M: pohjanpystykorva
- Danay
- Söi navetan kaksi nautaa
M: pohjanpystykorva
Choo Choo! lopettaa, sillä minulla ei ole enää töiden, lukion ja kaiken muun häsän takia aikaa virtuaaliharrastukselle. Kolmelle koiralleni siis tarvitaan hyviä koteja. Kyseessä ei ole mikään first come, first serve vaan tahdon oikeasti kurkata jokaisen kennelin ovesta sisään sen sijaan, että myisin hauvan heti ensimmäiselle tarjoajalle. Jokaisella on minulle kuitenkin paljon tunnearvoa.
Kaikille koirille saa kuvat mukaan. Luonteetkin saa hyvin varmasti mukaan, kunhan ensin ilmoittaa asiasta luonteen kirjoittaneelle henkilölle.
Jos minua ei näy turreissa vastailemassa tähän töpöön, voitte potkia osoitteeseen danayn@gmail.com
RH-E Choo Choo! Gibbiflorus "Kippi" Myyty Henjille
islanninlammaskoirauros
e. BH RH-FL A HK3 JK2 vKTV vPVA vIT PMVA* Goddess Halldora
i. Hrafn frá Sigrún (evm)
BH RH-FL A Sisupekan Biata "Biata" Kasvattajalle?
pohjanpystykorvanarttu
e. BH vFIN KVA vPOHJ & vFIN & vDK & vIT & vN PMVA Lintujoen Hento Kuiskaus
i. evm
BH RH-E Jääkyyneleen Luumuruusu "Mörkö" Kasvattaja möi Jacyalle
amerikanakitauros
e. BH vFIN JVA vJM-07 Ratapihan Pinya Brida
i. BH vjLUXW-07 vJEUV-07 Jääkyyneleen Kirpeä LimeSitruuna
Kaikille koirille saa kuvat mukaan. Luonteetkin saa hyvin varmasti mukaan, kunhan ensin ilmoittaa asiasta luonteen kirjoittaneelle henkilölle.
Jos minua ei näy turreissa vastailemassa tähän töpöön, voitte potkia osoitteeseen danayn@gmail.com
RH-E Choo Choo! Gibbiflorus "Kippi" Myyty Henjille
islanninlammaskoirauros
e. BH RH-FL A HK3 JK2 vKTV vPVA vIT PMVA* Goddess Halldora
i. Hrafn frá Sigrún (evm)
BH RH-FL A Sisupekan Biata "Biata" Kasvattajalle?
pohjanpystykorvanarttu
e. BH vFIN KVA vPOHJ & vFIN & vDK & vIT & vN PMVA Lintujoen Hento Kuiskaus
i. evm
BH RH-E Jääkyyneleen Luumuruusu "Mörkö" Kasvattaja möi Jacyalle
amerikanakitauros
e. BH vFIN JVA vJM-07 Ratapihan Pinya Brida
i. BH vjLUXW-07 vJEUV-07 Jääkyyneleen Kirpeä LimeSitruuna
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Re: M: islanninlammaskoira, amerikanakita, pohjanpystykorva
Jos Mörölle ei löydy kotia, niin olen kasvattajana valmis ottamaan sen itselleni. Saat kuitenkin itse ensin yrittää löytää kodin, toivoisin kuitenkin, että saisin sanoa mielipiteeni uuden kodin suhteen :)
edit// uudelta kodilta toivon erityisesti kisaamista mejässä!
edit// uudelta kodilta toivon erityisesti kisaamista mejässä!
-
Zellie
- Keilapallo
Löytyykö Möröltä minkäänlaisia näyttelytuloksia? Itseltäni löytyisi ennestään yksi (tuonti)amerikanakitanarttu ja jos Mörkö olisi jotakin tuloksia saanut näyttelypuolelta, voisin jopa ilmaista kiinnostukseni urosta kohtaan. Näyttelyihin pääasiallisesti herran voisin ottaa + lisänä pelastusta ja mahdollisesti tokoa/koiratanssia.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Musta toi on vähän väärä periaate ottaa koiraa, että jos se on saanut jo näyttelytuloksia. Kahteen näyttelyyn poika on ilmoitettu, mutta kummastakaan ei ole tuloksia tullut.
Uudelta kodilta vaadin mejäkisausta, muut lajit ovat vain kivaa plussaa (:
Uudelta kodilta vaadin mejäkisausta, muut lajit ovat vain kivaa plussaa (:
-
Zellie
- Keilapallo
No ei se nyt oikeastaan ollut koko periaatteeni, enkä todellakaan aio mitään eripuraa täällä ryhtyä synnyttämään. Ilmaisin itseni varmaan hieman väärin, joten pahoittelen tätä. Mutta siis olisi kiva tietää, miten poika noilla kuvilla on pärjännyt (mikä jo selvisikin), sillä haeskelen nyt myös näytteyissä mahdollisesti pärjäävää koiraa.
Mutta toivottavasti tästä ei nyt vedetä hernettä nokkaan, ja no.. Ehkä mä sit jätän väliin, kun meinaa sukset mennä jo nyt ristiin. : )
Mutta toivottavasti tästä ei nyt vedetä hernettä nokkaan, ja no.. Ehkä mä sit jätän väliin, kun meinaa sukset mennä jo nyt ristiin. : )
Open your eyes and tell me what you see
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Tosi harmi että joudut jättämään v-hommat. :/
Mutta, oon nyt miettiny tätä jonkun aikaa. Ensin epäröin, mutta oikestaan, voisin tuon Kipin ottaa täydennykseksi Katana Samurain islantilaisiin. En tähän hätään kerkeä enempää selitellä (kysy jos haluat lisätietoja), mutta luvassa olisi näyttelyitä, paimennusta, pk'ta sekä koiratanssia. Kisanäyttöä voit tsekata sivuilta. Tulevaisuudessa joskus max. 3 pennun pentue.
Tuo piirretty kuva on upea (nom!), mutta en ikinä muista ilmotella koiria PIVIKOon eikä niitä juuri järkätä, joten ottaisin omasta taskusta valokuvat.
Mutta, oon nyt miettiny tätä jonkun aikaa. Ensin epäröin, mutta oikestaan, voisin tuon Kipin ottaa täydennykseksi Katana Samurain islantilaisiin. En tähän hätään kerkeä enempää selitellä (kysy jos haluat lisätietoja), mutta luvassa olisi näyttelyitä, paimennusta, pk'ta sekä koiratanssia. Kisanäyttöä voit tsekata sivuilta. Tulevaisuudessa joskus max. 3 pennun pentue.
Tuo piirretty kuva on upea (nom!), mutta en ikinä muista ilmotella koiria PIVIKOon eikä niitä juuri järkätä, joten ottaisin omasta taskusta valokuvat.
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
- Danay
Henji, Kipin voin hyvin luottaa sinun käsiisi. Olen aina tykännyt islantilaisistasi ja kenneltoimintasi on oikein pätevää ja toimivaa, joten en epäröi kun annan pojan sinulle :) Sivuja voit ilmoitella kunhan kerkeät. Kiitos!
Zellie, tuloksia näyttelyistä ei tosiaan ole tullut, kuten Susityttö jo kertoikin. Katsotaan tuleeko Mörölle muita kotiehdokkaita.
Zellie, tuloksia näyttelyistä ei tosiaan ole tullut, kuten Susityttö jo kertoikin. Katsotaan tuleeko Mörölle muita kotiehdokkaita.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Isot kiitokset! Uros asusteleepi täällä, ja sai uuden kutsumanimen. :) Kuvissa oman Brennani komiakomiakomia velipuoli Arri, joka kärsi hieman karvanlähdöstä kuvaamishetkellä. Hitsi kun pitäisi saada tuo uros uudestaankin kameran eteen...
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Biatan voisin mahdollisesti ottaa Sananlaskuun asustelemaan sen veljen kanssa... :>
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
2.2.2016
- Danay
Kiitos, Henji! :) Toivottavasti nyk. Alfur saa hyvän elämän alleen.
Jacya, jep. Pitäisi vain saada kasvattaja kiinni, koska Biata on/oli minulla sijoituksessa eikä kokonaisessa omistuksessa, että miten homma hoidetaan.
Jacya, jep. Pitäisi vain saada kasvattaja kiinni, koska Biata on/oli minulla sijoituksessa eikä kokonaisessa omistuksessa, että miten homma hoidetaan.
- Nikke
- Kanada
Re: M: amerikanakita ja pohjanpystykorva
Tuli tässä mieleen ootko myymässä sun virt. kanit? koska voisin ottaa omat kasvattini takaisin ja etsiä heille kodit. Myös entäs sun liitot?
Virallinen vFCI näyttelytuomari
Virtuaalimaailman Kennelliitto VMKL
Yhdistyneet virtuaalinäyttelyliitot YVNL
Akishi
Hopslin
- Danay
Pistän piksua Puputtajien puolella.
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Jos nappaisin sitten Mörön Piquantiin? Voisin keskustella sen kasvattajan kanssa, kun omistan jo yhden hänen kasvattinsa..
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
2.2.2016
2.2.2016
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Mä lupasinkin Jacyalle jo Mörön yksityisellä kun samalla satuilin kaikkea muuta turhaa :)
- Danay
Re: M: pohjanpystykorva
Selvä, voit sitten varmaan itse hoitaa tuon myynnin loppuun.