Tekstit ja ulkoasu uusittiin, niistä suuri kiitos apujoukoille! Sivut on nyt siis aukaistu ja toivoisin niistä kommenttia. Tiedän jo valmiiksi että br-tagia tarvittaisiin x100 mutta se saa olla nyt tuommoista makkarapötköä koko teksti, toivottavasti se ei karkota kaikkia pois sivuilta.
CONFESSION CUPCAKE -->
CC - samojedit ja pomeranianit
-
Tuuli
- Vuohenruokaa
CC - samojedit ja pomeranianit
Tauko, en luultavasti palaile enää.
VKKL, VSAY, Melodia, Throught's, Dulce, Fiasko & Whee! is coming!
- Aava
- Toistolla tehoa
Re: CC - samojedit ja pomeranianit
Jos mä nyt kertoisin oman mielipiteeni ulkoasusta. Kokonaisuus on kiva ja ulkoasun kuvat lataa ihanan nopeasti, ainakin omalla koneellani. Erityisesti haluan kehua linkkejä, jotka ovat todella nätit, sopivan yksinkertaiset ja tasapainoisen näköiset (tällä meinaan sitä, että esimerkiksi teksti ei hyppää oikeaan reunaan, kun hiiren vie linkin päälle). Iso plussa leiskalle tosiaankin siitä, mulla ei ole tapana tykätä linkeistä. Linkeille kuitenkin pikku miinus siitä, että etusivu on tummemmalla kuin muut. Etusivulla toi vielä näyttää kivalta, mutta mun mielestä esimerkiksi koirien sivulla pitäisi olla tummennettu linkki samojedikoirat jne. Värimaailma ei ole kovin monipuolinen. Mä kaipaisin jotain muutakin sävyä, kuin tuota sinistä, koko leiskan väriskaala on ihan hirveän suppea. Koristekuvat, piristeväriä koodaukseen (linkit vihreiksi tms.), tai jotain, sanon minä!
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
Ton linkin tummemman taustan olis tarkotus vaihtua siihen linkkiin millä sivulla se on. Et ei sen pitäny koko ajan tossa etusivulinkissä olla :D
<a href="index.htm" class="sivulla"><font color="#ABABAB">»</font> Etusivu</a>
<a href="url.htm" class="style"><font color="#ABABAB">»</font> Samojedinkoirat</a>
Sinne samojedinkoirat sivulle sit muutat ton niin että etusivulinkin class kohtaan tulee style ja samojedinkoirat linkkiin sivulla. Ja kaikkiin sivuihin sama juttu.
<a href="index.htm" class="sivulla"><font color="#ABABAB">»</font> Etusivu</a>
<a href="url.htm" class="style"><font color="#ABABAB">»</font> Samojedinkoirat</a>
Sinne samojedinkoirat sivulle sit muutat ton niin että etusivulinkin class kohtaan tulee style ja samojedinkoirat linkkiin sivulla. Ja kaikkiin sivuihin sama juttu.
-
Tuuli
- Vuohenruokaa
Kiitos arvostelusta Aava! Se on nyt aika todellakin aika sininen (mutta ulkoasun sinisestä kyllä pidin paljon), katsotaan laitanko sinne jotain pientä piristystä jos keksin :)
Jerrylle myös suurkiitos. Minä voin sanoa että olen näissä koodi-hommissa aivan surkea, mutta vaihdan nuo pikemmiten oikein.
Jerrylle myös suurkiitos. Minä voin sanoa että olen näissä koodi-hommissa aivan surkea, mutta vaihdan nuo pikemmiten oikein.
Tauko, en luultavasti palaile enää.