SAATU
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
SAATU
Elikkä siis Windyheart'siin haeskelisin bortsuherraa, mielellään harvinaissukuista, mutta tuontikin käy tosi (erittäin) hyvin. Saa olla jo olemassa oleva tai sitten vasta tuleva pentue. Paimennukseen, tokoon, pelastukseen, palveluslajeihin ja agilityyn tulossa :)
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Re: O: bordercollie, harvinaissukuinen tai tuonti
Mulla olisi kaksi pentuetta (Kiss'n albumi-pentue, Lucky Luken albumi-pentue) joissa on tuollaisia vientikoiria (ovat evm. omistajilla) joista voit saada koiran, jos haluat. Katsele siis ihan rauhassa evm. omistajille lähteneitä koiria ja jos joku kiinnostaa, niin kerro ja kysele. Vastailen mielelläni kysymyksiin.
Näillä evm. omistajille lähteneillä koirilla on tuloksia tämän verran
hyväksytty perusrata
Teräshampaan Lainsuojaton (Lucky Luke albumi-pentue)
Teräshampaan Crazy Nights (Kiss'n albumi-pentue)
molemilla myös KUPI ja oikeus AII-luokkaan
hyväksytty PAKK
Teräshampaan Psycho Circus (Hk1 05.08.2009) (Kiss'n albumi-pentue)
Teräshampaan Lainsuojaton (Hk1 04.09.2009, Jk1 19.08.2009) (Lucky Luke albumi-pentue)
Molemmista pentueista (Lana & Nana) on yhtä sisaruksista käytetty jalostukseen, mutta pentueet ovat olleet hyvin pieniä. Lanan pentueessa taisi olla kaksi pentua ja toinen jäi mulle (ja toisesta en muista) ja sitten Nanan pentueessa oli neljä pentua joista yksi on koditta (Zeus) ja yksi mulla ja yksi -Milla-:lla ja yksi tuollainen vienti.
Niinkuin tuossa mainitsin niin Teräshampaan Zeus on koditta. Sillä pitäisi olla ainakin RH-E & BH sekä hyväksytty perusrata.
Näillä evm. omistajille lähteneillä koirilla on tuloksia tämän verran
hyväksytty perusrata
Teräshampaan Lainsuojaton (Lucky Luke albumi-pentue)
Teräshampaan Crazy Nights (Kiss'n albumi-pentue)
molemilla myös KUPI ja oikeus AII-luokkaan
hyväksytty PAKK
Teräshampaan Psycho Circus (Hk1 05.08.2009) (Kiss'n albumi-pentue)
Teräshampaan Lainsuojaton (Hk1 04.09.2009, Jk1 19.08.2009) (Lucky Luke albumi-pentue)
Molemmista pentueista (Lana & Nana) on yhtä sisaruksista käytetty jalostukseen, mutta pentueet ovat olleet hyvin pieniä. Lanan pentueessa taisi olla kaksi pentua ja toinen jäi mulle (ja toisesta en muista) ja sitten Nanan pentueessa oli neljä pentua joista yksi on koditta (Zeus) ja yksi mulla ja yksi -Milla-:lla ja yksi tuollainen vienti.
Niinkuin tuossa mainitsin niin Teräshampaan Zeus on koditta. Sillä pitäisi olla ainakin RH-E & BH sekä hyväksytty perusrata.
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mä voisin ottaa Teräshampaan Lainsuojattoman meidän luokse Windyheart'siin jos vaan luovutat :) Onko isän suku siis evm?
Tykkään enemmän kun kasvattajaliite on suomeksi ja nimi siinä perässä on myös suomeksi :-D
Tykkään enemmän kun kasvattajaliite on suomeksi ja nimi siinä perässä on myös suomeksi :-D
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Molempien vanhempien suvut ovat evm. :) Lauri lähtee mielellään teille.
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Ok, edittaan sivut kohta tähän :) Niin ja onnistuuhan se jalostuskäyttö pienellä pentueella?
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Jalostuskäytössä ei ole mitään ongelmaa kuhan infoilet mua ensin siitä. :)
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Ok. :)
// Sivut ok?
// Sivut ok?