Riot! old english sheepdogs

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
Odea
Höpsö veitikka

Riot! old english sheepdogs

Viesti Kirjoittaja Odea »

Me ollaan kyllä nyt niin ylpeitä itsestämme. Ihan älyttömän ylpeitä. Riot! on nyt todellakin valmis. Kauanhan siinä menikin - aluksi mietittiin nimeä puolisen vuotta, muuteltiin ja kiisteltiin, ja lopulta päädyimme nykyiseen. Ulkoasuakin saimme hakea useita kertoja. Minäkin sain monen ihmisen mielen pahaksi kiittämättömyydelläni ja sillä, että jätin ulkoasut tylysti nurkkaan. Pyydän kaikilta vielä tässäkin suuresti anteeksi. Toivottavasti voitte antaa joskus anteeksi.

Tämä proggis on vaatinut paljon. Niitä kaivattuja tekstejä ei meinannut aluksi löytyä ollenkaan, inspiraatio ei hakenut minua omakseen. Koristekuvien kanssa tuli pientä ongelmaa, mutta niistäkin selvittiin loppujen lopuksi kunnialla. Kaikki lutviutui, hitaasti mutta erittäin varmasti. Ja tässä sitä nyt ollaan! Ehjinä, kokeneina, kärsineinä mutta erittäin vahvoina. Virtuaalikoirailu ottaa koville. Varsinkin, jos suhtautuu sivuihinsa perfektionistin otteilla. :D

Mun täytyy nyt kiittää teitä kaikkia. Etukädessä Mirzua, joka rohkeasti uskaltautui lähteä ties monetta kertaa kokeilemaan proggista mun kanssa. Mä luulen, että tyttö arveli tämänkin johtavan metsään. Ja ilman Sannaa tää olisi varmasti mennytkin. Mut tämän neidin graafisilla taidoilla, erittäin aktiivisella ja säntillisellä kisautusinnolla ja ihanalla luonteella ollaan saatu Riot! mainoksiin asti! En mä voi kuin kiittää, kiittää ja kiittää. Oon todellakin löytänyt ystäväkseni aarteen. Lisäksi kiitokset kuuluvat remille, Ellalle ja Minheylle upeista ulkoasuista, joita meille olette tehneet, Shanyalle mukavan kasvattajan ja kuvanluovuttajan pestistä, Carlyonille kuvista sekä monille useille tsemppaajille, kuten muun muassa Karlalle, Brynjalle ja Leonalle. Olette kultaisia ihmisiä.

Jos uskaltaudutte sisään, niin menkää. Toivottavasti ette pety.

(Oon pahoillani sekavasti tekstissä, oon vaan niin hämilläni nyt. :-----D)

// Sanottakoot Mirzun puolesta, että koirien sivuilla uusiutuvat nuo beiget kuvat mahd. nopeasti. Toivottavasti ne eivät häiritse silmää. Ne on oikeesti väliaikasia. Uskokaa.
kirby
Höpsö veitikka

Re: Riot!

Viesti Kirjoittaja kirby »

Hei voisiks heittää copyihin mielummin mun säpön (irkkulikka[at]hotmail.com) kun ton mun gallerian oson? :-)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Odea
Höpsö veitikka

^ Jep, tehdään näin. :)

// Niin tosiaan, kommenttia saa antaa!
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Pakko kai mun on kommentoida :D.

Aian ihana leiska! Sellanen kiva, mutta yksinkertanen samalla kertaa. Etusivulla mukavasti, minun mielestäni tarpeeksi tekstiä, jonka luin kyllä aika vaivattomasti. Melkein jokasivulla koristekuvia ja sopivan pitkät tekstit. Koirien sivut selkeät ja pitkistä luonteista/sukuselvityksistä plussaa.
Kokonaisuudessaan mukavan oloinen kennel, jota varmaan tulen katselemaan toisenkin kerran.

//Joo tästä tuli aika lyhyt, mutta siitä löytyy oleelliset jutut.
Odea
Höpsö veitikka

Oi, kiitos paljon kivasta kommentista. :) Mukava et miellyttää! Muutkin saa kommentoida - myös risut otetaan vastaan KYPSÄSTI.
Camilla
Vuohenruokaa

Re: Riot! old english sheepdogs

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Minunkin pakko kommentoida ja kompata Peppiä siinä, että ukoasu on ihana! Jotenkin iskee tuo vaalea harmaa ja vaaleanpunainen tuo kivan lisän, enkä minä ainakaan ole kovin monen kennun ulkassa törmännyt tähän yhdistelmään, mikä pistää sivut mieleeni. (:: Onneksi ei ole laitettu mitään pinkkiäpinkkiä (tai esim. sinistä), tuo vaaleanpunainen on älyn söpö! Tyksin myös koodauksesta - yksinkertainen on kaunista.

Illalla lueskelin noita tekstejä kun aikani kuluksi surffailin (no tietysti!) kännykällä netissä, ja täytyy sanoa että harvemmin jaksa kunnolla paneutua netissä lukemaan tuollaisia pitkiä juttuja... Nyt kuitenkin jaksoin kun juttua oli kirjoitettu minun huumorintajulleni sopiviksi, enkä voi muuta sanoa kuin että ihanaa. :3 Tarinantapainen luo kivan tunnelman ja kuvailua on käytetty sopivasti ja itse ainakin kykenin hyvin eläytymään miljööseen. Minusta ei yhtään tuntunut siltä, että tekstit olisi kirjoitettu liialla huumorilla (miksi sitä voikaan kutsua?) vaan ne olivat omaan makuun juuri perfecto.

Kokonaisuutena sivut mielestäni ovat sellainen kennelpaketti, jonka itsekin haluaisin osata rakentaa ja omistaa + koristekuvat tuovat kivan lisän. (:
and like a deer in the headlights
i meet my fate
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Sanon vain sen, että edellinen ulkoasu oli enempi Riot!ita (oliko Ellan tekemä?), tässä nimikin jää varjoon. Vähän turhan haaleat värit ja sellainen matta, pitäisi ainakin nimen puolesta löytyä rinnalta sitten hyvin pirteähkö ja huomiotaherättävä ulkoasu. Eihän ulkoasussa muuten mitään vikaa ole, mutta en välttämättä kuvittelisi sitä kyseiselle kennelille.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Mirzu
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Mirzu »

Kiitos kommenteista sekä Camillalle että Viiville! Tosiaan, ulkoasu ei ehkä aivan kuvaa Riot!:ia, ei sillä että kennelin nimi kuvaisi mitenkään lampureita tai niiden luonnetta. :D
Odea
Höpsö veitikka

Viivi, mikä oli Riot!:n edellinen ulkoasu? Jäi vähän mietityttämään. Meillä on näet toiminut aktiivisesti kennel vain tämän leiskan alla. Omaan silmään tämä viehättää kuitenkin kaikista eniten - hillitty ja ihanan simppeli, jota pastellisävyt kivasti värittävät. Riot! ei ehkä ole aivan sopiva kuvaamaan lampuria luonteensa puolesta, niin kuin Mirzu jo sanoinkin, vaan pikemminkin se kuvaa kennelimme menoa ja meininkiä! Sitä paitsi, ristiriidat on mageita - yksinkertainen ulkoasua ja räjähtävä nimi. Ainakin musta se kuulostaa törkeen hyvälle. :D

Camillalle todella suuret kiitokset piristävästä kommentista! :---)) Hienoo, et tekstit miellyttää - niihinhän sitä ollaankin hieman enemmän panostettukin!

// Viivi, jep. ;) No, kenties se pääsee vielä sivujen somisteeksi! Nobody knows.
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Jonkun sähkönsinisen ulkoasun Ella väkersi muistaakseni sinulle (ja ainakin näytti olevan Riot!ille). Se sopisi omasta mielestäni paremmin kennelille.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Odea
Höpsö veitikka

Tulisko ihmisiltä vielä kommenttia? :D
Vastaa Viestiin