Snautserit virtuaalimaailmassa

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Vastaa Viestiin
welmu
Nostaa rautaa
Viesti:

Snautserit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja welmu »

Olen aloittamassa kääpiösnautserikenneliä ja nyt kyselisin onko muita snautserikenneleitä/snautsereita olemassa kuin Undisclosed Rose? Ja onko snautseriliitto nousemassa pystyyn?
Tässä topicissa puhuttiin snautseriliiton alkamisesta, eli onko se pystyssä? Itse olisin ainakin mukana jos liittoa aletaan tekemään. Haluaisin tietenkin kuulla snautserikennelien kasvatussuunnnitelmia ja miten kennelillä/koirilla on mennyt.

Siirtäkää jos väärässä paikassa.
Dilis - vehnäterrierit vuodesta 2012
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: Snautserit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Eros »

Mun tietääkseni ei kuulu tänne.

Mulla on Filyrassa yksi musta&hopea kääpiösnautseri uros Filyra's The Black Cauldron. Cian on pääasiassa näyttelykoira ja ihan hyvin menestynytkin näyttelyissä. Filyrassa mulla on syntynyt yksi pentue mutta en varsinaisesti kasvata käppänöitä, kun niillä on niin harvakseltaan kysyntää. Cianille tulee varmaankin pentue jossain vaiheessa, kunhan tuloksia on enemmän.

Minä en kannata liiton pystyttämistä, koska koiria on niin vähän ja aktiivisia kasvattajia vielä vähemmän.
welmu
Nostaa rautaa
Viesti:

Selvä. Jos Cianille joskus pentue syntyy, olen ainakin kiinnostunut. Oman kennelini tekeminen on pyssääntynyt ulkoasuun, koska kukaan ei ole jaksanut/halunnut tehdä ulkoasua kennelille ja siihen se onkin nyt jumittunut.
Shiroi
Toistolla tehoa

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

En tiä tarkotitko nyt nimenomaan kääpiösnautsereita, mutta multa löytyy kaksi mustaa suursnautseria. Ajattelin toisella jossain vaiheessa pentueen teettää evm koiran kanssa. Kiinnostusta ei näille juurikaan ole, joten voipi olla, että siitä pentueesta tulee vain mulle itelle yksi ipana.
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

^ Mulla on kiinnostusta muttei kuvia. Voisin tuonne URoseen ottaa riisenin mielelläni, mutta kun en haluaisi ilman kuvia. :( Dilalle tulee btw jossain vaiheessa pentue, jos jotain kiinnostaa keskikokoinen. Mustille on toki hankala löytää kuvia, mutta piirtäkää, ihmiset, piirtäkää!
welmu
Nostaa rautaa
Viesti:

Ihan kaikille snautsereille olen tarkoittanut.
Shiroi
Toistolla tehoa

^^Juu toi kuva juttu on kyllä hankala. Ite en oo yhdeltäkään kasvattajalta lupia kysynyt, eikä muilla ole riiseniä näyttelyissä näkynyt, joten sieltä kautta voisi ehkä jotain kuvia saada.
welmu
Nostaa rautaa
Viesti:

Mä kysyin meidän oman koiran kasvattajan kennelistä lupia ja sain ne. Oma kennelini on pysähtynyt vieläkin siihen ulkoasuun.
welmu
Nostaa rautaa
Viesti:

Mäki voisin isosta olla kiinnostunut, jos sellanen joskus tulee. Mutta kannattaako kukaan snautseriliittoa?
Shiroi
Toistolla tehoa

On näitä snautsereita kyllä aika vähän virtuaali puolella, että en tiedä kannattaako se liitto. Vaikka toisaalta ei ne ainakaan lisäänny jos ei oo ihmisiä, jotka yrittäis saada porukkaa rodusta innostumaan : DD
Mona
Kriisissä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mona »

Mun piti joskus laittaa snautsereille joku yhistys pystyyn, mutta se vähän jäi.

Mulla on Devoniassa (ak) yksi oma kasvatti (Devonia Night Spirit, Kirsin Dilan sisko). Tässä edesmennyt snautserini: http://www.susilapsi.net/virt/koirat/kendra.htm.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
welmu
Nostaa rautaa
Viesti:

Juu, mut jos joskus joku haluaisi tehdä snautseriliittoa, niin minä ainakin olen mukana.
Laitetaan vaikka listaa kaikista jotka olisivat silloin mukana:

LISTA
Wilhelmiina

/ En oo huomannu kirjottaa mut mun käppänäkenneli Hellyydenkipeän on nyt pystyssä!

// Hop!
Vastaa Viestiin