Uudistimpa vihdoin Pyrrin ja Tuikenkin sivut. Pitemmittä puheitta, menkää katselemaan:
PYRRI & TUIKE, blogistakin saa sanoa mielipiteensä.
Pyrri & Tuike
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
- matty
- Ei enää ikinä uudestaan
Re: Pyrri & Tuike
Hieno, "kutsuva" ulkoasu, tykkään kans tosi paljon tosta etusivun kuvasta ! Niin överinätskä. Muutenkin diggaan noista koristekuvien tyylistä. Kivat kuvat valittu. Mua kielioppifriikkinä pois työntää järkyttävä määrä kirjotuis- & kielioppivirheitä. Enään, niimpä, ja eikä, menekkään... Tosi paljon pilkkuvirheitä & just tollasia peruskirjoitusvirheitä, joistakin sanoista oli tippunut loput pois (esim. löyty). Suosittelen betaamista, tulee paljon kivempi fiilis lukea tekstejä :-)
olin kerran herranterttu
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
Ehkä mun tosiaan pitäs vihdoin käydä kunnolla noi sivujen tekstit läpi. Teen aina kirjottaessa ihan sikana kielioppi virheitä (minkä varmaan huomasitkin jo), enkä jaksa niitä kauheasti yrittää aina lukea läpi ja korjailla. Mut tottahan oikeanlaista tekstiä ois mukavampi lukea. Mut kiitos palautteesta!
// Tuumasta toimeen, kävin nyt sivut läpi ja korjailin kaikki virheet mitkä löysin.
Ois mukava kuulla muitakin mielipiteitä (:
// Tuumasta toimeen, kävin nyt sivut läpi ja korjailin kaikki virheet mitkä löysin.
Ois mukava kuulla muitakin mielipiteitä (:
- jennijAu-
- Alkupalat
Ihana toi leiska.. __ Muutenkin noi sun sivut on kivan siistit ja koiratkin on yllättäen lutuset (: Jonkinlaista lisäystä kuitenkin musta sais olla kun nyt noi sivut näyttää kauheen tyhjältä. Ja mua kiinnostaa mikä toi otsikon fontti mikä on tos ulkoasussa?