EI pentuja
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Ciaren`s A & B - pentueet
Virtuaalikoirien parissa tykätään enemmän siitä, että koiralla on joitain tuloksiakin joidenkin virtuaalisten liittojen alaisista kilpailuista, kuten esimerkiksi paljon näyttelytuloksia (ERI, KP, SERT, ROP, ROP-JUN VSP, MVA) tai sitten käyttötuloksia (Tk3, vAVA, Jk2, Hk1) tai sitten vaikka molempia. Tämä kertoo siitä, että jotain vaivaa on haluttu nähdä pentueen tekemiseen, eikä vain saada sitä tiettynä ajankohtana pulpahtamaan maailmaan.
Mutta tietenkin voit tehdä niin, kuin itse haluat. :)
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Juu tosiaan sen tiedän (:. Kuten sanoit tee miten itse haluat :). Se oli mielestäni hienosti sanottu koska on tavattu myös niitä valittajia. Jos sallit että kysyn sinulta miten jos toisella vanhemmalla on tuloksia `?. Mutta tosiaan epäilen kyllä myynniksi menoa ei tuloksien takia (:.Nettei kirjoitti:Virtuaalikoirien parissa tykätään enemmän siitä, että koiralla on joitain tuloksiakin joidenkin virtuaalisten liittojen alaisista kilpailuista, kuten esimerkiksi paljon näyttelytuloksia (ERI, KP, SERT, ROP, ROP-JUN VSP, MVA) tai sitten käyttötuloksia (Tk3, vAVA, Jk2, Hk1) tai sitten vaikka molempia. Tämä kertoo siitä, että jotain vaivaa on haluttu nähdä pentueen tekemiseen, eikä vain saada sitä tiettynä ajankohtana pulpahtamaan maailmaan.

-
schaf
- Vuohenruokaa
Niin ja ihan beeteeweenä mitä tässä olen sun kenneliäs kattellu, oot vissiin aika ensikertalainen? Ite ainakin aloitin virtuaalikoirailut sieltä epävirallisemmalta puolelta, kun se on hieman "helpompaa". Ei sillä ettet sinä täällä virallisemmassa pärjäisi, mutta suosittelen ehkä ottamaan enemmän selvää näistä virtuaalikoirailun mahdollisuuksista.
ja, ainakaan virallisiin näyttelyihin ei koiralla voi osallistua jos ei oo seisomakuvaa:D
ja, ainakaan virallisiin näyttelyihin ei koiralla voi osallistua jos ei oo seisomakuvaa:D
- oh deer.
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Ymmärrän pointinne täysin. Koiria oon ilmotellu näyttelyihin sun muihin mutta yritetään aluksi näin. Niin ja tosiaan vasta alkaja oon.schaf kirjoitti:Niin ja ihan beeteeweenä mitä tässä olen sun kenneliäs kattellu, oot vissiin aika ensikertalainen? Ite ainakin aloitin virtuaalikoirailut sieltä epävirallisemmalta puolelta, kun se on hieman "helpompaa". Ei sillä ettet sinä täällä virallisemmassa pärjäisi, mutta suosittelen ehkä ottamaan enemmän selvää näistä virtuaalikoirailun mahdollisuuksista.

-
schaf
- Vuohenruokaa
Niin, tee miten itse haluat, mutta sehän on vain että välttis pennuilla ei oo kauheesti kysyntää kun ei vanhemmilla ole mitään tuloksia ymym : DCiaren`s kirjoitti:Ymmärrän pointinne täysin. Koiria oon ilmotellu näyttelyihin sun muihin mutta yritetään aluksi näin.schaf kirjoitti:Niin ja ihan beeteeweenä mitä tässä olen sun kenneliäs kattellu, oot vissiin aika ensikertalainen? Ite ainakin aloitin virtuaalikoirailut sieltä epävirallisemmalta puolelta, kun se on hieman "helpompaa". Ei sillä ettet sinä täällä virallisemmassa pärjäisi, mutta suosittelen ehkä ottamaan enemmän selvää näistä virtuaalikoirailun mahdollisuuksista.
// aijjaa, hauskaa että oli hyötyä ;---)
- oh deer.
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Kiitos teille kahdelle ! Saitte minut tajuamaan että odotan että saan koirilleni tulokset ja sitten teetän pentuja suurkiitos ! :) <3_<3schaf kirjoitti:Niin, tee miten itse haluat, mutta sehän on vain että välttis pennuilla ei oo kauheesti kysyntää kun ei vanhemmilla ole mitään tuloksia ymym : DCiaren`s kirjoitti:Ymmärrän pointinne täysin. Koiria oon ilmotellu näyttelyihin sun muihin mutta yritetään aluksi näin.schaf kirjoitti:Niin ja ihan beeteeweenä mitä tässä olen sun kenneliäs kattellu, oot vissiin aika ensikertalainen? Ite ainakin aloitin virtuaalikoirailut sieltä epävirallisemmalta puolelta, kun se on hieman "helpompaa". Ei sillä ettet sinä täällä virallisemmassa pärjäisi, mutta suosittelen ehkä ottamaan enemmän selvää näistä virtuaalikoirailun mahdollisuuksista.

-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: EI pentuja
Kiva tosiaan että oli jotain hyötyä. Maltti on yleensä valttia, aina vaikka koiralla olisi paljonkin tuloksia, pennuille ei löydy kiinnostuneita, mutta kun kuukausi tai pari menee, pennut voivat mennä hyvinkin nopeasti kaupaksi ;) Kannattaa vaan malttaa kerätä koirillesi tuloksia, niin siitä jää useimmiten itsellekin parempi mieli, kun tietää että nyt on tehnytkin jotain sen pentueen eteen - ja pentujenkin ostajat huomaavat sen ja useimmat turrilassa käyvätkin sitä katsovat.