M: mudinarttu MYYTY

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Lukittu
rust
Kanada

M: mudinarttu MYYTY

Viesti Kirjoittaja rust »

Drama Overload Baa Baa, Black Sheep
kisaamaton & sivuton mudinarttu, s. 20.07.2010
isä evm. Vincent
emä Rajut Ilona? BH Hk3 RH-W A vKTV* vWEST-09 vFIN MVA vPVA

- pentuetopic

Kyseessä siis kasvattipalautus, jolle tarvittaisiin uusi koti :). Uudelta kodilta toivoisin jonkinlaista aktiivisuutta, mitään kisahirmua ei koirasta tarvitse tulla. Kisautustahtina sellainen ns. realistisempikin tyyli on mulle ok, kunhan sitä aktiivisuutta osoitetaan sitten jollain muullakin tavalla - esimerkiksi kennelin blogin kautta.
Ja jos kisakenttien valloittajaksi haluaa tästä koiran niin siitä vaan!

Tulevaisuudessa haluan kuulla uudelta omistajalta silloin tällöin jotain kuulumisia, ainakin pentuesuunnitelmista yms. tärkeistä asioista olisi kiva kuulla.
Jalostusoikeus yhteen pentueeseen, koira on mahdollista saada halutessaan myös sijoitukseen.
feel love before it's gone
Narri
Nakkisotilas

Re: M: mudinarttu

Viesti Kirjoittaja Narri »

Hoo, kiinnostaa! Laitan ihan pian tarkemmin, nyt en millään kerkeä...

// Elikkäs. Tyttö pääsisi Foreign Field'siin muiden hurttien seuraan. Harrastuspuolella ajattelin myöskin tästä tapauksesta paimennus-palvelusmudia, mahdollisimman aktiiviseen kisautukseen, tietty. Muut tärkeämmät lajit olisivat toko ja pelastus. Itse en varmaan pentuetta ainakaan teetä, mutta sijoitus voisi mahdollisesti kiinnostaa. Kerrotko lisää? :D
rust
Kanada

Kylläpä tuo sinulle lähtee, kuulostaa hyvältä :).
Sijoitussopimuksessa ei ole mitään sen ihmeempiä, minulla on vain oikeus teettää koiralla pennut Rajutin nimiin niin halutessani (eli sitten kun koira on mielellään ainakin KVA ja PVA) ja pentueen jälkeen koiruus siirtyy kokonaan sinun omistukseesi :D. Mielelläni antaisin tämän nartun sijoitukseen, kun en itse ottanut ko. pentueesta koiraa.
Narri
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Narri »

Oukkei, sijoitus kuulostaisi oikein buenolta. Laittelen sivuja pian. ;)

// Tadaa, Jippo esittäytyy. Tosi pikainen kyhäelmä, sovut muuttavat pian. Kuinka merkkaan kasvattajan ja omistajan?
rust
Kanada

Kasvattajaksi rust ja linkki Rajutiin (cinnamonplay.net/rajut) ja omistaja-kohtaan omat tietosi + rust :). Kiitos sivuista!
Lukittu