Alustavaa kyselyä buhundlapsista - kiinnostaisiko?

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Emine
Kriisissä

Alustavaa kyselyä buhundlapsista - kiinnostaisiko?

Viesti Kirjoittaja Emine »

Heipsun!
Oon jo pidemmän aikaa suunnitellut buhundpentuetta Averimaan, joka oliskin meidän ihka ensimmäinen pentue.
Urosta oon etsinyt kai jo kuukauden, ehkä parikin tuolla jalostusilmoituksissa, mutta tähän mennessä kukaan komistus ei ole ilmoittautunut!

Emänä pentueessa olisi oma vaalea buhundnarttuni Routapuron Wolf-Whistle, "Tinka". Tinka on näyttelypainotteinen buhund ja onkin pärjännyt tällä saralla hienosti. Tittelirivi on tällä hetkellä kokonaisuudessaan vFIN & vLT & vDK & vGER & vEST & IS MVA* BH vLTW-09 vDKW-09, sekä ihan vähän aika sitten Tinka sijoittui BIS1. Tinkan pentuesisaruksista en tiedä mitään, mutta (jos sellaisia on vielä olemassa) niillä tuskin on omia pentueita. Tinkan isä on evm. ja emä jo kuollut Enercic Gold, joka tuli myös evm. suvusta.

Isänä pentueessa on Norjasta tuleva komea musta uros nimeltä Gnaahh Come Away With Me, "Håkan". Håkan on kisaillut menestyksekkäästi etenkin tokossa ja näyttelyissä. Sen kanssa on harrastettu myös metsäjälkeä jonkin verran. Luonteeltaan Håkan on aika touhottaja ja haluaa olla ihan kaikessa mukana. Sille pitää keksiä paljon aktiviteettia ettei se tylsisty.

Myyn pennun mieluiten sellaiseen kotiin, jossa sen kanssa kilpaillaan aktiivisesti ainakin yhdessä lajissa. Se voi olla ihan mikä laji tahansa ja niitä voi olla enemmänkin, mutta kunhan näen että koiran kanssa tehdään jotain. Voin myydä pennun myös tallikoiraksi, mutta silti vaadin edes pientä kisautusta. Yhteydenpito olisi myös mukavaa - kasvattien kuulumisia kun on aina kiva lukea. :>

Aion nyt tämän pentueen kohdalla kokeilla ns. "realistisempaa virtuaalikoirailua", eli käytän emän ultrassa ja sen perusteella sieltä myös syntyy pentuja. Pennut käyvät myös pentutarkastuksessa ja rokotuksissa. Averimassa koiran tiineys kestää siis kaksi viikkoa ja pennut ovat luovutusikäisiä viikon päästä syntymästä. Toisin sanoen saatte viedä pentunne kenneliinne kolmen viikon päästä astutuksesta. :mrgreen:

Jos kuvat ovat ongelma niin mulla voi olla ainakin osalle siihen ratkaisua. Oon valmis lahjoittamaan mielihyvin tämän uroksen kuvat käyttöön, sekä tämän piirtämäni mustan nartun (ja toi on sitten mun ensimmäinen koneella väritetty otus, toivottavasti ei oo ihan kamalan näköinen!). Voin tietty koittaa piirtää myös lisää jos vaan ylppärikiireiltäni ehdin. Nytkin pitäisi olla lukemassa...ehheh

Jos kiinnostaa niin kerrohan minne vauva tulisi, mitä harrastaisitte, kumpaa sukupuolta ja mitä väriä toivoisit ja tarvitsetko kuvia. Myös jonkinlaista kisanäyttöä olisi kiva saada.
En yleensä myy keskeneräisiin kenneleihin ellei pentu sitten mene sellaiselle henkilölle jonka koen luotettavaksi virtuaalikoiranomistajaksi ja tiedän että hän saa hommansa loppuun. :>

Otan maksimissaan kuusi varausta.
Jäljellä 3/6.
1. Hobu, narttu, Eahkedan
2. mia, uros, Averima
3. sasu., narttu, Kuurakuun
4. meeriii, uros, Aina Eloisan

NIMET
Nimet alkaa kaikki A:lla ja ne on napattu joko Mewin tai Radioheadin biisien nimistä. :) Nimien perään tulee liite of Averima.'
Am I Wry? No
Apocalypso
A Dark Desing - meeriii
An Envoy To The Open Fields - sasu.
A Wolf At The Door - mia
A Reminder - Hobu
Anyone Can Play Guitar
A Punch Up At A Wedding
höpötipöpötipöp

Virtuaalikoiria vuodesta 2004.

Eminen virtuaalikennelit
Hobu
Analysaattori
Viesti:

Re: Alustavaa kyselyä buhundlapsista - kiinnostaisiko?

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Mulle ehdottomasti yksi buhund palleroinen! Tulisi Eahkedaan (siel on remppa menossa) lähinnä näyttely ja agilitykoiraksi. Katselen kuvia (multa löytyy siis iteltä kuvat) ja päätän sitten sukupuolen. (: Mut varmaa on kuitenkin et tästä tulee vaalea.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Emine
Kriisissä

^ Selvä, sulle varattu lapsukainen! :>
höpötipöpötipöp

Eminen virtuaalikennelit
sasu.
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Täältä löytyisi kiinnostusta!
Pentu tulisi siis minun ja kaverini (ei liiku turrilassa) kenneliin, [url=http://kennel_kuurakuun.webs.com]Kuurakuuhun[/url]. Sivu- ja kisanäyttöä saa antaa vaikkapa [url=http://kennel_kuurakuun.webs.com/drama.html]Drama[/url].
Kisaus painotettaisiin tokoon, agilityyn sekä mejään. Näyttelyssä käytäisiin myös aina kun kohdalle sattuu. Bh- koe suoritaan ja jatkettaisiin siitä sitten eteenpäin pk- lajeissa. :--)
Mulla ei ole kuvia, joten olisin kiinnostunut tuosta piirretystä nartusta. (--: Sukupuoleltaan kun narttu olisi muutenkin hakusessa niin sopisi oikein nappiin!
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Emine
Kriisissä

^ Kiva kun kiinnostusta löytyy! Kennel ja kisanäyttö näytti hyvältä, joten kyllä teille vauva lähtee. :> Ja saat ilmanmuuta tuon piirretyn kuvan, hyvä kun se kelpaa! :>
höpötipöpötipöp

Eminen virtuaalikennelit
sasu.
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Hieno juttu! :--) Mitenkäs jalostusasiat tässä pentueessa, sijoitatko yhtään pentua?

// okei. :)
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Emine
Kriisissä

^ Otan tästä pentueesta itselleni uroksen, jolla tulevaisuudessa teetän mahdollisesti pentuja, joten en sijoita tästä pentueesta koiraa. :>
höpötipöpötipöp

Eminen virtuaalikennelit
Emine
Kriisissä

Nosto! Eikös ketään kiinnostaisi vielä pieni buhundpentu? ;>

Plus emästä tuli juuri IS MVA!
höpötipöpötipöp

Eminen virtuaalikennelit
Hobu
Analysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Laitas mulle narttu penne. (: Ja se on Eahkedan.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Emine
Kriisissä

^ Selvä! Joo, mul oli eka Eahkedan, sit olin jostain syystä korjannu sen virheelliseksi! :mrgreen:
höpötipöpötipöp

Eminen virtuaalikennelit
Memmu
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Memmu »

Olisin kiinnostunut. Pentu lähtisi Aina Eloisaan. tai tuleviin yksityisiini. Tulevaisuudessa kisattaisiin ainakin näytelmissä sekä agissa. Haluaisin uroksen ja jos mahd ottaisin myös nuo uroksen kuvat.
Anna mun olla syypää sun hymyyn
Memmu
Epätoivoinen katse

Katso ^^
Emine
Kriisissä

Heippa! Oon kyllä nähnyt viestisi, mutten ole ehtinyt siihen vielä vastata kun on tosiaan ollut tässä näitä koulukiireitä. Voin varata sulle pennun. Mulla on kyllä nyt uusiakin kuvia buhundeista, mitä oisin valmis antamaan. Tämän uroksen kuvan voisin antaa.
höpötipöpötipöp

Eminen virtuaalikennelit
Memmu
Epätoivoinen katse

Jo mahdolista voisin ottaa tuon uroksen kuvan joka aloitus viestissä (kyllä toinenkin kelpaa)
Emine
Kriisissä

Nyt onpi mennyt ihan hirmuisesti aikaa ja tää pentue vois pian olla aika ajankohtainen! Vieläkös kaikki varaajat ovat ottamassa pentua? Vielä otetaan vastaan joitakin varauksia!
höpötipöpötipöp

Eminen virtuaalikennelit
Vastaa Viestiin