Bara en Dröm
-
Zellie
- Keilapallo
Bara en Dröm
Näissä alkulöpinoissä olen todella todella huono, joten ehken ede yritä sönköttää tähän mitään epämääräistä vaan päästän teidät suosiolla tutustumaan tilaan itseensä.
Tere tulemast eestin puolelle!
Tilojen ja talline, sekä mahdollisesti myös kenenlien sivuja voisin tuohon etusivulle linkitellä, eli ilmoittautua saa jos moinen kiinnostaa.
Tere tulemast eestin puolelle!
Tilojen ja talline, sekä mahdollisesti myös kenenlien sivuja voisin tuohon etusivulle linkitellä, eli ilmoittautua saa jos moinen kiinnostaa.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
-
Esme
- Kanada
Re: Bara en Dröm
Wau!
On tosi hieno, mitään rakentavaa en osaa sanoa, en muuta kun että hiano on! Innolla odottelen eläimiä!
ps. mulla on Octavia
On tosi hieno, mitään rakentavaa en osaa sanoa, en muuta kun että hiano on! Innolla odottelen eläimiä!
ps. mulla on Octavia
Onnea On - border collies
-
Zellie
- Keilapallo
Kiitos, Esme! (:
Octavian voisin linkitellä tuonne, mikäli vain sopii (oletan tosin näin, koska Octavian viestissäsi mainitsit). Ja tosiaan eläinten sivun kanssa parhaillaan väkerrän, joten kun se on haluamassani kunnossa ryhdyn itse eläimiä hankkimaan. Veerriltähän mulle muuttaa bordercollie paimeneksi ja kisakaveriksi tuonne, että sille nyt pitäisi sivut ensimmäiseksi saada valmiiksi.
Octavian voisin linkitellä tuonne, mikäli vain sopii (oletan tosin näin, koska Octavian viestissäsi mainitsit). Ja tosiaan eläinten sivun kanssa parhaillaan väkerrän, joten kun se on haluamassani kunnossa ryhdyn itse eläimiä hankkimaan. Veerriltähän mulle muuttaa bordercollie paimeneksi ja kisakaveriksi tuonne, että sille nyt pitäisi sivut ensimmäiseksi saada valmiiksi.
-
Esme
- Kanada
Voi kiva, ja tosiaan Octavian saa linkittää.
Myöhemmässä vaiheessa ehkä jonkin moista yhteistyötäkin (kasvatteja sijoitukseen, uroksia naaraille ja toisin päin yms.) voisi olla odotettavissa kun meitä "tilallisia" on kuitenkin niin vähän...? Itselläkin olis nyt tarkotus hankkia vähän lisää eläimiä laumaan...
Myöhemmässä vaiheessa ehkä jonkin moista yhteistyötäkin (kasvatteja sijoitukseen, uroksia naaraille ja toisin päin yms.) voisi olla odotettavissa kun meitä "tilallisia" on kuitenkin niin vähän...? Itselläkin olis nyt tarkotus hankkia vähän lisää eläimiä laumaan...
Onnea On - border collies
-
Zellie
- Keilapallo
Oi ehdottomasti jonkinlaista yhteistyötä jatkossa. Täytyyhän meidän harvojen ja 'valittujen' pitää yhtä. (:
- juulia
- Floodari
Pakko kyllä näin erittäin rakentavasti ilmoittaa, että otsikkokuvan mies on pelottava :D
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
Minhey
- Syvällistä
Sulla lukee ties kuinka monta kertaa joka sivulla meikäläinen, joka vähän häiritsee. 
palaillaan.
- Noemie
- Syvällistä
Tykkään ulkoasun tunnelmasta ja näin, mutta mua jäi häiritsemään se että tekstit on keskitetty x)
I summer! classic, but so true.
-
Zellie
- Keilapallo
Juulia, onks se ihan sietämätön? :'D Mä itse ihastuin tuohon miekkoseen täysillä.
Minhey, tiedostan tuon meikäläisjutun, mutta se oli tavallaan tarkoituskin tunkaista vähän erilaista tekstiä mukaan. Toivottavasti ei ollut ihan karseaa luettavaa kuitenkaan.
Noemie, mä voisin vielä testailla miten saisin sommiteltua noi ilman keskitystä. Kiitos mielipiteestä.
Minhey, tiedostan tuon meikäläisjutun, mutta se oli tavallaan tarkoituskin tunkaista vähän erilaista tekstiä mukaan. Toivottavasti ei ollut ihan karseaa luettavaa kuitenkaan.
Noemie, mä voisin vielä testailla miten saisin sommiteltua noi ilman keskitystä. Kiitos mielipiteestä.
-
Karla
- Söi navetan kaksi nautaa
Tosiaan tuota meikäläinen -sanaa vois vähän rajottaa, muuten tekstit ovat kivan rennosti kirjoitettu. Jotenkin mun silmä jäi etsimään sitä jotakin väripistettä, mutta mustavalkoisuus sopii hyvin teemaan. :-)
// Itseasiassa en ole ehtinyt ajattelemaan koko tuontia, hyvä jos jaksaisit sen lähiaikoina väsätä. Odottelen innolla BF'n päivitystä! :D
// Itseasiassa en ole ehtinyt ajattelemaan koko tuontia, hyvä jos jaksaisit sen lähiaikoina väsätä. Odottelen innolla BF'n päivitystä! :D
-
Zellie
- Keilapallo
^ Kiitos Karla. Voisin jossain vaiheessa koittaa korvata noita liikoja meikäläis -sanoja tuolta pois, mutta mukavaa ettei muuten ole kauheasti valittamista.
ot. BF'n blogiin tulee pian se uusi päivitys + duunaan sulle sen lupailemani tuonnin (älä tapa vaikka kesti näin kauan 8<)
ot. BF'n blogiin tulee pian se uusi päivitys + duunaan sulle sen lupailemani tuonnin (älä tapa vaikka kesti näin kauan 8<)
-
kirby
- Höpsö veitikka
Jos mä oikein laskin niin oot käyttänyt sanaa meikäläinen 33 kertaa noissa sivujen teksteissä. Ja se on hieman häiritsevää.
Muuten teksti on ihan kelvollista ja hauskaakin luettavaa - paikoitellen on kuitenkin hieman liian kunnianhimoisesti tavoiteltu sitä rentoa maalaissävyä. Muuten kivan oloiset ja toimivat sivut.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
- Aava
- Toistolla tehoa
Meikäläinen... jos sitä voisi paikoin korvata jollakin toisella vastaavalla sanalla, ei välttämättä juuri perinteisellä minällä, eikä ehkä sanalla mä, mutta mitä näitä on, minee, mie, niitä riittää. Itse en ainakaan jaksanut kyseisen sanan takia lukea tekstejä loppuun asti. Ulkoasua vielä kritisoin, mun makuun liian tumma ja väritön, muuten ihan nätsä.
-
Zellie
- Keilapallo
Tosiaan tossa ylempänä jo sanoinkin, että tota meikäläistä ryhdyn karsimaan kun vana on aikaa siihen.
Mutta mutta, kiitos kommenteista molemmille.
Aaavalle vielä sen verran, että ulkoasuun yritin jotain väriäkin laittaa, mutta ei sitten näyttänyt hyvältä, joten jätin tuollaiseksi. : )
Mutta mutta, kiitos kommenteista molemmille.
Aaavalle vielä sen verran, että ulkoasuun yritin jotain väriäkin laittaa, mutta ei sitten näyttänyt hyvältä, joten jätin tuollaiseksi. : )
-
schaf
- Vuohenruokaa
Toi leiska on nätti, mutta ite oisin ehkä tehnyt toisin: leiskasta ois saanu varmaan mielenkiintosemman, jos olis jättänyt grafiikoista ton harmaan lautapatternin poies ja laittanut sen taustapatterniks koodaukseen. Ja sitä lautataustaa ois grafiikoissa voinut korvata... noh, jotenkin, en tiiä (: Toi leiska vaan näyttää jotenkin tyhjältä pelkän harmaan taustan kanssa, mut muuten tykkään hirmusti.
- oh deer.