uusi High 5
-
Kate
- Toistolla tehoa
Re: uusi High 5
Tätä olenki odottanu jo jonkin aikaa. :D
En ehdi nyt ihmeellisemmin kommentoimaan, mutta muokkaan tätä kunhan saan vaihdettua konetta.
Sivuhuomautuksena voisin mainita että mudipennulle olisi tältä suunnalta kiinnostusta. Laitan sinulle tässä tämän päivän aikana sähköposti tai jotain. (:
En ehdi nyt ihmeellisemmin kommentoimaan, mutta muokkaan tätä kunhan saan vaihdettua konetta.
Sivuhuomautuksena voisin mainita että mudipennulle olisi tältä suunnalta kiinnostusta. Laitan sinulle tässä tämän päivän aikana sähköposti tai jotain. (:
Do you still remember
How we used to be
Feeling together, believe in whatever
My love has said to me
Both of us were dreamers
How we used to be
Feeling together, believe in whatever
My love has said to me
Both of us were dreamers
-
Minnea
- Kanada
Hyvin yksinkertainen ja pelkistetty ulkoasu. Jäin kaipaamaan hieman enemmän värejä, mutta tämä toimii näinkin ihan hyvin. Sivu vie hieman oikealle, jolloin ala-scrolli ilmestyy (paitsi koirien sivuilla). Kauniita koiria :)
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
- matty
- Ei enää ikinä uudestaan
Kavensitko muka sitä tekstikenttää? Mä joudun yhä scrollaamaan oikealle ja nyyppii ko aina ko siirtyy uudelle sivulle nii joutuu taas scrollaamaan et pääsee siirtyyn taas uudelle sivulle 8)
olin kerran herranterttu
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
Ei tossa tekstikentän leveyttä tarvitse muuttaa, vaan linkkilootan, jonka leveys on tällä hetkellä 870px.
- matty
- Ei enää ikinä uudestaan
Paitsi että Sara sanoi mulle mesessä, että se kaventaa tekstilaatikkoa ;>
olin kerran herranterttu
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
Tekstikentän leveys on 700px, ei sitä tarvitse muuttaa. Jos tekstikentän leveyttä ruvetaan muuttamaan niin että saa sen alascrollin pois, niin tulee kyllä aika kaponen tila teksteille sitten, kun sen linkkikentän leveys on yli 800px :D Mut ihan miten vaan.
-
neean
- Nostaa rautaa
Ensinnäkin pidän tuosta kennelin nimestä aivan hirveästi! Se on mieleenpainuva ja hyvin erottuu myös joukosta selvästi.
Itse pidän ulkoasusta kovasti, vaikka monen mielestä se voi olla liian yksinkertainen. Mää silti tykkään tollasesta tyylistä ja voisin haluta tuon ulkoasun vaikka itsellenikin (((: Otsikko ja alaotsikon fontti näyttävät mukavilta yksinkertaisuudessaan ja sopivat täydellisesti sivuille! Etusivulla on hyvin kerrottu englanniksi että se on virtuaalikennel, sekä sivuilta löytyi söhköpostit ja muut. Tekstiä oli hyvin jo etusivulla jo hyvin, että teki oikein mieli jatkaa sivujen katselua.
Tekstiä oli muillakin sivuilla hienosti ja kirjoitusvirheitä en löytänyt, mutta en tosin sana sanasta sitä lukenut. Kasvatus sivulla oli mukavasti kerrottu, mitä tavoittelet ja pyrit pitämään yllä kun teetät pentueita, etkä ole vain hetken mielijohteesta haluamassa teettää pentuetta. Minusta silti suunnitteilla ja kasvatit sivun olisi voinut yhdistää, mutta oma makunsa kullakin.
Koirien sivut olivat myös hienot, vaikk harmitti kovasti että luonnetta ei löynyt keneltäkään koiralta. Silti plussaa toi että olit kertonut koiran "taustaa". Olisit kuitenkin voinut sen lisäksi kertoa luonteesta! (:
Sivut ovat oikein onnistuneet ja huolella tehty ja itse pidän kovasti tuollaisesta yksinkertaisuudesta ulkoasuissa. Ainoa mikä ulkoasussa häiritsi oli että mozillalla heitti liikaa oikeanpuoleen. Joutui alapalkkia liikuttamaan, että näki koristekuvankin ihan oikeassa reunassa.
Itse pidän ulkoasusta kovasti, vaikka monen mielestä se voi olla liian yksinkertainen. Mää silti tykkään tollasesta tyylistä ja voisin haluta tuon ulkoasun vaikka itsellenikin (((: Otsikko ja alaotsikon fontti näyttävät mukavilta yksinkertaisuudessaan ja sopivat täydellisesti sivuille! Etusivulla on hyvin kerrottu englanniksi että se on virtuaalikennel, sekä sivuilta löytyi söhköpostit ja muut. Tekstiä oli hyvin jo etusivulla jo hyvin, että teki oikein mieli jatkaa sivujen katselua.
Tekstiä oli muillakin sivuilla hienosti ja kirjoitusvirheitä en löytänyt, mutta en tosin sana sanasta sitä lukenut. Kasvatus sivulla oli mukavasti kerrottu, mitä tavoittelet ja pyrit pitämään yllä kun teetät pentueita, etkä ole vain hetken mielijohteesta haluamassa teettää pentuetta. Minusta silti suunnitteilla ja kasvatit sivun olisi voinut yhdistää, mutta oma makunsa kullakin.
Koirien sivut olivat myös hienot, vaikk harmitti kovasti että luonnetta ei löynyt keneltäkään koiralta. Silti plussaa toi että olit kertonut koiran "taustaa". Olisit kuitenkin voinut sen lisäksi kertoa luonteesta! (:
Sivut ovat oikein onnistuneet ja huolella tehty ja itse pidän kovasti tuollaisesta yksinkertaisuudesta ulkoasuissa. Ainoa mikä ulkoasussa häiritsi oli että mozillalla heitti liikaa oikeanpuoleen. Joutui alapalkkia liikuttamaan, että näki koristekuvankin ihan oikeassa reunassa.
-
Leevi
- Le-ppä-ker-ttu
Kiitoksia kommenteista kaikille!
Kate: pistin sulle vastauksen sähköpostiin.
Minnea & co.: Mulla itselläni ei tuota ongelmaa ollut missään vaiheessa, mutta nyt määritin linkkilootan leveydeksi sen 200 px. joko parani? Mä en kyllä tosin css-tiedostoon ollut määrittänyt tekstilootan leveyttä ollenkaan.
neean: Kiitti kiitti! Musta on jotenkin turhaa kirjoittaa koirien luonnetta ylös, kun niistä kaikista tulisi melkein samanlaisia ja samat asiat toistuisivat.. (josta huomaa miten hyvä olen kirjoittamaan niitä
) Mulla kun noi kaikki virtuaalikoirat tuppaa olemaan luonteeltaan juuri niitä täydellisiä jalostusyksilöitä, heh (: Mutta erilaisen taustan jaksan keksiä kaikille koirille, ja sellaiset niillä kaikilla joskus tulee vielä olemaan.
Onhan nuo kasvatit-ja suunnitteilla -sivut tyhjät, mutten keksinyt millä nimellä olisin ne voinut yhdistää.. Ja lisäksi tykkään, että linkkejä on nyt just hyvä määrä, joten sen tilalle olisi sitten pitänyt keksiä jotain.
Kate: pistin sulle vastauksen sähköpostiin.
Minnea & co.: Mulla itselläni ei tuota ongelmaa ollut missään vaiheessa, mutta nyt määritin linkkilootan leveydeksi sen 200 px. joko parani? Mä en kyllä tosin css-tiedostoon ollut määrittänyt tekstilootan leveyttä ollenkaan.
neean: Kiitti kiitti! Musta on jotenkin turhaa kirjoittaa koirien luonnetta ylös, kun niistä kaikista tulisi melkein samanlaisia ja samat asiat toistuisivat.. (josta huomaa miten hyvä olen kirjoittamaan niitä
Onhan nuo kasvatit-ja suunnitteilla -sivut tyhjät, mutten keksinyt millä nimellä olisin ne voinut yhdistää.. Ja lisäksi tykkään, että linkkejä on nyt just hyvä määrä, joten sen tilalle olisi sitten pitänyt keksiä jotain.
-
Smaug
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Pikakomma..
High 5 - ihana nimi! Se jää mieleen, eikä se ole massaa ja siitä tulee iloinen mieli.
Ulkoasu on mukavan rauhallinen, siitä ehkä jää puuttumaan se jokin, mutta toisaalta se on juuri oikea noin.
Tekstejä on mukavasti ja ne on hyvin kirjoitettu.
Grr, emmä pysty pitämään näppejäni irti tosta mudipentueesta, vaikka tällä hetkellä mulla on jo kaks pentua jaloissa... Laitan s-potia tulemaan kohta puoliin.
High 5 - ihana nimi! Se jää mieleen, eikä se ole massaa ja siitä tulee iloinen mieli.
Ulkoasu on mukavan rauhallinen, siitä ehkä jää puuttumaan se jokin, mutta toisaalta se on juuri oikea noin.
Tekstejä on mukavasti ja ne on hyvin kirjoitettu.
Grr, emmä pysty pitämään näppejäni irti tosta mudipentueesta, vaikka tällä hetkellä mulla on jo kaks pentua jaloissa... Laitan s-potia tulemaan kohta puoliin.
-
Minnea
- Kanada
Öh - ei. Ei se tuosta linkkilootasta ole kiinni, mutta vasemmalla reunalla on tyhjää tilaa.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
Hui! Tää on perus vitosta, tykkään silti todella paljon. Nimeenkin sopii että se on mustavalkoista ja kuvat piristävät sitä. Tekstitilasta tykkään, viimeinkin jotain mikä on leveetä. Koirien sivut nyt on mitkä on, oikeastaan se on tylsähtävä koska minusta sinne pitäisi lisätä jotain eikä laittaa kaikkea koiran sivuun. Toisaalta se tuo mieleen oikean kennelin, yleensä niilläkin on laitettu tulokset ja thats it! Pitää vielä sanoa että kuvia enemmän kehiin koska muuten tuosta tulee yli-tylsä.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri