M: cardigan ja pembroke

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Vastaa Viestiin
Coma
Ammattimouhoaja

M: cardigan ja pembroke

Viesti Kirjoittaja Coma »

Dislike. Yritän kumminkin saada virtuaalikoirailuintoni takaisin, eikä oikein innosta liian suureksi kasvaneen lauman takia, joten myyn "ylimääräiset" pois. Myytävänä ovat siis Clovernan koirat, pemu- ja cardigannarttu:

Cloverna Cruella de Ville eli Vilja. Viljalta löytyy hieman tuloksia (RH-E, tokosta kaksi ykköstä ja vKUMA) sekä kirjanmerkeistä saattaa vielä muutama yksittäinen tulos. Kuvia minulla ei ole antaa mukaan. Luonne kuitenkin löytyy, ja uskon että schafilta kysymällä sen saa mukaan. Vilja on oma kasvattini.

Pembrake's At Clock Eleven. Deela onkin jo hieman enemmän kisannut tuontinarttu. Itse tykkään kuitenkin kisata koirat "loppuun" joten pentueen teettämisen sijaan päätin yrittää etsiä sillekkin uuden kodin. Deelalta puuttuu luonne, mutta voin yrittää värvätä jonkun raapustamaan luonteenpätkän ennen myymistä, jos on tarve. Kuvia ei saa mukaan.

Uudelta kodilta toivoisin ainakin hieman kisaamista, pari kisaa kuussa on fine. Enempi parempi kuitenkin. Pysyvä koti olisi myös jees, sekä kuulumisten kertominen edes joskus.
Janina
Höpsö veitikka

Re: M: cardigan ja pembroke

Viesti Kirjoittaja Janina »

Mullahan on sulta yksi varsin kisaamaton kasvatti jo, mutta kokeillaan nyt kumminkin. :mrgreen: Eli Deelasta olisin kiinostunut, etenkin kun aiemmin on Oonalle tuo koira kuulunut. Toiseksi tässä tilanteessani on plussaa että koira olisi kisannut jo jonkin verran, niin mulle tulee helpommin se into päästä kisakentille sen kanssa. Jatkettais tosiaan siitä mihin sä olet sen kanssa jäänyt. Ja kyllä kisaan vähintään sen pari kisaa kuussa (tästä eteenpäin). :mrgreen: Cloverna Iridessa on sen cardin nimi mikä mulla oli sulta, ja olen ajatellut nyt alkaa kisaamaan sillä tavoitteellisemmin, kun on tuo oma corgikennelkin jo tuossa.
Coma
Ammattimouhoaja

Hmmhmm. Ookko sä kisannu sen cardin kanssa yhtään? Tassan sivut on vähän tyhjää täynnä, joten sen takia oon pikkusen epäluulonen.
Janina
Höpsö veitikka

Koiratanssissa muistaakseni... :mrgreen: Mut todellakin aion ryhdistäytyy nyt, ja mua innostaa viel enemmän alottaa kisautus jos koiralla on jo valmiiks pikkusen kisoja.
Coma
Ammattimouhoaja

Nnoo jos nyt lupaat ryhdistäytyä Deelan kanssa sitten. Odottelen edelleen sitä aktiivista kisaamista ja parempia sivuja Tassaltakin. ;) Eli sivuja 2 viikon kuluessa, ja lupaan tulla häiriköimään jos ei mitään pariin kuukauteen tapahdu!
Coma
Ammattimouhoaja

Tänään vika päivä tulla nyt ilmottelemaan niitä sivuja, muuten lähtee Deelakin etsimään uutta kotia!
Kitu
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Kitu »

Olisin samoiten Deelasta kiinnostunut, mutta mietin vielä, koska toisaalta Vilja olisi hyvä myöskin, että voisin aloittaa lähes kokonaan alusta, enkä halua tehdä hätiköityjä päätöksiä.
Coma
Ammattimouhoaja

^ Mieti ihan rauhassa, mä olisin kyllä valmis sulle jomman kumman antamaan. :)
Janina
Höpsö veitikka

Multa tulee sivut vielä tän vuorokauden puolella!

// Ja tässä! Lisäilen kisat ja kuvat kohtapuoliin.
Coma
Ammattimouhoaja

Noniin hyvä, sitten on enään Vilja vailla kotia. Onnea kisakentille!
Vastaa Viestiin