta en sitä 100% lupaisi). Näyttelyissä kierettäisiin niin usein kuin niitä vain kalenteriin ilmestyy. Tulevaisuuden suunnitelmissa 1-2 pentuetta jonka jälkeen siirtyisi eläkkeelle. Voin luvata pennulle huolehtivaisen ja pitkäikäisen sekä lopullisen kodin. Näen itseni vielä viidenkin vuoden päässä ylläpitämässä Pemberleytä ja ihan lähiaikoina en siis tule lopettamaan.
- Kennel Wardica (FCI1)
- Fjellbris Hunder (FCI5)
- Cian
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Tosiaan, kuten sun kanssa aieminkin jo juttelin niin pentu tästä yhdistelmästä kiinnostaisi kovasti! Voin tarjota pennulle mahdollisesti loppuelämän kodin, jota en mene lupaamaan, mutta ollaan tässä jo kaksi vuotta kitkuteltu pystyssä niin eiköhän kitkutella enemmänkin :) Tulevana asuinpaikkana mahdolliselle nartulle esittelisin Dammen jonka uudistus on käynnissä (odotettavissa kattavammat tekstit ja hieman virallisempi ilme) joka taitaa olla tällä hetkellä "suurin" tanskandoggikennel virtuaalimaailmassa?
Kisausta on luvassa, näytöt ovat siinä mielessä huonoja, että en ole ehtinyt lisäilemään kaikkia tuloksia sivuille, mutta jotakuinkin tältä tulisi kalenteri näyttämään ja tuossa myös raotan hieman, että millaiselta pennun uusi kotipaikka ja sivut näyttäisivät.
Mitäköhän muuta? Eikai muuta kuin, että meiltä löytyy pienen doggitytön mentävä aukko!
Kisausta on luvassa, näytöt ovat siinä mielessä huonoja, että en ole ehtinyt lisäilemään kaikkia tuloksia sivuille, mutta jotakuinkin tältä tulisi kalenteri näyttämään ja tuossa myös raotan hieman, että millaiselta pennun uusi kotipaikka ja sivut näyttäisivät.
Mitäköhän muuta? Eikai muuta kuin, että meiltä löytyy pienen doggitytön mentävä aukko!
“ My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am ”
- Dammen tanskandogit Virtuaalinen tanskandoggiyhdistys - VTDY
-
Zandie
- Epätoivoinen katse
Anniina: Liian vähäisellä kisaamisella tarkoitan sitä, että vaikka on luvattu aktiivista kisautusta (useita kisoja/kk), niin lupaus ei täyty. Olen valmis antamaan pennun kotiin jossa sen kanssa kisaus on vähemmänkin aktiivista, kunhan tiedän siitä etukäteen. Tuo sanomasi 10-20 kisaa elinaikana on ihan riittävä omasta mielestäni, enempikin tietysti sopii. :) Kuulumisia kyselen luultavasti itse melko aktiivisesti, mutta toivoisin että vähintään pari kertaa vuodessa tulisi kasvatinomistajan aloitteesta jotain kuulumisia. Jos suunnittelet pentueita, niin toivoisin että keskustelisit kanssani siitä ennen. Koska sinisiä on niin vähän, niin olisi ehkä parempi että yritettäisiin tuoda uutta verta kehiin, eikä pyöriteltäisi kauhean paljoa tämän yhden pentueen sukua. Pemberley kuulostaa oikein hyvältä kodilta pennulle! :)
Cian: Dammeen tulee ehdottomasti yksi otus. :)
Vielä voisin ottaa yhden tai korkeintaan kaksi varausta, jos kiinnostuneita riittää.
Cian: Dammeen tulee ehdottomasti yksi otus. :)
Vielä voisin ottaa yhden tai korkeintaan kaksi varausta, jos kiinnostuneita riittää.
- Tilli
^ Ok, kuulostaa ihan kohtuulliselta :)! Haluan vain etukäteen varmistua ettei kasvattaja ota kasvattiaan minulta pois, vaikka en tosiaan mikään himokisaaja olekaan. Mutta tottakai, yritän kisata niin ahkerasti kuin se vain kohdallani on mahdollista. Ja tuo pari kertaa vuodessa ilmoittelu sopii kanssa minulle. Se olisi ollut hankalampaa, jos joka kuukausi pitäisi muistella mailailla jotain. Ja tottakai, tarkoituksenani on tuoda pari kolme sinistä ja muunkin värisiä ja luoda näin mahdollisimman kattavan evm sukuisten kanta ja lähteä niillä sitten luomaan suvullista kantaa.
- Kennel Wardica (FCI1)
-
Zandie
- Epätoivoinen katse
Varauksia otetaan vielä vastaan!
Onko teillä jotain toiveita, että koska pentue voisi syntyä? Jos lisää varauksia ei tule enää viikon tai parin sisällä niin voisi alkaa lyömään lukkoon syntymäaikaa ja muuta. :)
Onko teillä jotain toiveita, että koska pentue voisi syntyä? Jos lisää varauksia ei tule enää viikon tai parin sisällä niin voisi alkaa lyömään lukkoon syntymäaikaa ja muuta. :)
- Cian
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Mulle ainakin käy ihan koska vain =)
- Tilli
Minulle kelpaa kaikki päivät :)!
- Kennel Wardica (FCI1)
- Mineas
- Ammattimouhoaja
- Viesti:
Voi, ei tälläsiä saa tulla tarjoamaan mulle! Tekis aivan mielettömästi mieli yhtä pikkusta doggia, vieläpä kun kyseessä on sininen pentue. Pelkään vaan että mun doggimäärä Screem Out:ssa räjähtää käsiin (tämä olisi tosin vasta kolmas doggi) ja oon pian ihan pulassa niiden kanssa. Mutta kun nää olis sinisiä ja niitä tulee kuitenkin niin harvoin. Lisäks mua huolettaa se, etten saa mistään kuvalupia. Oon lähettänyt sataan ja yhteen paikkaan kuvalupakyselyä ja mistään ei ole vastattu ja Nuuskuttajan kasvattikin on yhä kuvia vailla. Äh, oon aivan kahden vaiheilla uskaltaisinko tästä pentua kysellä. Mikäli hetkellinen kuvattomuus ei haittaisi (alan nyt hetin lähettelemään kuvalupapyyntöjä lisää), olisi sininen doggi enemmän kuin tervettullut.
Jos nyt vihdoin pääsisin asiaankin ja kertoisin millainen koti Screem Out:ssa odottaisi, mikäli uskallat pennun minulle antaa. Kisaan doggieni kanssa lähinnä näyttelyissä, tokossa, agissa ja pelastuksessa. Aktiivisuus on kausittaista, eli yleensä ilmoittelen noin kerran viikossa(/kahdessa) koirat kaikkiin kisoihin mihin mukaan mahtuu. Nyt minulla on tosin alkamassa lukio, ja etenkin alku näytti todella raskaalta, joten en uskalla luvata syksyksi mitään superkisautusta. Sivunäyttöä antaa Malfoy ja kisanäyttöä Cant. Pahoittelut, etten voi antaa doggien kisanäyttöä, sillä Malfoy on kisannut osan kisoistaan Nathin omistuksessa ja Viima on niin uusi tulokas. Muista tulevaisuuden suunnitelmista en uskala sanoa mitään, esimerkiksi jalostuksesta. Jos pentu menestyisi hyvin ja kiinnostusta löytyisi, en sulje myöskään sitä vaihtoehtoa pois. Mutta mikäli vielä tulee kysyttävää, niin kysy ihmeessä :)
Jos nyt vihdoin pääsisin asiaankin ja kertoisin millainen koti Screem Out:ssa odottaisi, mikäli uskallat pennun minulle antaa. Kisaan doggieni kanssa lähinnä näyttelyissä, tokossa, agissa ja pelastuksessa. Aktiivisuus on kausittaista, eli yleensä ilmoittelen noin kerran viikossa(/kahdessa) koirat kaikkiin kisoihin mihin mukaan mahtuu. Nyt minulla on tosin alkamassa lukio, ja etenkin alku näytti todella raskaalta, joten en uskalla luvata syksyksi mitään superkisautusta. Sivunäyttöä antaa Malfoy ja kisanäyttöä Cant. Pahoittelut, etten voi antaa doggien kisanäyttöä, sillä Malfoy on kisannut osan kisoistaan Nathin omistuksessa ja Viima on niin uusi tulokas. Muista tulevaisuuden suunnitelmista en uskala sanoa mitään, esimerkiksi jalostuksesta. Jos pentu menestyisi hyvin ja kiinnostusta löytyisi, en sulje myöskään sitä vaihtoehtoa pois. Mutta mikäli vielä tulee kysyttävää, niin kysy ihmeessä :)
- Cian
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Mineas, jos vielä kuvia kaipaat niin multa löytyy ainakin uroksille kuvia :) (ehkä vähän huonolaatuisia, mutta Zandie ainakin tykkäsi yhdestä pojusta)
-
Zandie
- Epätoivoinen katse
Mineas: Kyllä uskallan luvata pennun Screem Outiinkin, jos vaan kiinnostaa! :) Kuulostaa hyvältä kodilta eikä kuvattomuus haittaa jos vaan kisautusta muista lajeista löytyy ennen kuvien saamista. Ja tosiaan Cianin mainitseman kuvan koira on kyllä omaan silmääni tosi komea.
Mitä sukupuolia teillä on mielessä? Cian on puhunut nartusta, mutta entä muut? Yritän kehittää teemaa nimille tässä pian, niin päästään valitsemaan niitä. Syntymäaika voisi näillä näkymin olla 2-3 kolmen viikon päästä.
Mitä sukupuolia teillä on mielessä? Cian on puhunut nartusta, mutta entä muut? Yritän kehittää teemaa nimille tässä pian, niin päästään valitsemaan niitä. Syntymäaika voisi näillä näkymin olla 2-3 kolmen viikon päästä.
- Mineas
- Ammattimouhoaja
- Viesti:
Hienoa, enköhän mä sitten tästä pentueesta ota pennun! Sukupuolesta en osaa vielä tarkkaan sanoa, mutta mikäli Cian voisit näyttää sen yhden uroksen kuvat ja mahdollisesti antaa (palkkaa vastaan?) ne käyttöön, niin siinä tapauksessa uros mulle :)
// Otan tämän Cianin kuvan käyttöön, eli uros mulle :) Ja Anniina, mä tykkäsin tuosta kolmosesta.
// Otan tämän Cianin kuvan käyttöön, eli uros mulle :) Ja Anniina, mä tykkäsin tuosta kolmosesta.
- Tilli
Hmm.. Nartun minä haluaisin, sillä sille löytyisi ehkä paremmat kuvat. Jos kasvattajana haluaisit auttaa ja valita näistä parhaimman rakenteen omaavan :)?
Narttu 1
Narttu 2
Narttu 3 x
Narttu 4
Narttu 5
Narttu 6
Narttu 1
Narttu 2
Narttu 3 x
Narttu 4
Narttu 5
Narttu 6
- Kennel Wardica (FCI1)
- Cian
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Mulle tosiaan narttu, sille kun löytyy niin muksat kuvat! Ja tuo pari viikkoa sopii hyvin, ehdin siinä ajassa saada Dammenkin valmiiksi jne.
Anniina, itse oon tosi huono sanomaan koirien rakenteista mitään, mutta omaa silmää miellyttää valtavasti tuo viimonen (voi tosiaan olla ihan T koira, mutta mä tykkään =))
Anniina, itse oon tosi huono sanomaan koirien rakenteista mitään, mutta omaa silmää miellyttää valtavasti tuo viimonen (voi tosiaan olla ihan T koira, mutta mä tykkään =))
-
Zandie
- Epätoivoinen katse
Anniina: Itse ottaisin käyttöön joko kolmosen tai kutosen. Molemmissa on omat hyvät ja huonot puolensa, mutta ne ovat ehdottomasti parhaat. Kolmosella on vähän pitkähkö kaula ja runko saisi olla vähän vahvempi. Kutosella taas on hieman lyhyt kaula ja takakulmaukset saisivat olla vahvemmat. Voit itse miettiä että kumpi miellyttää omaa silmääsi enemmän. :)
Muokkailin aloitusviestiä, voitte vilkaista vaikkei siinä paljoa uutta ole. :)
// Miltä kuulostaisi nimet Yhdsvaltojen osavaltioiden mukaan? Esimerkiksi Shocking Joy's Mississippi.
Muokkailin aloitusviestiä, voitte vilkaista vaikkei siinä paljoa uutta ole. :)
// Miltä kuulostaisi nimet Yhdsvaltojen osavaltioiden mukaan? Esimerkiksi Shocking Joy's Mississippi.