VARAA OMA PENTUSI HIGHWAYS'ISTÄ - LAPINKOIRA
-
koiratyttö98
- Nakkisotilas
VARAA OMA PENTUSI HIGHWAYS'ISTÄ - LAPINKOIRA
Highways'issä suunnitellaan A-pentuetta lapinkoirille. ( www.highways.suntuubi.com ) Tule ja varaa omasi! :DD Katso Pentu-uutiset!
virtuaalimaailmassa nimimerkillä Santtu.
Voi pyytää tuomaroimaan näyttelyihin ryhmille 1,2, 4, 5, 6, 7 ja 8 sekä TOKOon, hirvenhaukkuun ja noutaja- sekä spanielikokeisiin.
~Beenful's golden retrievers and others
Voi pyytää tuomaroimaan näyttelyihin ryhmille 1,2, 4, 5, 6, 7 ja 8 sekä TOKOon, hirvenhaukkuun ja noutaja- sekä spanielikokeisiin.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: VARAA OMA PENTUSI HIGHWAYS'ISTÄ - LAPINKOIRA
ensinnäkin, kun laitat, että lapinkoirapentuja, ei kukaan voi tietää, onko ne porokoiria, ruotsinlapinkoiria vai suomenlapinkoiria, lisäksi et ole tänne laittanut pentueen vanhempia, kolmanneksi, luulempa, ettei pennuille löydy kiinostusta sillä vanhemmilla ei jokaisella ole edes omaa sivua, saatikka, että niillä olisi kisatuloksia...
mut kiva et siul on kiinnostusta lapikkaita kohtaan, mä voin kyllä auttaa sua, että jos haluiaisit html-kieliset sivut websiin niin ulkoasun ja mahdollisesti kuvienkin osalta (:
oisko siul mesee?
mut kiva et siul on kiinnostusta lapikkaita kohtaan, mä voin kyllä auttaa sua, että jos haluiaisit html-kieliset sivut websiin niin ulkoasun ja mahdollisesti kuvienkin osalta (:
oisko siul mesee?
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
koiratyttö98
- Nakkisotilas
Re: VARAA OMA PENTUSI HIGHWAYS'ISTÄ - LAPINKOIRA
Onhan mulla. Oon vaan vielä aika kokematon vkennel piireissä..
virtuaalimaailmassa nimimerkillä Santtu.