vMJY
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Re: vMJY
Kiva että liitto on taas pystyssä!
Mulla lataa tuo otsikkokuva ikuisuuden. Kyllä se sieltä tulee, mutta siinä kestää älyttömän kauan, koska se on noin iso ja etenkin siksi että se on pngnä.
Mulla lataa tuo otsikkokuva ikuisuuden. Kyllä se sieltä tulee, mutta siinä kestää älyttömän kauan, koska se on noin iso ja etenkin siksi että se on pngnä.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Ihan superia että saitte tän porukalla takaisin pystyyn! Sen verran voisin palautetta ulkoasusta antaa, että tosiaan tuo otsikkokuva latautuu kauan ensimmäisellä kerralla, se kannattais vaihtaa .jpg-muotoon. Muutama koristekuva vois kanssa sopia tekstin sekaan.
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
Juippi
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Minulla on vanha ja hidas kone ja otsikko latasi nopeasti o: Pieninäyttöisillä koneilla (kuten tämä minunkin on) joutuu kelaamaan ärsyttävästi oikealle että pystyy lukemaan tekstejä. Ihanan hillityt ja "metsäisen vihertävät" värit, etenkin tuohon otsikkoon se sopii hyvin. Vaikka ulkoasu onkin kuvaton, jotenkin tulee semmonen tunne että siinä oiskin kuvia (: Tapetti sopii tosi hyvin tonne otsikon taakse. Tekstin sekaan ois voinu laittaa hiukan enemmän kuvia, etenkin vaikkapa säännöt -sivulla ei ole yhtäkään kuvaa. Se on tietenkin ymmärrettävää ettei listojen seassa (esim. valiot ja kalenteri) ole koristekuvia. Ihan pari pientä vain voisi elävoittää sivua.
/on vanha ja yhtä hidas kuin konekkin (:
/on vanha ja yhtä hidas kuin konekkin (:
Joskus aurinko ei paista, vaikka olisi kevät. Silloin kaikkein suurin apu on hiljaa vieressä istuva koira, joka nuolee jokaisen kyyneleen pois.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
^ Ei sillä koneen nopeudella ole väliä, vaan Internetin nopeudella. ;)
Ihanaa kumminkin, kun on mejäliitto taas auki! Ulkka on tosi nätti, mutta ei tosiaan käyttäjäystävällinen. Kalenterit -sivun punaisen tekstin voisi myös vaihtaa johonkin muuhun väriin, tuo meinaa aiheuttaa meikäläiselle migreenin. :D Ulkasta kuitenki viis, pääasia että saadaan taas kisoja. :)
Ihanaa kumminkin, kun on mejäliitto taas auki! Ulkka on tosi nätti, mutta ei tosiaan käyttäjäystävällinen. Kalenterit -sivun punaisen tekstin voisi myös vaihtaa johonkin muuhun väriin, tuo meinaa aiheuttaa meikäläiselle migreenin. :D Ulkasta kuitenki viis, pääasia että saadaan taas kisoja. :)
- Timberwolf
- Velho
- Viesti:
Mulla (= Operalla) toi ulkoasu ei muuten toimi. :s Mut ulkoasu on kuitenkin nätti ja sivut näyttää hyviltä!
Ja todellisuudessa mä en oo auttanut yhtään (ellei henkistä tukea lasketa :D), koska mua ei ikinä tarvittu! Tarjouduinhan mä, mutta en saanu töitä. :< Tietty multa saa edelleen kysyä apua ja autan mahdollisuuksien mukaan.
Ja todellisuudessa mä en oo auttanut yhtään (ellei henkistä tukea lasketa :D), koska mua ei ikinä tarvittu! Tarjouduinhan mä, mutta en saanu töitä. :< Tietty multa saa edelleen kysyä apua ja autan mahdollisuuksien mukaan.

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
- toksi
- Söi navetan kaksi nautaa
Nopia kysymys, en löytänyt säännöt-sivuilta ainakaan suoraan (tosin ei olisi ensimmäinen kerta kun menee ihan ohi silmien) - eli pitääkö mun / minne mun pitää ilmoittaa kisojen tulleista tuloksista? En löytänyt vieraskirjalinkkiä, tarviiko ollenkaan vai pitääkö laittaa sähköpostia, mitä häh?
// Kiitos!
// Kiitos!
Dressage is a question of feeling