Bordercollieuros hakusessa!

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Vastaa Viestiin
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Bordercollieuros hakusessa!

Viesti Kirjoittaja Netry »

Elikkä täällä kaipailtaisiin bortsuneidille sulhoa. Pentue olisi tulossa vuodelle 2011 Windyheart'siin.

Sulhoa vailla olisi BH vPVA HK1 SchH2 RH-F B Halyn Always So Pretty "Novi". Novi on käyttöpainoitteinen, eikä sillä ole lainkaan näyttelytuloksia, näitä ei myöskään urokselta vaadita. Tokosta Tk1 olisi kiva saavuttaa ennen pentuetta, sekä käyttövalionarvo. Myös pelastuskoiralajeissa olisi tarkoitus kisauttaa tyttöä hieman enemmän, sekä mahdollisuuksien mukaan vesipelastuksessa.

Urokselta toivoisin palveluskoiralajeista avoimen luokan koulutustunnusta (esim. Hk2) sekä paimennusvalion arvoa (VPVA). Tokossa toivoisin kisattavan avoimessa luokassa, mutta tämä ei ole välttämätöntä. Uroksella ei mielellään paljoa sukua, mieluummin evm-sukuinen kuin paljon sukua.

Mutta siis kysykää ihmeessä jos on jotain kysyttävää, ja tarjotkaa toki uroksia tähän alas tai yv'llä! :-)
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: Bordercollieuros hakusessa!

eikö keltään oikeesti löydy :-(
Aamu
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Mä en tiedä kelpuutatko, mutta mulla olis tämmönen Fly, Marigold's American Dream, BH JK2 joka mun olis tarkotus sit ennen pentuetta kisata BH JK3 vFIN KVA vPVA:ksi. Kuvat vaihtuvat pian pivikoiksi ja katsoo nyt miten sitten näyttelyissä.
It lurks behind you.
Kitu
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Kitu »

Mulla on bortsuherra, mutta täytynee vielä sopia erikseen kasvattajan kanssa tästä pentueesta.
Kyseinen uros olisi siis vMEV-10 BH RH-FL A Ignore Nostalgia Brave New World "Gem".
Monessa lajissa ollaan menty, mutta niissä ollaan aika alkutekijöissä.
Sukua on emänpuolelta, mutta isänpuoli on täysin evm.
Eli jos kasvattaja antaa luvan ja on aikaa kisata vielä esimerkiksi paimennuksessa, palveluksessa ja tokossa?
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Molemmat kuulostivat oikein hienolta, mutta mä ehkä kallistuisin enemmän Kitun Gemin puoleen, jos Gemin kasvattajalta tulee pentueeseen suostumus, ei sillä että Aamun Fly:ssä jotain vikaa olisi, hieno uros sielläkin :)
Kitu
Vuohenruokaa

Okei, kysyn kasvattajalta ja ilmoittelen sitten lisää.
Kitu
Vuohenruokaa

Nyt tulee taas tuplapostausta, mutta ennen pentuetta olisi hyvä jos Noville tulisi luonne, se on itselleni välttämätön, koska pentujen ostajien täytyy tietää vanhenpien luonne minkälainen ehkäpä siitä omasta pennusta voi tulla.
Laitoin Rustille viestiä ja katsotaan mitä hän vastaa. Niin ja ajankohdasta, että mielummin menisi vuodelle 2011 ei ihan alkuvuodelle, mutta ei loppuvuodellekaan, että kunnolla saisi kisatuksi, jos vaan tämä käy?
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

^ Joo toi käy hyvin, mä rustailen tässä joku päivä sille kunnon luonteen (:
Sekin sopii mulle.
Kitu
Vuohenruokaa

Rust sanoi, että käypi eli pentue siis luvassa vuodelle 2011, jos ei mitään yllättävää ilmaannu!
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Ok! :) Mä koitan saada Novin käyttövalioksi sitä ennen (puuttuu kaksi 1-tulosta suojelusta) sekä pelastuskoiraksi (peha ab + pera ab) asti :)
Kitu
Vuohenruokaa

Sama täälä eli mahd. paljon tuloksia!
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Jeps :)
Nyt Novilta löytyy myös jonkinlainen luonne, multa inspis rupes lopussa katoilemaan, mut jotain sain kuitenkin aikaan :D
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Vielä ois etsinnässä Noville sulho, oiskos kellään? :cool:
Vastaa Viestiin