jouluisia bortsunaperoita - syntyneet

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Wolfie
Höpsö veitikka

jouluisia bortsunaperoita - syntyneet

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Kuva
Filth in the Beautyn kolmas, eli C-pentue on tulossa talvella, varauksia otetaan kolmesta neljään.

Isänä on Friskyn Seri uros, eli virallisemmin Marigold's Shimmy. Titteleinään uroksella on BH vPVA Jk3 vRH-TA FIN KVA vFBV VAVA Hk3 vFIN TVA. Loistava vanha suku ja todella upealla luonteella varustettu uros on saanut näyttelyistä pari sertiä ja yhden cacibin. Seri kisaa maastoesteiden AVO luokassa ja vepestä SOVE on läpi. Hupilajeissakin käynyt ja koiratanssita 147p!

Emänä on minun Juuli, eli virallisemmin Rainvalley's Julien, jolla on tuloksia myöskin sieltä täältä, meriittilista BH Hk3 RH-E RH-T B vPVA TK3 FIN TVA FIN KVA. Näyttelyissä pari kertaa käynyt, mutta ei hirveän hyvin tuloksin, useimmiten tulee H:ta, mutta myös pari EH:ta löytyy! Juulilla aika vaatimaton kisakalenteri, mutta pyrin kartuttamaan sitä vielä hieman ennen pentueen syntymää (pelastus + mahd. joku muu), pennut kuitenkin syntyvät heti kun varaajille sopii.

Kasvatussivulta löydät kasvatusperiaatteet ja myyntiehdot. Kerro hiukan itsestäsi viestissäsi, jotta tiedän millaisen kodin voisit tarjota kasvatilleni. Eli viestissä tulee käydä ilmi sivu- ja kisanäyttö.

remi, Bríds - u. Filthy Hooligan
Veerr, Toljottajan - u. Filthy Ging-Ryu
Nettei, Windyheart's - n. Filthy Chimera

Nimiteemana on Final Fantasy IV:n hirviöiden nimet, mikäli eivät miellytä teeman voi vaihtaa. Mikäli näistä mikään ei ole kiva, voin lisätä.
Filthy Alert
Filthy Arachne
Filthy Basalisk
Filthy Behemoth
Filthy Naga
Filthy Lilith
Filthy Caraspace
Filthy Evil Doll
Filthy Gargoyle
Filthy Juclyote
Filthy Lamia
Filthy Lilith
Filthy Malboro
Filthy Mantcore
Filthy Python
Filthy (Queen) Lamia
Filthy Revenant
Filthy Roc
Filthy Skeleton
Filthy Talantla
Filthy Zu
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
kirby
Höpsö veitikka

Re: jouluisia bortsunaperoita

Viesti Kirjoittaja kirby »

Tiäksä kun mua kiinnostais ihan tajuttomasti Filthykakara... Oon jo vuodesta nakki miettinyt tämmösen hankkimista, en vaan oo saanu millään tapaa aikaiseksi. Koulukiireiden ym takia mä en kuitenkaan pääse kilpailutuksen suhteen mihinkään tähtitieteellisiin lukuihin, jos sulle vaan kelpaa sellainen rento kisautus. Nää peruslajit, kuten agility, toko, näyttelyt olis tietysti kuvioissa - haluan kans ainakin vähän kisailla paimennuksessa, hankkia BH- tunnarin ja sit jotain pelastusjuttuja. Oikeestaan vähän sitä mitä vastaan tulee. :D (Paimennuksessa en oo ikänä kisannut joten jos mä en tajua niin tuun sua nykimään okei?)

Koirat on aika näyttelypainoitteisia, mutta tässä nyt edes jotain näyttöä; Eddie, Bonnie ja Bijou. Käyttövalioiksi (BEAJ / KAER) oon saanut kisattua kahdesta kolmeen koiraa mut ne on jo kuopassa.

Kodista ei oo vielä suurempaa havaintoa - oletettavasti pääsis Scarletsiin, tai sit yksityiseksi. Lisää sitten jos kelpuutat. :mrgreen:
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Wolfie
Höpsö veitikka

Joo tietenkin sulle lähtee :) tiiän sun kisaukses ja menipä mihin sun kenneliin tahansa niin tiedän että päätyy hyvään paikkaan

Ja jos tulee jotain kysyttävää paimennuksesta niin mielelläni valaisen. Siinä kisaaminen on kyllä aika helppoa, aluksi hankit perusradan hyväksytyksi ja sitten ilmiotat A1 luokkaan, kun se saa sieltä KUPI:n niin ilmoitat A2 luokkaan ja kun se saa sieltä KUPI:n niin ilmoitat sen A3 luokkaan ja kun se saa sieltä kupin siitä tulee valio. Hienoa, että bh tunnarin käyt ainakin hankkimassa, toivoisin että jatkaisit mahdollisesti jossakin pk lajissa, ei ole mikään kuolemanpakko, mutta erittäin toivottavaa.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
kirby
Höpsö veitikka

Joo siis mielelläni jatkan jossain pk- lajissa, kerrankin kun nyt siihen mahdollisuus on! :) Kiitos tosi paljon, se olikin noin simppeliä. Jees. Narttua mä oon nyt ajatellut, eli jos sellasen mulle merkkaisit?
vuoden kadehdituin 2012
Wolfie
Höpsö veitikka

Merkkailin sulle nartun. Joo paimennus ei hirveän hankala laji ole, valioksi pääsee helposti mikäli ehtii ja arpaonni suosii, yleensä ne luokat ovat niin pieniä, ettei meinaa ehtiä, kun kaikki rynnii niin nopeasti niihin :mrgreen:

kai muitakin bortsupensket kiinnostaa?
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
kirby
Höpsö veitikka

Joo no sit mun vaan pitää pitää omia kisoja! :D Oon täs sumplinu ja vähän ajatellu et teen semmosen pikkusivuston mihin tunkasen tän penulin (ja toiset muunrotuiset) ja sit siellä olis vähän vilkkaampi kisatoiminta kuin Scarletsissa, jossa oon noihin näyttelyihin lähinnä keskittynyt.
vuoden kadehdituin 2012
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Lähtiskä mulle ja Saaralle Waoriin, pääasiassa mun kisakoiraksi?

Kisautusta kaikissa lajeissa missä Badikin kilpailee. Pääasiassa siis tokossa, agissa, paimennuksessa yms ja sit pk-lajeissa joita olen tällä hetkellä aloitellemassa tuon Badsun kanssa.
Pekoakin tullaan ehkä sit jossain vaiheessa koklaamaan, mutta kyseinen laji saisi jäädä nyt toistaiseksi taka-alalle.
Jalostukseen tultaisiin luultavasti joskus käyttämään, mutta siitä voitais pistää yksäriä, kun se ois ajankohtaisempaa.

Sivunäyttöä en nyt viitsis antaa, kun meillähän on se leiska menossa vaihtoon ja koirien sivut muuttuu sit siinä samalla. Lohdutuksesks pistelen sulle nyt kisanäytöt just tolta Badilta, edesmenneeltä Endalta ja sit Gabilta.

Ja jos pentu mulle/meille lähtee niin sukupuoleks mieluiten narttu.

//Ja siis sivut tulis olemaan tällaiset.
Wolfie
Höpsö veitikka

Jep, kyllähän sulle lähtee Waoriin. Laittelen teille nartun (: leiskavaihdosta olenkin tietoinen, kun mun leiska tulee teidän sivuille :D

Vielä kaksi pentua vapaana!
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
kirby
Höpsö veitikka

öää kyllä mä taidan sittenkin ottaa uroksen koska en löytänyt tosta yhdestä muksasta nartusta enempää kuvia. otan ne laatumainintaa- topassa olevan bortsupojan kuvaset näillä näkymin. :-D poitsu pääsee yhteen pikkukenneliin muiden "vääränrotuisten" kanssa, ossan julkaisen sitten kun valmistuu.
vuoden kadehdituin 2012
zerggie
Keilapallo

Viesti Kirjoittaja zerggie »

hei, mä tahon ehottomasti toljottajaan yhen filtyläisen ! edittaan kohta hiukan lisää :)
/ joo elikkä siis mitäs nyt kertoisin... Mulla sattuisi olemaan siis juuri bortsun mentävä rako kisautuksessa niin tulisin havittelemaan tämmöstä kakaraa Toljottajaan parin muun bordercollien kaveriksi. Niin ja urosta oisin haluamassa, ja jos vaan mahdollista niin pääsisi jatkamaan sukuaankin sitten kun on sen aika.
Kisautusta tää napero saisi varmasti aktiivisinta kisautusta pk-puolella(IPO/PAJÄ) ja paimennuksessa. Kakkoslajeina meillä tulisi olemaan sitten nää hupilajit yms. eli ainakin agilityn, tokon ja koiratanssinkin saralla meitä tultaisiin joskus vielä näkemään. Näitten kakkoslajien kanssa tosin kisautus ei oo niin aktiivista. Kisa&Sivunäyttönä saat ainaskin Hantan jonka olisi pikkuhiljaa jo aika siirtyä varmaankin eläkkeelle kunhan saahan vTVA kasaan...
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
Wolfie
Höpsö veitikka

Ehdottomasti menee toljottajaan yks pentunen (:

Vielä yksi varaaja otetaan. Oon jo koonnut noita nimiä ja laitan esille ihan parin minuutin sisään. Nimiteeman voi vaihtaa mikäli vaikuttaa typerältä.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
kirby
Höpsö veitikka

Re: jouluisia bortsunaperoita - nimet, 1 pentu vapaa

Noi nimet kelpaa ainakin mulle! :mrgreen: Hooligan ja Alert on molemmat kyllä tosi kivoja.. Pistä nyt ensalkuun toi Hooligan, vaihtelen sitten jos mieli muuttuu.
vuoden kadehdituin 2012
Wolfie
Höpsö veitikka

Nonii hienoa :D mä tykkään noista nimistä ja kun miellyttää edes yhtä niin se on tarpeeks. Laittelin sulle ens alkuun hooliganin
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
zerggie
Keilapallo

Viesti Kirjoittaja zerggie »

heiii, meille Filthy Ging-Ryu :)
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
Wolfie
Höpsö veitikka

Jee, toivoinki et joku ottais ton nimen :---D on nimittäin niin coolin näkönen olento.

Mulla tuli mieleen, että mä voisin pentutestata noi sitten. Jos haluatte, kirjoitan luonteenpätkää ja sitten jotain sellasta. Musta se vois olla kiva realistinen lisä.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Vastaa Viestiin