TWINGERSin pokémonhoitola

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
noel
Lassien tassuhiki

TWINGERSin pokémonhoitola

Viesti Kirjoittaja noel »

Twingu, Twingeri, Tvinkkeri...
Tervetulloo vaan Twingersin pokémonhoitolaan!

Että sillai. Jos tykkäätte hoitamisesta ja tykkäätte iha hemosti pokémoneista, nii miksette tulis. ;-) Lyhyestä virsi kaunis.
ps. äänestäkää top100-listalla!
Iljan
Kriisissä

Re: TWINGERSin pokémonhoitola

Viesti Kirjoittaja Iljan »

Oijoijoi, ihana! Oon pohtinut jonkun pari kuukautta, että pokemon ois hoitsuna tosi magee. Tykkään ulkoasusta ja sivujen yleisilmeestä paljon. Pakko kyllä myöntää, että oon pelaillut lähinnä generation I-III pelejä, ja oli pakko lukea toisaalta mikä on esim. shiny, kun ne tuli vasta uudemmissa. :D

Pitää muutenkin tutustua paremmalla ajalla kärsivällisemmin kaikkeen, mutta ymmärsinkö oikein, että saan itse ns. luoda pokemonini?
noel
Lassien tassuhiki

Kyllä shinyt oli jo kakkossukupolvessa. :] Tosiaan, sä voit aivan vapaasti päättää, minkä otuksen I-IV generaatiosta haluat, V tulee mukaan vasta myöhemmin kun kaikki niistä on tiedossa yleisesti maailmalle. Valitset siitä sitten jonkun, annat nimen ja päätät sukupuolen. Sitten vaan kirjottamaan. ;) Paitsi että se ei voi olla shiny tai oman keksimän värinen, legendaarinen tai muuten vaan epätavallinen.
Iljan
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Iljan »

Okei. Hyvä, että valaisit mua shinyjen suhteen, koska olen tosiaan ollut siinä uskossa, ettei niitä ole ollut noissa aikaisemmissa. (:
Nath
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Nath »

Minusta vähän tuntuu, että jos mulla yhtään on paremmin aikaa, niin voisin herätellä vanhoja muistoja ja ottaa sulta tuolta hoidettavaksi jonku pokémonin xD Oikeasti, luulin ettei tällaisia hoitoloita enää ole edes olemassa!

// Minähän aloitin koko virtuaalitouhun nimen omaan pokeja hoitelemalla :mrgreen: Siitäkin on jo niin monta vuotta, snif....
noel
Lassien tassuhiki

Nath, ei susta olisi koskaan uskonut! ;D Joo siis todellakin, kun 2005 noita pokémonhoitoloita löytyi joka nurkan takaa, olin ihan varma, ettei missään niitä enää ole. Edelleen kuitenkin löysin pari ihan laadukastakin, nykyään vain Suntuubi toimii jonain jumalana, ja sieltä löytyy niitä vähän laaduttomampia nätisti sanottuna.. :D Tervetuloo vaan!

EDIT: Tervetuloo jengiin, itsekin aloitin pokémoneista. :D (ah, Skitynkoppa -05..)
Vastaa Viestiin