2½-vuotias labbisuros Syrdanaya's Nicholas "Niki" etsii jalostuskumppania. Niki on evm-sukuinen, hiukan arka mutta kärsivällinen poika joka on rokotettu, madotettu ja kuvattu. Niki on rokotettu parvoa, tarttuvaa maksatulehdusta, kennelyskää, raivotautia ja penikkatautia vastaan. Lonkat A/B, kyynärät 0/0 ja polvet 0:0.
Jos kiinnostuit mene tänne -> http://kennelsyrdanaya.suntuubi.com/fi/ ... t=8&img=12 ja vastaa viekkuun tai tähän alas.
Kiitos!
Etsinnässä labbisnarttu LUKKOON
- Sonya
- Alkupalat
- Viesti:
Etsinnässä labbisnarttu LUKKOON
"koirat ovat ihmisten parhaita ystäviä"
by: Sonya
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Re: Etsinnässä labbisnarttu
Mulla olisi musta, pian kuvat saava tittelitön narttu, Benny, jonka kanssa olen vasta vähän aikaa ehtinyt kisailla. Voin antaa sen Nikille astutuskaveriksi sillä ehdolla, että sinä huolehdit pentujen myynnistä. Se saattaa olla hieman hankalampaa sillä kumallakaan ei ole meriittejä. Sillä ei ainankaan omastapuolestani le väliä kumman kennelnimen alle pentue teetetään.
- Sonya
- Alkupalat
- Viesti:
Sopii, sopisko astutus tammikuun loppupuolella? Nyt kun huomenna lähden perheeni kanssa tonne Thaimaaseen, joten pysytään yhteydessä!
Terkuin, Sonya
Terkuin, Sonya
"koirat ovat ihmisten parhaita ystäviä"
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
^Sopii. Yritän saada vielä Bennyä kisautettua jonkun verran siihen menessä.
Asutaan muuten kohtuu lähekkäin. :)
Asutaan muuten kohtuu lähekkäin. :)
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Olen pahoillani, mutta keskustelimme Bennyn kasvattajan kanssa. Hän ei haluaisi antaa sitä jalostukseen tälle urokselle. Niki on kuulemma liian vähän kisannut. Pahoittelen. Jos vielä siinä vaiheessa haluat käyttää sitä jalostukseen kun olet saanut sitä vähän enemmän kisattua, ota yhteyttä niin katsotaan sitten.
Sonya on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo La Helmi 05, 2011 12:34 pm