Green Gables B-westiet | YKSI VAPAA PENTU

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Shanya
Vuohenruokaa

Green Gables B-westiet | YKSI VAPAA PENTU

Viesti Kirjoittaja Shanya »

:: Green Gables B-westiet
Nyt on tullut aika Green Gablesin toiselle westie, eli valkoinen länsiylämaanterrieripentueelle. Kyseessä on siis pieni, valkoinen ja pippurinen terrieri, josta saa pienestä koosta huolimatta erinomaisen harrastuskaverin. Tähän pentueeseen syntyy kolme pentua, joista kaksi luovutan vain aktiivisiin koteihin, joissa toivoisin kisautusta ainakin näyttelyissä, agilityssä ja luolakokeissa. Kolmas pentu jää minulle, joten sijoitukseen en anna koiraa tästä pentueesta. Nämä ovat näitä ainutkertaisia tilaisuuksia, rotu on niin harvinainen virtuaalimaailmassa, joten kannattaa ehdottomasti varata pentu jos vähänkin kiinnostaa! Pentue syntyy loka-marraskuussa, jos varaajat & koirien tulokset ovat silloin sopivat.

:: Vanhemmat
Isänä tässä pentueessa on oma urokseni Westway's Land of Thousand Seas, eli Simo. Simon kanssa on tähänmennessä kilpailtu näyttelyissä, agilityssä, luolakokeissa, pelastuskoirakokeissa, sekä sillä on suoritettu BH. Meriitteinä komeilevat vFIN & vES & vIS & vKRE & vLUX & vDK MVA vKREW-10 vDKW-10 vLUXW-10 BH RH-E RH-F A BH LUT B. Ennen pentueen syntymistä Simon kanssa olisi tarkoitus kisata luolakokeissa mahdollisimman pitkälle, ellei se veny kauas jopa valioksi asti, sekä näyttelyissä jatkamme nyt hyvin menestyksekästä kilpailu-uraa. Simo on kokonaan evm.-sukuinen.

Emänä on myös oma narttuni Green Gables Another One Bites The Dust, kutsumanimeltään Titi. Titi on kerännyt meriiteiksi vFIN & vISL & vGRC & vNLD & vESP & vFRA & vSWE & vEST & vGBR & vDNK & vKANS MVA vFRAW-10 vISW-10 vSWEW-10 vESTW-10 vNLW-10 vDKW-10 vKREW-10 vFINW-10 BH LUT A, eli kisattu on näyttelyissä, luolakokeissa, BH on suoritettu, sekä agilityssä kilpaillaan luokassa MINI 2. Ennen pentuetta olisi tarkoitus saada Titille vielä lisää näyttövalionarvoja. Luolakokeissa valioksi asti ellei se kestä ikuisuutta ja agilityssä kisautus mahdollisimman pitkälle, valioksi jos vain saan muutaman kuukauden sisällä. Titi on yksi neljästä aktiivisesta virtuaaliwestiestä, jotka ovat suvullisia, Titin suvussa on siis yksi evm.-sukuinen uros, oma koirani Sinistäkin Sinisemmän Haikea Unelma.

:: Varaajat ja nimet
Varauksia otetaan kolme, tai neljä, jos innokas neljäs varaaja löytyy. Jalostusoikeuden saa näillä näkymin kaksi pentua, eli oma pentuni ja yksi toinen. Voin harkita kaikille kolmelle pennulle jalostusoikeutta, mutta silloin pentueen koko pysyy kolmessa pennnussa, ettei suku yleisty, koska tämä on tämänhetken ainut suku virtuaaliwestieissä.

1. Saara, Green Gables - uros - Green Gables Breaking Destiny
2. VAPAANA - uros - Green Gables Beauty Went Over Great
3. Kirsi - Tinworth - narttu - Green Gables Blueberry Cupcake
Kuva
Shanya
Vuohenruokaa

Re: Green Gables B-westiet

Nyt on pentuetopic julkaistu kokonaan, ainutlaatuinen tilaisuus edessä, joten kannattaa hyödyntää se! :D
Kuva
Iljan
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Iljan »

Voisin vahvistaa mun lapsosen (ja nimeksi Green Gables Beauty Went Over Great). Harmittais kuitenki sitten joskus, jos en ottais noin näteistä vanhemmista. :D
Shanya
Vuohenruokaa

Noniin hienoa. :D Mä kyllä arvasin että saan sut ottamaan tällasen! :D

// Sitten vielä yksi pentu on vapaana, ja voin kertoa että multa saa kuvat mukaan jos ei niitä omista itse! (:

/// Titistä tuli nyt Islannin voittajan myötä myös vKANS MVA ja vISW-10, eli meriitteinä nyt vFIN & vIS & vKRE & vNL & vES & vFRA & vKANS MVA vFRAW-10 vISW-10 BH LUT C. Vielä yksi pentu vapaana!
Kuva
Shanya
Vuohenruokaa

Vielä yksi pentu vapaana!
Kuva
Esme
Kanada

Viesti Kirjoittaja Esme »

Senkin Shanya! Että sä taas laitat tämmösen herkun mun naaman eteen... Kuulostaa niin mahottooman hyvältä, varsinkin kun molemmat vanhemmat on oikeesti olemassa eikä evm. itse asiassa kävin jo päivällä kattelemassa mutten rohjennut mitään varausta vielä tehdä.

Mut jos käy niin teen epävarman varauksen, joka kestää paripäivää, sen jälkeen ilmoitan otanko vai jätänkö? Veikkaan että otan sillä tää on kuitenkin oma rotu ja mitään tän parempaa tuskin on tulossa...
Onnea On - border collies
Shanya
Vuohenruokaa

Hienoa, kyllä mä sulle voin pennelin luvata! Toivoisin kuitenkin kisautusta myös jossain muussakin lajissa ku tuholaistorjunnassa, mutta en usko, että sulle on ongelma kisata vaikka näyttelyissä tms.? Kuvatkin saat multa mukaan jos haluat. :D
Kuva
Esme
Kanada

Joo no probleemos, mulla on itsellä aika namit kuvatkin itse asiassa, voin vilauttaa jossain välis. ;)
Shanya
Vuohenruokaa

Joo näytä ihmeessä. (: Tota uros vai narttu ja minne?
Kuva
Esme
Kanada

Uros ja Octaviaan on tulossa (nyt menossa pieni remontti joten sivut eivät toimi)
Esme
Kanada

Varmistan nyt tän varauksen. =)

sori tuplapostaus!
Shanya
Vuohenruokaa

Nostellaan pitkästä aikaa, onko Nina ja Esme vielä kiinnostuneita? Jos löytyy joku superinnokas ostaja, voin harkita neljättä pentua!
Kuva
Hannna
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Hannna »

voi hitsi mua kiinnostais tämmöi pupelo.
Pentu pääsis siis Replay`siin, joka kasvattaa siis westieitä, koti on elinikäinen. Tunne pohjaisesti aktiivista kisautusta ainakin tokossa ja näyttelyissä. Luolakokeissakin meitä näkyilee, sikälimikäli kokeita järjestetään. Muissakin lajeissa me satunnaisesti esiinnytään. Mitään kisautus näyttöä minulla ei ole, koska koirieni kalentereihin merkitään vain merkittävät tulokset ja kisa onnea meillä ei ole ollut. Sivu näyttöä tässä. Kuvat minulla on jo valmiina.
'cause everything is never as it seems
Iljan
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Iljan »

Onhan mulla, mutta voi aluksi olla kisautus aika hitaahkonpuoleista, tiedät kuinka jäässä oon tällä hetkellä. Ainiin ja btw päätin, että pidän kanssa Bean, jos käy? (:
Shanya
Vuohenruokaa

Hannna, harkitsen vielä pentua sulle, pitää sitten miettiä näitä jalostusasioita. Ilmoittelen viikonlopun aikana saatko pennun. (:

Nina, hyvä jos pidät Bean! :D
Kuva
Vastaa Viestiin