Joo-ooo, vaihdoin sit edellisen ulkoasun poispois, vaikka siitä kaikki niin kauheasti tykkäs. Mutta nyt on syyslook (vaik lol, tuollahan tuli äsken lunta...?).
Dodih, käykääs kattomassa
MILLENIUM
NIIN! Ja jos joku Milleniumin kasvatinomistaja nyt sattuu tätä topicia lukemaan, niin kuulumisia voi mielellään kirjoitella tähän samaan topiciin!
Miltsipiltsi and the new look
-
Josefina
- Ei enää ikinä uudestaan
Miltsipiltsi and the new look
First time I saw you I knew right away
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way
Vuoden Optimisti 2013
Vuoden Optimisti 2013
-
Olivia
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Re: Miltsipiltsi and the new look
Mä voisin jotain kommentoida. :)
Elikkä ulkoasusta; ensivaikutelma oli iha hyvä, vaikka ulkoasu onkin melko kirjava. Tuo tausta on jotenkin.... en tiedä, mutta itse en siitä niin pidä. Otsikko on oikein kiva.
Nuo rotulogot ovat hieman jotenkin rosoisen näköiset, vaikka kyllä niistä huomaa että kyseessä on lk ja pk collie. Linkkien fontti on kiva, vasemmassa ylälaidassa olevat pikkukuvat jää vähän kaiken muun taakse.
Ulkoasu on kuitenkin ihan jees ja näin, vaikka ei tullutkaan mitään vau!- fiilistä.
En tällä kertaa jäänyt tekstejä lukemaan, tai muita sivuja kattelemaan, joten en niitä tällä kertaa kommentoi. :)
Elikkä ulkoasusta; ensivaikutelma oli iha hyvä, vaikka ulkoasu onkin melko kirjava. Tuo tausta on jotenkin.... en tiedä, mutta itse en siitä niin pidä. Otsikko on oikein kiva.
Nuo rotulogot ovat hieman jotenkin rosoisen näköiset, vaikka kyllä niistä huomaa että kyseessä on lk ja pk collie. Linkkien fontti on kiva, vasemmassa ylälaidassa olevat pikkukuvat jää vähän kaiken muun taakse.
Ulkoasu on kuitenkin ihan jees ja näin, vaikka ei tullutkaan mitään vau!- fiilistä.
En tällä kertaa jäänyt tekstejä lukemaan, tai muita sivuja kattelemaan, joten en niitä tällä kertaa kommentoi. :)
-
Josefina
- Ei enää ikinä uudestaan
Re: Miltsipiltsi and the new look
Kiitos vaan Vanda. :) Noi rotulogot on tosiaan vähän kehnosti tehty, mutten enää loppuvaiheessa jaksanut niitä työstää... Lazy. Tämä ulkoasu on siis ensimmäinen, jonka olen tehnyt ihan itse, joten senkin takia vaihdoin tuon nyt tuonne. Tekstit on samat vanhat kuin ennenkin, niissä tuskin mitään erikoista on. :mrgreen:
First time I saw you I knew right away
Vuoden Optimisti 2013
Vuoden Optimisti 2013