M: 2x shetlanninlammaskoira uros, 1xspn
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
M: 2x shetlanninlammaskoira uros, 1xspn
Windyheart'sin B-pentueen koirille on käynyt vähän kalpaten ja musta tuntuu ettei mun kasvateista lähde yksikään enää aloittelevalle virtuaalikoiraharrastajelle. Eihän kaikki oo samanlaisia, mut mun kokemusten perusteella en luovuta enää aloitteleville.
Ratapihan Kendra Gail, tutummin Kiira, sai viime vuoden elokuussa kolme suloista poikaa yhdessä Vauhtitassun Albertin evm. kanssa. Syntymäpäivä on 8.8.10.
Todennäköisesti koko pentue lähtee uudelleen myyntiin, odotan kuitenkin vielä omistajilta vastausta. Love Story on ainoa varma myytävä tällä hetkellä.
u. Windyheart's Love Story (sivuja ei tiedossa)
u. Windyheart's White Horse, Jack (sivuja ei tiedossa)
Free Dragon's Karate Will Forever, eli tuttujen kesken Ever, sai evm nartun kanssa viime vuoden tammikuussa neljä pentua. Pennuista kaksi oli narttuja ja kaksi uroksia. Pentueen syntymäpäivä oli 24.1.10 ja tämä pentue oli Windyheart'sin A-pentue.
Tästä pentueesta uutta kotia lähtee etsimään näillä näkymin yksi shelttiuros.
u. Windyheart's Silent Despair (sivuja ei tiedossa) BRYNJA
n. Windyheart's Music Everywhere, Myy PEPPI
Rosewreickin A-pentueen satoa olisi myös tarjolla - elikkä vuosimallia -08 olevia saksalaislapsia.
Exemption Flamen, elikkä Siran ja Shader Nightmare's Lesserflachin, eli Nuutin pentueesta olisi yksi pentu vailla rakastavaa kotia. Pentue on syntynyt 29.12.2008. Siralla ei ole sukua virtuaalimaailmassa eikä Nuutillakaan liiemmin.
RW's Aamun Loisto "Tara", etsii siis uutta kotia. Jos jotain muita tietoja haluaa katsoa, Kipan sivuilta pitäisi löytyä.
Ennen tarjouksen tekemistä pyydän Sinua tutustumaan näihin sääntöihin. Tarjousta tehdessä pyydän että ilmoitat lukeneesi ne. Kerrothan myös tulevaisuuden harrastussuunnitelmista, minne koira tulisi ja annat näyttöä, että olet kilpaillut marras-joulukuussa 2010 koirillasi, sekä muunlaista kilpailunäyttöä jos sinulla on antaa. Lajilla ei ole väliä, kunhan sitä kilpailunäyttöä tulee.
Ratapihan Kendra Gail, tutummin Kiira, sai viime vuoden elokuussa kolme suloista poikaa yhdessä Vauhtitassun Albertin evm. kanssa. Syntymäpäivä on 8.8.10.
Todennäköisesti koko pentue lähtee uudelleen myyntiin, odotan kuitenkin vielä omistajilta vastausta. Love Story on ainoa varma myytävä tällä hetkellä.
u. Windyheart's Love Story (sivuja ei tiedossa)
u. Windyheart's White Horse, Jack (sivuja ei tiedossa)
Free Dragon's Karate Will Forever, eli tuttujen kesken Ever, sai evm nartun kanssa viime vuoden tammikuussa neljä pentua. Pennuista kaksi oli narttuja ja kaksi uroksia. Pentueen syntymäpäivä oli 24.1.10 ja tämä pentue oli Windyheart'sin A-pentue.
Tästä pentueesta uutta kotia lähtee etsimään näillä näkymin yksi shelttiuros.
u. Windyheart's Silent Despair (sivuja ei tiedossa) BRYNJA
n. Windyheart's Music Everywhere, Myy PEPPI
Rosewreickin A-pentueen satoa olisi myös tarjolla - elikkä vuosimallia -08 olevia saksalaislapsia.
Exemption Flamen, elikkä Siran ja Shader Nightmare's Lesserflachin, eli Nuutin pentueesta olisi yksi pentu vailla rakastavaa kotia. Pentue on syntynyt 29.12.2008. Siralla ei ole sukua virtuaalimaailmassa eikä Nuutillakaan liiemmin.
RW's Aamun Loisto "Tara", etsii siis uutta kotia. Jos jotain muita tietoja haluaa katsoa, Kipan sivuilta pitäisi löytyä.
Ennen tarjouksen tekemistä pyydän Sinua tutustumaan näihin sääntöihin. Tarjousta tehdessä pyydän että ilmoitat lukeneesi ne. Kerrothan myös tulevaisuuden harrastussuunnitelmista, minne koira tulisi ja annat näyttöä, että olet kilpaillut marras-joulukuussa 2010 koirillasi, sekä muunlaista kilpailunäyttöä jos sinulla on antaa. Lajilla ei ole väliä, kunhan sitä kilpailunäyttöä tulee.
-
Janina
- Höpsö veitikka
Re: M: 3x Shetlanninlammaskoira uros
Mä tein Orionille (W. Our Song) sivut jossain vaiheessa mutta onnistuin hävittämään ne kennelnimen vaihdon yhteydessä, ja uudet on tulossa! :)
// Anteeks : DD Oon itekin ollut aivan sekasin, jos yhtään lohduttaa!
// Anteeks : DD Oon itekin ollut aivan sekasin, jos yhtään lohduttaa!
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Ok :) Susta ei vaan sillon kuulunut mitään sen yhen viestin jälkeen kun sovittiin et se muuttaa sun luo, niin en ollu varma että ootko ottamassa sitä vai et :) Ja mä oon ihan sekasin kun menit vaihtamaan tota nickiä aaarg >:| 
// Uusi poitsu myyntiin! Mahdollisesti tulossa vielä saksanpaimenkin.
-
Janina
- Höpsö veitikka
Hey saisinko mä myös Ässän (Silent Despair)? Oon kattelu poitsua tosi pitkään, mut hukkasin sivujen osoitteen jossain vaiheessa... :D Et en tiä mäkään niitä enää. Mut tykkään niin paljon sen nimestä, ja mulle sopis uus uros just nyt, kun narttuja alkaa olla suhteettoman paljon uroksiin verrattuna...Nettei kirjoitti:Ok :) Susta ei vaan sillon kuulunut mitään sen yhen viestin jälkeen kun sovittiin et se muuttaa sun luo, niin en ollu varma että ootko ottamassa sitä vai et :) Ja mä oon ihan sekasin kun menit vaihtamaan tota nickiä aaarg >:| :mrgreen:
Adalle olisi muuten uudet sivut tässä! Teen pian lopuillekin kasvateillesi mitä mul on.
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mä löysinkin noi Ässän sivut.
Mielelläni mä sen luovutan, Helmiina viimeks käynyt turrilassa huhtikuussa, eikä Ässälle oo mitään uusia tuloksia ilmestynytkään maaliskuun jälkeen (enkä niitä sen kummemmin löytänytkään googletellessa).
Siis hei mitä tää nyt on olevinaan, ensin sun pitää vaihtaa nick että mä meen kokonaan sekasin ja nyt vielä ihana duskarrakin >:| En anna tätä sulle ikinä anteeksi
Niin ja näin muuten offina, että vien ne rahat tänään sit postiin koiran kans iltalenkillä :-D
// Mulla ois muuten koiratanssia menossa, sinne mahtuu vielä yks koira mukaan ja mä haluaisin päästä tuomaroimaan *wink wink*
Mielelläni mä sen luovutan, Helmiina viimeks käynyt turrilassa huhtikuussa, eikä Ässälle oo mitään uusia tuloksia ilmestynytkään maaliskuun jälkeen (enkä niitä sen kummemmin löytänytkään googletellessa).
Siis hei mitä tää nyt on olevinaan, ensin sun pitää vaihtaa nick että mä meen kokonaan sekasin ja nyt vielä ihana duskarrakin >:| En anna tätä sulle ikinä anteeksi
// Mulla ois muuten koiratanssia menossa, sinne mahtuu vielä yks koira mukaan ja mä haluaisin päästä tuomaroimaan *wink wink*
-
Janina
- Höpsö veitikka
Selvä
Kiitti paljon! Duskarra oli ihan pölkky nimi.
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: M: 2x shetlanninlammaskoira uros, 1xspn
Eipäs, Duskarra oli just ihana
Mut joo, nyt myynnissä myös saksanpaimenlikka!
Mut joo, nyt myynnissä myös saksanpaimenlikka!
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Nää ois vieläkin kotia vailla :)
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: M: 2x/1x shetlanninlammaskoira uros/narttu, 1xspn
Kukaan ei tahdo?
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Ei kai Myy oo myynnissä, ku sehän on mulla täällä?
me ollaan edistytty 28 koiratanssipisteen ja yhden vKUMAn verran (oman muistin mukaan toi BH ja perusrata oli jo valmiiks)
me ollaan edistytty 28 koiratanssipisteen ja yhden vKUMAn verran (oman muistin mukaan toi BH ja perusrata oli jo valmiiks)
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Joo ei oo tietenkään! En oo tajunnut ottaa sitä tosta pois :oops:Peppi kirjoitti:Ei kai Myy oo myynnissä, ku sehän on mulla täällä?
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Kai jotakuta kiinnostaa pieni sheltti tai saku? ;)
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Kahvikuppi.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Tuolta ekasta viestistähän se selviää?
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!