Borderskyn bordercollienaperot, syntyneet
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
Borderskyn bordercollienaperot, syntyneet
Nyt olisi sitten luvassa taas Borderskyhin nuita ihania pieniä pörröisiä lammaskoirien alkuja. Pentue tulee olemaan J-pentue. Pennut syntyvät loka-marraskuussa ja pentueeseen otetaan enintään viisi varausta. Haluan sijoittaa yhden pennun tästä pentueesta.
Isänä pentueessa toimii oma urokseni Gem (vPVA vFIN KVA & TVA BH Jk3 SchH3 Hk1 RH-T B RH-FL A RH-W A RH-F A VF A Missing Link). Gem on kaikin puolin aivan upea uros ja luonteeltaan tulta ja tappuraa. Gem onkin tullut käyttövalioksi suojelusta. Lisäksi se on kilpaillut hyvällä menestyksellä haussa ja jäljessä. Paimentaessaan Gem on totaalisen upean näköinen, se paimentaa erinomaisella tyylillä ja varmasti. Myös muut lajit joita Gemin kanssa on harrastettu ja missä on kilpailtu, eivät ole kummempia ongelmia tuottaneet, ainakaan motivoinnin saralta. Gemiä on helppo palkata namuilla ja leluilla.
Emänä toimii upea ruotsalainen narttu Roihu (vS KVA vPVA Valla (evm.) ). Roihu on Gemiä rauhallisempi, mutta harrastuksissa silti upea narttu. Paimennus on Roihulle Se laji jota se rakastaa, sen paimennustyyli on Gemin tavoin aivan upea. Palveluskoirapuolella Roihu on kunnostautunut jäljellä, sen nenätyöskentely onkin todella upeaa. Roihun motivointi on myös helppoa namupaloilla ja leluilla.
Pentujen tulevilta kodeilta toivon aktiivista kisaamista pk-lajeissa ja paimennuksessa. Mukava olisi nähdä pentuja myös muissa käyttölajeissa. Koska vanhemmat ovat molemmat täysin käyttölinjaisia, haluan sen näkyvän myös pentujen ulkomuodossa. Toivoisin siis kasvateille käyttölinjaisten koirien kuvia. Jos itseltä ei kuvia löydy niin minulta on mahdollisuus saada pennulle kuvat mukaan. Jos kiinnostuit pennusta niin pistä vapaamuotoista viestiä alle. Muista kertoa ainakin minne pentu menee, tulevaisuuden suunnitelmia ja kisanäyttöä.
Varaukset 3/5
Neranne, narttu, sijoitus, Bordersky Jem
Juinttu, uros, Bordersky Joy
wenya, narttu, Bordersky Jess
Nimet
Saa keksiä myös itse
Bordersky Jack
Bordersky Jade
Bordersky Jax
Bordersky Jenn
Bordersky Jigg
Bordersky Jo
Bordersky Joss
Isänä pentueessa toimii oma urokseni Gem (vPVA vFIN KVA & TVA BH Jk3 SchH3 Hk1 RH-T B RH-FL A RH-W A RH-F A VF A Missing Link). Gem on kaikin puolin aivan upea uros ja luonteeltaan tulta ja tappuraa. Gem onkin tullut käyttövalioksi suojelusta. Lisäksi se on kilpaillut hyvällä menestyksellä haussa ja jäljessä. Paimentaessaan Gem on totaalisen upean näköinen, se paimentaa erinomaisella tyylillä ja varmasti. Myös muut lajit joita Gemin kanssa on harrastettu ja missä on kilpailtu, eivät ole kummempia ongelmia tuottaneet, ainakaan motivoinnin saralta. Gemiä on helppo palkata namuilla ja leluilla.
Emänä toimii upea ruotsalainen narttu Roihu (vS KVA vPVA Valla (evm.) ). Roihu on Gemiä rauhallisempi, mutta harrastuksissa silti upea narttu. Paimennus on Roihulle Se laji jota se rakastaa, sen paimennustyyli on Gemin tavoin aivan upea. Palveluskoirapuolella Roihu on kunnostautunut jäljellä, sen nenätyöskentely onkin todella upeaa. Roihun motivointi on myös helppoa namupaloilla ja leluilla.
Pentujen tulevilta kodeilta toivon aktiivista kisaamista pk-lajeissa ja paimennuksessa. Mukava olisi nähdä pentuja myös muissa käyttölajeissa. Koska vanhemmat ovat molemmat täysin käyttölinjaisia, haluan sen näkyvän myös pentujen ulkomuodossa. Toivoisin siis kasvateille käyttölinjaisten koirien kuvia. Jos itseltä ei kuvia löydy niin minulta on mahdollisuus saada pennulle kuvat mukaan. Jos kiinnostuit pennusta niin pistä vapaamuotoista viestiä alle. Muista kertoa ainakin minne pentu menee, tulevaisuuden suunnitelmia ja kisanäyttöä.
Varaukset 3/5
Neranne, narttu, sijoitus, Bordersky Jem
Juinttu, uros, Bordersky Joy
wenya, narttu, Bordersky Jess
Nimet
Saa keksiä myös itse
Bordersky Jack
Bordersky Jade
Bordersky Jax
Bordersky Jenn
Bordersky Jigg
Bordersky Jo
Bordersky Joss
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Borderskyn bordercollienaperot
Voi hitsi, ois kyllä upeeta ottaa Gemin pentu, muttakun en voi mitään hirmu aktiivista kisaamista luvata ):
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Noina
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Käyttölinjaiset bortsut houkuttelee kovasti... Laitan tarkempaa infoa myöhemmin.
- DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
Juinttu, sun kisautus on kuitenki niin hyvää, että sulle kyl lähtis pentu jos vaan haluut. (:
Neranne, Laitas vaan lisää juttua. (:
Neranne, Laitas vaan lisää juttua. (:
-
Noina
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Olisin kiinnostunut narttupennusta yksityisiini. Juuri käyttölinjaiset bordercolliet kiinnostavat, näyttelyissä ravaaminen ei minua innosta. Muutenkin käyttikset on nätimpiä ja niillä on oikeasti hyvät käyttöominaisuudet. Päälajeina paimennus ja PK, siinä sivussa myös tokoa, agilityä ja PEKOa. Kilpailen aktiivisesti ja koira saa kodin loppuelämäkseen. Kisanäyttöä.
Jalostuksesta en ole itse kiinnostunut, joten sijoituskin sopisi minulle.
Kuvat mielelläni myös ottaisin, jos sinulla on antaa.
Jalostuksesta en ole itse kiinnostunut, joten sijoituskin sopisi minulle.
Kuvat mielelläni myös ottaisin, jos sinulla on antaa.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Ää, Hobu oikeesti... kauheen ahdistavaa kun Gemin pentu olis niin järjettömän houkuttava ja takuulla kuvatkin jostain maanraosta poimisin.. mut sit suuttuisit mulle ku pentu ei kisais tarpeeks aktiivisesti tai mie en jaksais tuloksia olla sivulle päivittämässä kuin ehkä kerran, kaksi kuukaudessa...
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
Neranne, Sun kisautus on kyl sen verran hyvän näköstä, että ehdottomasti sulle pentu. Ja ois kyl upeeta jos haluisin sijotuksenki vielä. (: Miepä laittelen sulle tässä sitten kuvavaihtoehtoja yv:llä. (:
Juinttu, Enkä suutu, ei tää virtuaalikoirailu ole mitään haudanvakavaa. Ja kuhan nyt kerran kuukaudessa päivität sivut ni on se aivan ok mulle. (: Kyllä sun kisaus kuitenki on tarpeeks hyvää, tiedän sen. (:
Juinttu, Enkä suutu, ei tää virtuaalikoirailu ole mitään haudanvakavaa. Ja kuhan nyt kerran kuukaudessa päivität sivut ni on se aivan ok mulle. (: Kyllä sun kisaus kuitenki on tarpeeks hyvää, tiedän sen. (:
-
Hawa
- Syvällistä
- Viesti:
Tyttöbortsu kiinnostaisi ehdottomasti ... &.&, mutta katson nyt vielä..
-
Noina
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mietin tässä, että voiko koira valioitua virallisesti esim. tokosta? Kun tarvitsee sen näyttelytuloksen. Minä innokkaana olen tehnyt jo sivutkin naperolle. :D
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
^ Voi, mulla itellä on ollut jo monta näyttelytuloksetonta valio. Kuvatonkin koira voi valioitua. Se valioituu periaatteessa poikkeustapauksena. (:
Weekku, Kirjottele vain lisää jos kiinnostaa. (:
Weekku, Kirjottele vain lisää jos kiinnostaa. (:
-
Hawa
- Syvällistä
- Viesti:
Nyt on kyllä jo melki pakko sortua.. ;)
Kisataustaa ei mulla vielä hirveästi ole, mutta.. Päivitykset-osiosta löydät kisat, joihin olen ilmoittanut koirani..
Eli kuinka kisautuksien perusteella, voisitko harkita antavasi pennun tänne?? :)
Kisataustaa ei mulla vielä hirveästi ole, mutta.. Päivitykset-osiosta löydät kisat, joihin olen ilmoittanut koirani..
Eli kuinka kisautuksien perusteella, voisitko harkita antavasi pennun tänne?? :)
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
^ Oikein hyvältä noi kisausmäärät näyttää, joten sen perusteella sulle vois lähtiä pentu. Laittes nyt vaan vielä vähän muutakin infoa. (:
-
Risto
- Pohjasakan hämmentäjä
Haluaisitko antaa mun hoiviin pienen bordercollie naperon? Nyt pitkän tauon jälkeen alkaa virtuaalihommat taas houkuttaa, mutta en halua pistää pystyyn mitään kokonaista kenneliä. Eli mitään kisanäyttöä tai sivuja ei vielä ole. Ei oikein löydy kiinnostusta vielä ihan kennelitoimintaan, joten en viitsi yhtä koiraa varten järjestää kunnon sivuja kuntoon, joten koira saisi yhdet omat sivut. Ymmärräks? :D Koska tämä mun virtuaalikoirailu on aina semmoista fiilistelypohjaista, niin en voi luvata sitä, että saan koiran hetkessä joka lajin valioksi jne.. Vaan se menee niin, että kisautan, mutta niitä taukoja löytyy myös. Aina välillä kaipaa semmosta rentoutumista, mutta toisaalta kai tää yhden koiran kanssa menee ihan hyvin. ;)
Paimennus kiinnostaa ehdottomasti, myös pk-lajeja tullaan ehdottomasti harrastamaan, kuten myös tokoa ja agilitya kun vain sivussa ehtii.
// Niin ja nartun haluaisin, jos vain onnistuu.
Paimennus kiinnostaa ehdottomasti, myös pk-lajeja tullaan ehdottomasti harrastamaan, kuten myös tokoa ja agilitya kun vain sivussa ehtii.
// Niin ja nartun haluaisin, jos vain onnistuu.
MEIKÄN SETIT ON AITOJA, PIKIMUSTAA HUUMORIA
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
^ Kyllä mie sulle pennun annan. (: Itelläkin tuo kisaaminen nykyään vähän enemmän kausittaista, joten ei se haittaa yhtään. (: