O: paimentajia ja kissa
-
Esme
- Kanada
O: paimentajia ja kissa
Eli heti aluksi haluan sanoa että nämä FCI1 koirat ja terrieri joita tulen ostamaan eivät tule saamaan mitään himokisautusta, vaan tulevat elämään enemmän blogissa. Sillä ne tulevat olemaan täysin työkoiria pientilallani Octaviassa (tällähetkellä remontti tauolla).
P A I M E N K O I R A T
Haluan 3-6 FCI1 koiraa. En halua tuonteja, paitisi sillä tavalla että ovat oikeasti eläneet jossain kennelissä ja on nyt myynnissä. En myöskään halua sakua (niitä on rajiksessa tarpeeksi). Koiran sukupuolella ei ole väliä mutta mieluusti niin että n. puolet ostaistani koirista on uroksia ja n. puolet narttuja.
Nämä koirat kisaavat noin kerran kuussa paimennuksessa, valioksi asti, muuta en lupaa mutta jos innostun niin myös agility on laji jossa tykkään kisauttaa koiriani.
K I S S A
Kissan otan vain tilalle hiirikissaksi, rodulla, sukupuolella tai iällä ei ole väliä.
T E R R I E R I
Niin ja terrieri. Koiran rodulla tai sukupuolella ei ole väliä, tulee kissan avuksi tuholaisentorjuntaan.
Terrierilläkin kisaan aina silloin kun tuholaistentorjunnasta on kisoja saatavilla, muuta en lupaa tämänkään kanssa.
Jos siis sinulla on koira tai kissa tyhjänpanttina ja haluat antaa sen minulle niin olen avoin kaikkille tarjouksille. Mieluiten kuitenkin jo olemassa oleva koira joten ihan pentua joka ei ole vielä syntynyt en hae tälläkerta, joten kasvattipalautukset ja muut "aikuiset" koirat kiinnostaa ;)
P A I M E N K O I R A T
Haluan 3-6 FCI1 koiraa. En halua tuonteja, paitisi sillä tavalla että ovat oikeasti eläneet jossain kennelissä ja on nyt myynnissä. En myöskään halua sakua (niitä on rajiksessa tarpeeksi). Koiran sukupuolella ei ole väliä mutta mieluusti niin että n. puolet ostaistani koirista on uroksia ja n. puolet narttuja.
Nämä koirat kisaavat noin kerran kuussa paimennuksessa, valioksi asti, muuta en lupaa mutta jos innostun niin myös agility on laji jossa tykkään kisauttaa koiriani.
K I S S A
Kissan otan vain tilalle hiirikissaksi, rodulla, sukupuolella tai iällä ei ole väliä.
T E R R I E R I
Niin ja terrieri. Koiran rodulla tai sukupuolella ei ole väliä, tulee kissan avuksi tuholaisentorjuntaan.
Terrierilläkin kisaan aina silloin kun tuholaistentorjunnasta on kisoja saatavilla, muuta en lupaa tämänkään kanssa.
Jos siis sinulla on koira tai kissa tyhjänpanttina ja haluat antaa sen minulle niin olen avoin kaikkille tarjouksille. Mieluiten kuitenkin jo olemassa oleva koira joten ihan pentua joka ei ole vielä syntynyt en hae tälläkerta, joten kasvattipalautukset ja muut "aikuiset" koirat kiinnostaa ;)
Onnea On - border collies
-
Shanya
- Vuohenruokaa
-
Esme
- Kanada
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Re: O: paimentajia, kissa ja terrieri
http://karvaturrit.net/viewtopic.php?f= ... 86&start=0 pk collie uros myynnissä
http://karvaturrit.net/viewtopic.php?f=17&t=11154 tuolta voisin sulle valkkaria tarjota (:
http://karvaturrit.net/viewtopic.php?f=17&t=11688 ja täältä tsekkoja löytyy.
http://karvaturrit.net/viewtopic.php?f=17&t=11154 tuolta voisin sulle valkkaria tarjota (:
http://karvaturrit.net/viewtopic.php?f=17&t=11688 ja täältä tsekkoja löytyy.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Olivia
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Mikäli oot vielä terrieriä vailla, niin mulla olisi staffordshirenbullterrieripentuja tulossa Zafir Clawniin. Pentueeseen otan siis vielä yhden varaajan. Mutta ilmoita jos kiinnostaa. :)
viewtopic.php?f=17&t=11491
// Selvä juttu.
viewtopic.php?f=17&t=11491
// Selvä juttu.
-
Esme
- Kanada
Rebecca// Hehkosta kiinnostuin laitoin viestiä sinne. Ja sitten sä tapat mut noilla tsekoilla, mut koitan malttaa koska yritän uskotella ittelleni että haluan mielummin aikuisen kuin tollasen helmen! :o
Vanda// Tuokin kuulostaa hyvältä, ja sinäänsä voisinkin ottaa kaksi terrieriä koska se ei mitenkään vaikuta kisaamiseen (samalla vaivallahan nuo ilmottaa kisoihin)... Mutta mulla ei ole kuvaa staffista ja muutenkin yritän hillitä itteäni, joten kattlen vielä. ;)
Vanda// Tuokin kuulostaa hyvältä, ja sinäänsä voisinkin ottaa kaksi terrieriä koska se ei mitenkään vaikuta kisaamiseen (samalla vaivallahan nuo ilmottaa kisoihin)... Mutta mulla ei ole kuvaa staffista ja muutenkin yritän hillitä itteäni, joten kattlen vielä. ;)
-
Kitu
- Vuohenruokaa
Saattaisin voida myydä staffordshirenbullterrieri narttuni, joka on oma kasvatti. Sivut tässä tietysti näyttelytulokset joutuisi ottaa pois ellet kysyisi lupaa Hoppingham'sistä.
Elikkä jos kiinnistaa yhtään valmiiksi kisattu!
Elikkä jos kiinnistaa yhtään valmiiksi kisattu!
- Nikke
- Kanada
Kiinnostaisko aikuinen cairnterrieri? Nyt olis tarjolla Majakkasaaren kasvatteja hyvistä vanhoista suvuista. Käy ihmeessä tutustumassa!
Tulossa myös pian cairnterrieri pentue Kokertiin! ;)
Tulossa myös pian cairnterrieri pentue Kokertiin! ;)
Virallinen vFCI näyttelytuomari
Virtuaalimaailman Kennelliitto VMKL
Yhdistyneet virtuaalinäyttelyliitot YVNL
Akishi
Hopslin
-
Esme
- Kanada
Kitu// Octaviaan en viitsi ottaa tuollaista helmeä, mutta jos sen mulle tahtoisit myydä niin et Rajavartijaan antais? Olen enemmän kuin kiinnostunut! (:
Nikke// Tälläkertaa joudun sanomaan ei kiitos (:
Nikke// Tälläkertaa joudun sanomaan ei kiitos (:
-
Kitu
- Vuohenruokaa
Juu jos vain haluat niin sulle lähtisi. Sivuja sitten parin viikon sisällä jos saisi?
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mulle olisi groemuksuja tulossa, jos sattuis kiinnostamaan ((:
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Mima
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
-
Esme
- Kanada
Kitu// Voi kun ihanaa! Sivut tulee sulle yksärillä tässä parin päivän sisässä...
Juinttu// Pistän korvan taaksen, isukkina kuitenkin koiran jota olen seuraillut jonkin aikaa jo "sillä silmällä"... ;)
Frisu// Alotusviestissäkin jo lukee etten ole hakemassa sakua, eli ei kiitos tälläkertaa. =)
Juinttu// Pistän korvan taaksen, isukkina kuitenkin koiran jota olen seuraillut jonkin aikaa jo "sillä silmällä"... ;)
Frisu// Alotusviestissäkin jo lukee etten ole hakemassa sakua, eli ei kiitos tälläkertaa. =)
-
Mima
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
-
Esme
- Kanada
Joo ei mtn. =)
Vielä on paimenia hakusessa!
Vielä on paimenia hakusessa!