Nyt nää lähtee, mä oon muutenkin jo pikkuhiljaa ruvennu miettimään, pitäskö koko virtuaalitouho lopettaa, tai ainakin aloittaa puhtaalta pöydältä, mutta no jos nää pari koiraa nyt ensin lähtisi.
Myyn koirat mieluiten koteihin joissa ne voisivat elää elämänsä loppuun asti, eikä kodin vaihdoksia enää tulisi. Kisausta en vaadi paljoa.
Nyt alkuun lähtee vain tämä koira, lisää koiria myyntiin tulee kun olen saanut kasvattajien kanssa sovittua...
BH Hk2 RH-T B Tk1 hpkn Lurker's Dirty Diana "Naava"
Höh, mä niin aattelin, että mun innostus kestäis tähän koiraan, mutta innostus kuoli enkä halua itseäni enää rääkätä sillä, että pitäisi omistaa koira josta ei välitä tippaakaan. Tottahan Naava on minulle tunteellisesti jollain tasolla rakas koira jolle haluan kuitenkin hyvän kodin jossa se saa sitten mahdollisuuden saada pentujakin, koska pk holskujen määrä on aneemisen pieni. Mutta siis, Naavalla on kaikki kisatulokset paitsi hausta sillä on avoimenluokan ykköstulos jota en ole sivulle jaksanut lisätä täältä.
M: Juintun koiria
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
M: Juintun koiria
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- zerggie
- Keilapallo
Re: M: Juintun koiria
Oisin kiinnostunut Ninosta :D poitsu pääsisi kolmen muun kelpien kanssa majoittumaan Neon Greftiin ja tulisi saamaan kisautusta ainakin agilityssä, paimennuksessa sekä palveluskoiralajeissa valioksi asti. Muissa lajeissa pyörittäisiin huvin vuoksi silloin tällöin. Myös näyttelyissä tultaisiin luultavasti käymään mikäli löydän poitsulle kivat kuvat(tai kyselen lupia tuolta). Kisanäyttöä sekä sivunäyttöä voit katsella Neon Greftin koirilta.
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
it's yours now, good luck
- zerggie
- Keilapallo
Tässäpä Ninon sivut :)
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kiitos sivuista, ihanaiset kuvat sait Ninolle (:
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Uusi koira myynnissä!