Sivu 1/3

Coton pentue 1.9. Pennut on syntynyt!

Lähetetty: Ti Heinä 22, 2008 7:42 pm
Kirjoittaja cocoa
Elikkä olen suunnittelemassa kenneliini coton de tulear pentuetta ja nyt kyselisin olisiko sille kiinnostusta :)
Jos siis olet kiinnostunut niin ilmoitathan siitä tässä.
Coton on harvinainen rotu virtuaalimaailmassa ja olisi kiva saada lisää rodun harrastajia.

Hieman vanhemmista:

Emänä on toinen oma cotoini Puuvillapilven Bertha tutummin Lola.
Lola kilpailee agilityssä II-luokassa, näyttelyistä on 30 eria ja 21serttiä titteleitä mm. N MVA, SWE VNL, vMV-08, vLTW-08, vGBR MVA, vKRE MVA, vMV-07, vFIN MVA, vRUSW-07, vNL MVA, vLT MVA, vLUX MVA, vRUS MVA, BELW-07, DK MVA, vCA MVA
Lola on erittäin iloinen, aktiivinen ja ystävällinen coton! (BH on suoritettu hyväksytysti)
Tokosta ALO I-tulos ja flybalista 55pistettä.
Tytöllä on yksi kahden pennun pentue ennestään. (Sanjaras Bexter ja Sanjaras Bianco)

Isänä on oma kasvattini Sanjaras kennelistä nimeltään Sanjaras Joulupipari "Jerry"
Jerryllä on myös yksi yhden pennun pentue (Sanjaras Cocoa)
Jerry on suorittanut BH:n täydellä 100pisteellä ja näyttelyistä on 13eriä + 7serttiä. titteleihin kuuluu vMV-08, vCA MVA, LUX MVA, FIN MVA, LT MVA, BH
Flybalista on 30 pistettä ja agilitystä 2Kumaa.

Varaukset:
Cocoa/White Cloud: narttu & White Cloud ??
Armonvarjo/Illusion Whispe: Narttu & White Cloud Wicked Angel
Ertsuu/Riccotek : Uros White Cloud Wait For Her

Re: Kiinnostaako ketään Coton?

Lähetetty: Ti Heinä 22, 2008 9:36 pm
Kirjoittaja Ertsuu
Hei!
Olisin kiinnostunut cottoni pennusta (: Kennelini on viellä niin uusi että minulla ei ole koiria! Haluan kasvattaa cottoneita ja niitähän löytyy harvasta! En jaksaisi heti tehdä ite joten tämähän käy hyvin (: ilmoita sitten pennuista!

Re: Kiinnostaako ketään Coton?

Lähetetty: Ke Heinä 23, 2008 9:17 am
Kirjoittaja cocoa
Todella kiva saada joku muukin kasvattamaan cotoneita! :)
http://www.freewebs.com/kennelwhitecloud/ tonne siis pentue syntyy.

Alustavasti pentue on suunniteltu elokuulle toivottavasti saamme vielä pari ihmistä ottamaan pennun.
Lähempänä pentuetta voisit laittaa sitten enemmän tietoa mitä harrastaisitte ym. ja uros vai narttu.

Re: Kiinnostaako ketään Coton?

Lähetetty: Ke Heinä 23, 2008 5:44 pm
Kirjoittaja Ertsuu
Okei (:
Juu laittelen vaikka sun sähköpostiin sit viestii sit lähempänä! Luultavasti haluan uroksen ja harrastuksina olen aatellut näyttelyä ja ehkä tokoa tai agilityy! :D

Re: Kiinnostaako ketään Coton?

Lähetetty: Ke Heinä 23, 2008 6:05 pm
Kirjoittaja Mallaskoala
Mua vois kiinnostaa puuvillapelle riippuen lähinnä suvusta :)

Re: Coton pentue tulossa 1.9. (kennel White Cloud)

Lähetetty: Pe Elo 22, 2008 3:35 pm
Kirjoittaja cocoa
http://www.freewebs.com/kennelwhitecloud/Pennut.htm
(sivuilla väärin astutuksen aina ja syntymäpäivä)

Ok ertsuu.

Jonna tässä on pieni esittely vanhemmista. ^^

ja tässä vähän tietoa mm. ostoehdot.


Ne ketkä nyt ovat ottamassa pienen palleron niin ilmottautukaa ja kertokaa hieman itsestänne :)

Ja olisiko lisää kiinnostuneita? kai nyt joku haluaa cotonin :D

Re: Coton pentue tulossa 1.9. (kennel White Cloud)

Lähetetty: Pe Elo 22, 2008 3:40 pm
Kirjoittaja Mallaskoala
Mua vois kiinnostaa narttupentu, mut ikävä kyllä täytyy todeta, et riippuen ihan koiran nimestä.

Re: Coton pentue tulossa 1.9. (kennel White Cloud)

Lähetetty: Pe Elo 22, 2008 4:28 pm
Kirjoittaja cocoa
Hieno homma :D
Oon miettiny jos tekisin niin, että jokainen joka ottaa pennun saa päättää nimen itse :)
Toivoin nimen olevan muuta kuin suomea! nimen eteen tietty liite White Cloud.
Pennun nimi tulisi alkaa kirjaimella W (esim. White Cloud Wild Rose)

Re: Coton pentue tulossa 1.9. (kennel White Cloud)

Lähetetty: Ti Elo 26, 2008 3:16 pm
Kirjoittaja Armonvarjo
Olisin kiinnostunut ottamaan pienokaisen.

Tyttöä lähinnä haen ja hän pääsisi asumaan IW'hen

Re: Coton pentue tulossa 1.9. (kennel White Cloud)

Lähetetty: Ti Elo 26, 2008 3:35 pm
Kirjoittaja cocoa
Todella kiva saada monta kiinnostunutta :)

Nyt siis ehdotuksia nimistä :D ja jotka ovat kiinnostuneita niin voisitte kertoa uros vaiko narttu ja hieman itsestänne mihin pentu tulee.

Re: Coton pentue tulossa 1.9. (kennel White Cloud)

Lähetetty: Ti Elo 26, 2008 4:36 pm
Kirjoittaja Armonvarjo
White Cloud Wicked Angel olisi mun tyttöni, jos sopii ? :>

Re: Coton pentue tulossa 1.9. (kennel White Cloud)

Lähetetty: Ti Elo 26, 2008 5:11 pm
Kirjoittaja cocoa
Sopii :)

Mitä olet ajatellut harrastaa koiran kanssa?

Re: Coton pentue tulossa 1.9. (kennel White Cloud)

Lähetetty: Ti Elo 26, 2008 5:21 pm
Kirjoittaja Armonvarjo
Pääasiassa näyttelyitä, mutta myös lisäksi tokoa tai agilityä ja koiratanssia. :)

Re: Coton pentue tulossa 1.9. (kennel White Cloud)

Lähetetty: Ti Elo 26, 2008 5:59 pm
Kirjoittaja cocoa
Ok :)

Re: Coton pentue tulossa 1.9. (kennel White Cloud)

Lähetetty: Ti Elo 26, 2008 6:39 pm
Kirjoittaja Armonvarjo
Armonvarjo/Illusion Whisper: Narttu & White Cloud Wicked Angel *

:>