m: mudiuros // myyty

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
noel
Lassien tassuhiki

m: mudiuros // myyty

Viesti Kirjoittaja noel »

Vielä yksi mudi olisi myytävänä! :D Tällä kertaa 05/04/2010 syntynyt BH RH-FL B Saunasamban Asdasdlol. Adolf on komia poika puhtaasta suvusta, vanhemmilla ei ole ollenkaan sukua virtuaalimaailmassa. Adolfilla on myös täältä paimennuksen perusrata suoritettuna, eli se tulisi vielä kisakalenterin jatkoksi lisättäväksi. Adolfilla saa teettää myös pienen pentueen jos tahtoo.

Haluan kuulla perusjutut; tulevaisuudensuunnitelmia, minne menee et cetera, et cetera. Toivottavasti saadaan pojulle kiva koti! ;)
noel
Lassien tassuhiki

Re: m: mudiuros

Pim! Nosto.
noel
Lassien tassuhiki

Up.
zerggie
Keilapallo

Viesti Kirjoittaja zerggie »

kyllä mun on nyt vaan pakko tarjota kotia Adolfille :) Mulla on nimittäin yhet PEK/JUN mudi pojan kuvatkin varastossa.
No mutta siis, Adolf pääsisi asumaan Lost Pompeijiin, elikkä yksityisiini. Jalostukseen tulisin ehkäpä joskus poikaa käyttämään mikäli pärjätään kisakentillä. Adolf tulisi kisaamaan tuleaisuudessa agilityssä, paimennuksessa ja palveluksessa. Näiden ohella tultaisiin kisailemaan hiukan myös pelastuksessa, tokossa ja näyttelyissä. Niin ja muuta en nyt tähän keksi mutta kysy jos jokin jäi puuttumaan.
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja matty »

o my. pakko tarjota nyt hei. kaveri pääsis idioottiporukan jatkeeks. tällä hetkellä löytyy 10 kilpailevaa koiraa, mikä on kyllä aika paljon, mutta hyvin on menty. lisäksi kunhan saan ton yhen uroksen käytettyä jalostukseen niin on 'sen aika mennä' :-) mutta käyttöpainotteinen meno ehdottomasti, varsinkin tottista & pkta paljon ja niistä onkin tavoitteena valionarvot tosiaan. lisäksi näyttelyistä kaikki isoimmat (lähinnä voittajat) käydään läpi. näyttönä oma kasvatti alma. ja mulla on niinkin kieroutuneet suunnitelmat jo nyt, että kun alma on 2-polvinen ja tää 1-polvinen niin jos tää lähtee meitsille niin tällä pentue ja sen pennut astutan almalla haha :-DD mutta tiivistettynä:
pliis saanko tän saana pliis :-(
olin kerran herranterttu
noel
Lassien tassuhiki

Musta tuntuu, että tällä kertaa Adolf menis mattylle. Joskus kun matty oli hauvaa kyselemässäkin, ja homma vaikuttaa sopivammalta. :)
Vastaa Viestiin