O: valkoinenpaimenkoira & irlanninsusikoira

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Vastaa Viestiin
Mineas
Ammattimouhoaja
Viesti:

O: valkoinenpaimenkoira & irlanninsusikoira

Viesti Kirjoittaja Mineas »

Elikkäs, kaipailen paria uutta asukkia vastavalmistuneeseen Hell Yeah! -sekakenneliin. Hell Yeah! ei siis kasvata varsinaisesti mitään rotuja, vaan pidän siellä koiria, jotka eivät vastaa muiden kennelieni kasvatusrotuja. Tulen kisaamaan koirieni kanssa näyttelyissä ainakin jonkin verran, mutta pääasiassa rodunomaisissa lajeissa. Kisautus saattaa olla hyvinkin vaihtelevaa, eli tulee kausia jolloin kisaan enemmän, ja kausia jolloin en kisaa ollenkaan. Eli minulle ei kannata tulla tarjoamaan koiraa, jolle halutaan tulevaisuudessa pitkät tittelirivit ja todella aktiivinen kisautus. Tässä esimerkki kisautusnäytöstä, ja tässä sivunäyttö.
Etsin tällä hetkellä valkoistapaimenkoiraa ja irlanninsusikoiraa. Valkkarin tulisi mielellään olla narttu (uroskin mahdollinen tapauksesta riippuen) ja irlanninsusikoiran uros. Kuvia ei tarvitse välttämättä mukaan, sillä itseltäni löytyy kuvat kummallekkin. Toivoisin evm-sukuista koiraa, mutten kuitenkaan täysin uutta tuontia (ei edellisiä sivuja). Tulevia pentueita ja kasvatteja saa kuitenkin myös esitellä.

valkoinenpaimenkoira, narttu
- kisautetaan näyttelyt, paimennus, pk, mahdollisesti toko ja/tai agi

irlanninsusikoira, uros
- kisautetaan näyttelyt, ratajuoksut, mahdollisesti toko ja/tai agi
tellu.
Analysaattori

Re: O: valkoinenpaimenkoira & irlanninsusikoira

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Valkkarinarttu löytyisi, jolle ei itselläni riitä aikaa kun kisaa niin ereissä lajeissa kuin ajokoirat.

Honako Hana of Kyushu Gendai aka Hani
Hani on Henjin kasvatustyön aikaan saantia eli kennel Kyushu Gendai. Kummatkin vanhemmat löytyvät netistä ja ne näät Hanin tiedoista. Olen itse kirjoittanut "jätkälle" luonteen, jonka voi muokata täysin vapaasti. Kisatulokset eivät ole mitkään parhaimmat, sillä paimennuksessa olemme suorittaneet vain perusradan. Hanilla on piirretyt kuvat, joilla toivon että kisattaisiin jatkossakin (voi ottaa siis mukaan). Näyttelyistä on kolme serttiä, kahdesta ei ole tullut/en ole tarkastanut vielä tuloksia.

Toivoisin, että Hani pääsisi kotiin jossa olisi muitakin paimenkoiria. Näyttelypuoli ei ole niin tärkeä osuus, mutta toivon neidin pääsevän käyttölajien pariin (kun en itse sitä kerennyt toteuttaa). Eli minulle ainakin riittää nuo sinun mainitsemat kisat eli näyttelyt (mielellään siis piviko), paimennus ja pk. Ilmoittele, jos kiinnostaa.
LOPETTANUT!!
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Valkkari löytyisi täältäkin, eli Intiaanitarujen C-pentueesta on nyt 1 koira vapaana kun en itse aijokaan ottaa tuosta, joten minun varaukseni olisi tyhjä. Nimen ja skpn saa vaihtaa.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Irlisnartulleni Queen Karmalle olis pentuja tulossa just nyt Royal Grisiin. Pentuetriidiä en ole vielä tehnyt, mutta yksi varaaja on jo koossa. Kiinnostaisiko?
Mineas
Ammattimouhoaja
Viesti:

Hei, kivasti tullu ilmotuksia!

tellu., muuten Hani kuulostais ihan sopivalta koiralya, mutta oon ajattelut valokuvallista koiraa. Pivikoja multa löytyy jo omaan makuun tarpeeksi ja valkkari luultavasti tulisi olemaan ainoa laatuan, niin haluan siitä sitten valokuvallisen koiran.

Rebecca, laittelen pentuetopaan viestiä.

Kirsi, oijoi olispa kyllä hienon kuulosia irkkuja tulossa ainakin emän perusteella! Varaisin tuosta mielelläni pennun, mikäli tuo mun kisautus on ok? En tosiaan mitään himokisaamista pysty lupaamaan, mutta irkun kanssa käytäisiin ainakin näyttelyissä sekä rata- ja maastojuoksuissa kisattaisiin valioksi asti.
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Kisautus kuulostaa just hyvälle, mulle on pääasia että koira saa juosta välillä kisoissa. :) Yritän väkertää sen pentuetopsan jossain vaiheessa, ja laitan sut sitten varauslistalle suoraan. Ihan lähiaikoina pentue on kuitenkin syntymässä, joten kuukausia ei tarvitse odottaa.
tellu.
Analysaattori

Nnoo, voit sie sen kuvalliseksikin vaihtaa, mikäli vain otat sen. En millään raaskisi lopettaakkaan tuon virtuaalielämää.
LOPETTANUT!!
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sukelluskettu »

^ ot. Mut jos Mineas ei ota, mua vois kiinnostaa (:
.
.
  • Kuva
Mineas
Ammattimouhoaja
Viesti:

Päädyin Rebeccan kasvattiin, eli voit Avelinellekkin tarjota Hania. :)
tellu.
Analysaattori

Aveline kirjoitti:^ ot. Mut jos Mineas ei ota, mua vois kiinnostaa (:
Laita näin viestiä jos kiinnostaa. Kuulisin mielelläni sinun antamastasi kodistasi, jos Mineas ei ota.
LOPETTANUT!!
Vastaa Viestiin