Rainvalleyn K-pentueen aika olisi nyt, ja mulla olisi evm.sukuinen vjV-09 RH-F A BH SchH3 vFIN KVA vPVA The Groom Who Loves Chili pentuevalmiina. Chilipoika kun on evm, niin en siihen noiden kahden valiouden jälkeen enempää panosta.
Emä voi siis olla suvullinen tai ei, koska yhtenäisyyksiä tämän pojuni suvun kanssa ei ainakaan tarvitse pelätä. Jos on tosi yleinen suku, tai haluat käyttää narttua vielä uudestaan, niin pieni pentue onnistuu myös. Mulla ei ole väliä tuleeko 3 vai 5 pentua. :> Kisavaatimuksista sen verran, että toivoisin ei-niin-kisatulla nartulla olevan edes KVA titteli. Kaikki muut ovat pelkkää plussaa! Jos narttu on tosi hyvin kisattu, niin sillä KVA:lla ei niin väliä ole.
Toivottavasti joltain löytyisi narttu lainattavaksi!
Haetaan tervuerennarttua / löydetty
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Haetaan tervuerennarttua
Mulla olis tarjota Tk2 RH-T B RH-F A BH Hk3 vjKREW-10 Furenza Schwarmia, eli Zaria, jolle voisin vielä ne kaksi ykköstä KVA-titteliin hommata.
Friskyltä kyselin vielä varmistusta, että onhan asia ok, että Zaria sulle lainaan ja luulen, että kyllä asia käy (: itse en ole Zarilla pentuja teettämässä.
Friskyltä kyselin vielä varmistusta, että onhan asia ok, että Zaria sulle lainaan ja luulen, että kyllä asia käy (: itse en ole Zarilla pentuja teettämässä.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Hmmm, mä kattelen viel tuleeko muita. Mulla itselläni on kuitenkin kriteerinä koirieni kanssa se, että vähintään yksi valious ennen pentuetta. Haluaisin vielä tämän Chilin pentueen maailmaan aika nopsaan, riippuen tietysti ilmaantuuko varaajia ollenkaan/kuinka nopeasti.
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Anteeksi Juinttu tää on nyt ihan järkyttävän törkeää, koska sä tarjosit Zaria ensin ja mun puolesta toi olis ollut ihan jees, mutta jos kerta Kirsi kaipaa enemmän kisannutta narttua niin tarjoan sitten omaani.
Mulla olisi tosiaan Juintun Zarin sisko eli samalla oma kasvattini Deia, BH vMEV-09 vPVA RH-T B Hk2 RH-F A Jk3 RH-FL A vFIN TVA FIN KVA Furenza An Deiner Seite, joka saa ton viimeisen VOI1 21.11. pidettävästä kisasta, täysillä 300 pisteellä ja on siis piakkoin ihan oikeasti käyttövalio. Ihan ei ole niin nätti kuin siskonsa tai emonsa, mutta ERIä myös tämä tyttö on saanut. Nyt voisin myös ruveta ahkeraksi ja kirjoittaa vihdoinkin, näin reilun vuoden myöhässä tytölle vihdoin luoteenkin.
Lyhkäisesti, mutta ei kuitenkaan kovin selkeästi selitettynä Deian -05 syntyneellä emolla, Vanjalla, on ainakin ollut virtuaalimaailmassa paljon sukua, mitä sitten tahdoin karsia evm. koiralla, ruotsalaisella isällä. Deian veljeä on käsittääkseni käytetty sun kasvatillasi, Zarille saa mun puolesta vielä teettä pikkuisen pentueen, toisesta siskosta ei ole kuulunut oikein mitään, joten evm sukuinen Chili olisi ihan huippu Deialle. Vanja on mulle erittäin rakas virtuaalikoira, joten tahdon ehdottomasti itselleni sen jälkeläisiä useammassakin polvessa, joten ehtona olis, että sä luovuttaisit mulle yhden nappulan. >83 Katsoo nyt löydänkö sopivia kuvia kuinka nopeasti, mutta ComaPetra lupas muokkailla joitain kuvia tänään, josko sieltä joukosta löytyisi joku mukavannäköinen koira.
Alunperinhän mun oli tarkoitus teettää Deian penikat Furenzan kasvatusnimen alle, olisin saanut tervuista kasvattajaluokankin kokoon, mutta menköön näin, en valita, tykkään kuitenkin ihan hulluna Rainvalley'sin lapsosista.
Mulla olisi tosiaan Juintun Zarin sisko eli samalla oma kasvattini Deia, BH vMEV-09 vPVA RH-T B Hk2 RH-F A Jk3 RH-FL A vFIN TVA FIN KVA Furenza An Deiner Seite, joka saa ton viimeisen VOI1 21.11. pidettävästä kisasta, täysillä 300 pisteellä ja on siis piakkoin ihan oikeasti käyttövalio. Ihan ei ole niin nätti kuin siskonsa tai emonsa, mutta ERIä myös tämä tyttö on saanut. Nyt voisin myös ruveta ahkeraksi ja kirjoittaa vihdoinkin, näin reilun vuoden myöhässä tytölle vihdoin luoteenkin.
Lyhkäisesti, mutta ei kuitenkaan kovin selkeästi selitettynä Deian -05 syntyneellä emolla, Vanjalla, on ainakin ollut virtuaalimaailmassa paljon sukua, mitä sitten tahdoin karsia evm. koiralla, ruotsalaisella isällä. Deian veljeä on käsittääkseni käytetty sun kasvatillasi, Zarille saa mun puolesta vielä teettä pikkuisen pentueen, toisesta siskosta ei ole kuulunut oikein mitään, joten evm sukuinen Chili olisi ihan huippu Deialle. Vanja on mulle erittäin rakas virtuaalikoira, joten tahdon ehdottomasti itselleni sen jälkeläisiä useammassakin polvessa, joten ehtona olis, että sä luovuttaisit mulle yhden nappulan. >83 Katsoo nyt löydänkö sopivia kuvia kuinka nopeasti, mutta ComaPetra lupas muokkailla joitain kuvia tänään, josko sieltä joukosta löytyisi joku mukavannäköinen koira.
Alunperinhän mun oli tarkoitus teettää Deian penikat Furenzan kasvatusnimen alle, olisin saanut tervuista kasvattajaluokankin kokoon, mutta menköön näin, en valita, tykkään kuitenkin ihan hulluna Rainvalley'sin lapsosista.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Daia on täydellinen. Ja niin ku tuolla alussa sanoin, niin mä voin tehdä sellaisen kolmen pennun (jos edes kolmea varaajaa tulee, itse en ota) pentueen, niin saat Furenzankin nimen alle pentueen. Kaikki voittaa silloin! :) Mutta mäpäs väkerrän pentuetriidin piakkoin.