Utopihan /Mahdollisuus vaikuttaa!
-
Mima
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Utopihan /Mahdollisuus vaikuttaa!
Utopihan kennel on Cockerspanieleija päärotunaan kasvattava, kohtuu uusi kenneli. Toki sieltä löytyy muitakin rotuja. :) Kysäisen tässä vielä mielipidettä siitä, että onko koirat -sivulla tuo "koiraluettelo" epäselvä, vai voiko sen antaa olla noin? Antakaa kommenttia ja vinkkiä minkälainen olisi parempi niin muokkaan sitä sitten sitämukaan. Ei kun tutustumaan ja mielipiteitä antamaan!
Ulkkaa muutetaan kokoajan uuteen, joten joillain sivuilla se on kun taas joillain sivuilla on vielä vanha. Jos olette oikein tarkkoja ja katsotte joka paikan, löydätte uudenkin ulkan. (Vanha: vihertävä, uusi: sinertävä)
Samalla voisin ottaa linkkilistalle täydennystä, eli laittakaahan osotteita alle niin pääsette listalle. Myöskin meidät saa linkittää. (:
/Joo tiiän että kaikkien koirien taulukkoja ei ole vielä vaihdettu uuteen ulkkaan mutta kestäkää!!! (:
Ulkkaa muutetaan kokoajan uuteen, joten joillain sivuilla se on kun taas joillain sivuilla on vielä vanha. Jos olette oikein tarkkoja ja katsotte joka paikan, löydätte uudenkin ulkan. (Vanha: vihertävä, uusi: sinertävä)
Samalla voisin ottaa linkkilistalle täydennystä, eli laittakaahan osotteita alle niin pääsette listalle. Myöskin meidät saa linkittää. (:
/Joo tiiän että kaikkien koirien taulukkoja ei ole vielä vaihdettu uuteen ulkkaan mutta kestäkää!!! (:
-
Olivia
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Re: Utopihan
Mä voisin kommentoida! :)
Ulkoasu on on mukavan pirteän värinen, eikä mielestäni kovin tylsä. Otsikko on ihan kiva, sopii tuohon pirteään tunnelmaan, linkit ovat aika haaleat, mutta se ei häiritse minua. Etusivulla on mielestäni ihan tarpeeksi tekstiä, eikä jääty löpisemään turhia, sillä itse en ainakaan jaksa koskaan lukea romaanin mittaisia etusivutekstejä. Koirat sivulla on hieman kirjoitusvirheitä, esim Pomeriain = Pomeranian. Kennel -sivua en jäänyt lueskelemaan, mutta yleissilmäykseltään se näytti ihan hyvältä ja tekstiä oli ihan tarpeeksi. Kasvatus -sivulla tekstiä oli myös ihan kivasti, mutta olisin sinne kaivannut vaikka pari koristekuvaa, joka olisi piristänyt sivua.
Mutta siis ihan hyvältä näyttää, pieniä hienosäätöjä ja tekstien oikolukua, niin näyttää jo paremmalta! :)
Ulkoasu on on mukavan pirteän värinen, eikä mielestäni kovin tylsä. Otsikko on ihan kiva, sopii tuohon pirteään tunnelmaan, linkit ovat aika haaleat, mutta se ei häiritse minua. Etusivulla on mielestäni ihan tarpeeksi tekstiä, eikä jääty löpisemään turhia, sillä itse en ainakaan jaksa koskaan lukea romaanin mittaisia etusivutekstejä. Koirat sivulla on hieman kirjoitusvirheitä, esim Pomeriain = Pomeranian. Kennel -sivua en jäänyt lueskelemaan, mutta yleissilmäykseltään se näytti ihan hyvältä ja tekstiä oli ihan tarpeeksi. Kasvatus -sivulla tekstiä oli myös ihan kivasti, mutta olisin sinne kaivannut vaikka pari koristekuvaa, joka olisi piristänyt sivua.
Mutta siis ihan hyvältä näyttää, pieniä hienosäätöjä ja tekstien oikolukua, niin näyttää jo paremmalta! :)
-
Mima
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
^Kiitti. Noita koriste kuvia olinkin juuri suunnitellut laittaa. Kirjoitus virheetkin korjaan piakkoin :)
-
Häidee
- Kriisissä
Ja cockerspanieli ei cokkerspanieli! Mun mielestä vois kanssa muutaman koristekuvan lisäillä sivuille. Tekstiä tarpeeksi, koska on tylsä lueskellä jotain pitkiä jaaritteluja, jotka eivät sisällä mitään pääasioita. :)
//Koirat-sivulla voisit vaikka laittaa cockerit ensin ja sitten loput koirat rodun mukaan aakkosjärjestykseen.
//Koirat-sivulla voisit vaikka laittaa cockerit ensin ja sitten loput koirat rodun mukaan aakkosjärjestykseen.
61°07 45 N 21°30 20 E
-
Mima
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
^Oon mä kyllä niin hyvä kirjottaja... :"D Koriste kuvia tulossa.
// Antakaahan vielä enemmän palautetta!
// Antakaahan vielä enemmän palautetta!
-
Mima
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Antakaapas palautetta siitä Koirasivusta! /Kiitos
// Ulkkaa ollaan vaihtamassa (jälleen) kunhan saadaan koodaus valmiiksi, tai lähinnä se kyllä on sitä etten mä tajuu ohjeita... :P Tosta edellisestä löyty virhe! O.o X)
// Ulkkaa ollaan vaihtamassa (jälleen) kunhan saadaan koodaus valmiiksi, tai lähinnä se kyllä on sitä etten mä tajuu ohjeita... :P Tosta edellisestä löyty virhe! O.o X)
-
Memmu
- Epätoivoinen katse
Halusin vain kertoa, että irl-maailmassa on rekisteröity kennel nimi Utopian ;) ei siis Utopihan mutta melkein...
Anna mun olla syypää sun hymyyn
-
Mima
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Olin tuosta tietoinen, ja tiedän että se on hyvin lähellä Utopihaa, mutta mutta... Jos se ei ole kuitenkaan sama, niin tuskin se ketään haittaa... -.-
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^^Ja Utopiha ja Utopia on kuitenkin ihan eri asiat, vaikkakin kirjoitustyyli on aika toistensa kaltainen, en kuitenkaan usko, että Miman täytyy tuota nimeä lähteä muuttamaan.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Memmu
- Epätoivoinen katse
^Juu tiedän halusin vain kertoa, jos ei mima sitä tiedä ;)
Anna mun olla syypää sun hymyyn