Joo, nyt on sitte taidettu sataprosenttisesti herätä horroksesta ja haluttais nyt kuulla vähän mielipiteitä kennelin sivuista (teksteistä, kuvista, koirista, toimivuudesta ym..). Tästä eteenpäin kaikille kiinnostuneille, Defralta löytyy myös uutisblogi jossa on jo luettavissa ensimmäinen päivitys. :)
ASTU SISÄÄN!
Defran sileäkarvaiset noutajat
-
Karla
- Söi navetan kaksi nautaa
- Aava
- Toistolla tehoa
Re: Defran sileäkarvaiset noutajat
Mä haluan ehdottomasti kritisoida ja kommentoida!
Ensivaikutelma on ihan mielettömän hyvä. Ulkoasu on oikein kivan raikas ja vaihtuva kuva tuo siihen huimasti lisää fiilistä. Tekstit on rennot ja lämpöiset, enkä löydä etusivulta moitteensijaa. Paitsi - pakko sanoa, että mä nappaisin kyllä noi tassut pois allekirjoituksesta. :mrgreen:
Sivuja selaillessa huomasin, että linkkien järjestys (ja jopa linkit, tarkistas) vaihtuvat eri sivuille mentäessä. Esimerkki:
Home, Our Dogs, Breeding, Action, News
Home, Info, Our Dogs, Breeding, News.
Käytössä olevasta ulkoasusta saisi helposti muokattua talvisen. Tätä vaihtoehtoa voisi varmaan miettiä uuteen vuodenaikaan sopivampaa ulkoasua etsiessä - kohtahan sitä lunta, toivottavasti, tulee!
Ensivaikutelma on ihan mielettömän hyvä. Ulkoasu on oikein kivan raikas ja vaihtuva kuva tuo siihen huimasti lisää fiilistä. Tekstit on rennot ja lämpöiset, enkä löydä etusivulta moitteensijaa. Paitsi - pakko sanoa, että mä nappaisin kyllä noi tassut pois allekirjoituksesta. :mrgreen:
Sivuja selaillessa huomasin, että linkkien järjestys (ja jopa linkit, tarkistas) vaihtuvat eri sivuille mentäessä. Esimerkki:
Home, Our Dogs, Breeding, Action, News
Home, Info, Our Dogs, Breeding, News.
Käytössä olevasta ulkoasusta saisi helposti muokattua talvisen. Tätä vaihtoehtoa voisi varmaan miettiä uuteen vuodenaikaan sopivampaa ulkoasua etsiessä - kohtahan sitä lunta, toivottavasti, tulee!
-
Karla
- Söi navetan kaksi nautaa
Re: Defran sileäkarvaiset noutajat
Kiitos Aava kommentistasi! :) Täytyy nuo linkit korjailla, tosiaan yhdessä välissä niitä säädin ja näköjään nuo jäi vielä vähän sekasin..