Hovarontteja luvassa
-
- Analysaattori
Hovarontteja luvassa
Enhän mä tätä pentuetta ole suunnitellut kuin ikuisuuden.. No, parempi näin päin. No siis.
Jump Aroundiin olisi luvassa siis hovawartlapsukaisia, arviolta elo-syyskuulle, jos hyvin käy. Luvassa olisi toiminnanhaluisia ja ulkomuodoltaan kauniita ja komeita, blondeja sekä merkkivärisiä pentuja (mustiakin tietenkin voi tulla, jos muun värisistä ei ole kuvia).
Emänä pentueella olisi oma koirani, Robhof's Bärenfell. Fell on kunnostautunut niin näyttelyissä kuin käyttöpuolellakin. Plakkarissa on useampi voittajatitteli näyttelyistä, mutta sen lisäksi tottelevaisuusvalion arvo sekä BH-koulutustunnus. Tarkoitus olisi ennen pentuetta kilpailla myös jäljen/haun parissa. Fell on luonteeltansa mukava ja reipas.
Isää en ole vielä tarkasti miettinyt. Mulla on kaksi omaa hovawarturosta, Rocky ja Tom. Näistä mieluummin itse käyttäisin Rockya, sillä se olisi Fellille ehkä sopivampi uros. Rocky kilpailee tokossa erikoisvoittajaluokassa, josta siltä puuttuu kaksi ykköstulosta että saisi valionarvon. Nämä olisi tarkoitus saada ennen pentuetta kokoon. Näyttelyissä Rockylla on useampi serti ja jopa ryhmäsijoitus, niitä ei ole (vielä) merkitty kalenteriin. Myös PK-puolella olisi tarkoitus kilpailla ennen pentueen teettämistä.
Mikäli olet halukas ottamaan aktiivisen harrastuskoiran lajiin kuin lajiin juuri meiltä, luethan kennelimme ostoehdot!
Varaukset 4/4
Pilvi, narttu, Jump Around, Jump Around Baylee
Carlyon&Kishu, uros, Celtic Vision's, Jump Around Brenton
sasu., uros, Funreal, Jump Around Baxter
wolf94, narttu, Radioactive, Jump Around Beatrice
Jump Aroundiin olisi luvassa siis hovawartlapsukaisia, arviolta elo-syyskuulle, jos hyvin käy. Luvassa olisi toiminnanhaluisia ja ulkomuodoltaan kauniita ja komeita, blondeja sekä merkkivärisiä pentuja (mustiakin tietenkin voi tulla, jos muun värisistä ei ole kuvia).
Emänä pentueella olisi oma koirani, Robhof's Bärenfell. Fell on kunnostautunut niin näyttelyissä kuin käyttöpuolellakin. Plakkarissa on useampi voittajatitteli näyttelyistä, mutta sen lisäksi tottelevaisuusvalion arvo sekä BH-koulutustunnus. Tarkoitus olisi ennen pentuetta kilpailla myös jäljen/haun parissa. Fell on luonteeltansa mukava ja reipas.
Isää en ole vielä tarkasti miettinyt. Mulla on kaksi omaa hovawarturosta, Rocky ja Tom. Näistä mieluummin itse käyttäisin Rockya, sillä se olisi Fellille ehkä sopivampi uros. Rocky kilpailee tokossa erikoisvoittajaluokassa, josta siltä puuttuu kaksi ykköstulosta että saisi valionarvon. Nämä olisi tarkoitus saada ennen pentuetta kokoon. Näyttelyissä Rockylla on useampi serti ja jopa ryhmäsijoitus, niitä ei ole (vielä) merkitty kalenteriin. Myös PK-puolella olisi tarkoitus kilpailla ennen pentueen teettämistä.
Mikäli olet halukas ottamaan aktiivisen harrastuskoiran lajiin kuin lajiin juuri meiltä, luethan kennelimme ostoehdot!
Varaukset 4/4
Pilvi, narttu, Jump Around, Jump Around Baylee
Carlyon&Kishu, uros, Celtic Vision's, Jump Around Brenton
sasu., uros, Funreal, Jump Around Baxter
wolf94, narttu, Radioactive, Jump Around Beatrice

- Carlyon
- Analysaattori
- Viesti:
Re: Hovarontteja luvassa
Kishun kanssa ottaisimme mielelläme yhden pennun Celtic Vision'siin. Pääsisi aktiiviseen ja hoffeista kiinnostuneeseen kotiin. Kisaisimme ainakin pk-lajeissa, näyttelyissä, agilityssä ja mahdollisesti vierailisimme paljon muissakin lajeissa. Kavereina mahdollisesti tulevalla pennulla olisi ainakin valkkari, samojedi, aussie ja sakemanni. Ilmoittelisimme aina silloin tällöin pennun tuloksia ja kuulumisia.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
-
- Sumopainija
Jos mulle yks puppis Funerealiin? (linkki AK'ssa) :)
PERUSASIAA
Tosiaan hoffipentua halajaisin Funereliin. Tällä hetkellä multa löytyy kaks hoffia ja niitten kanssa kisaan aktiivisesti. (kisakalentereista puuttuu tuloksia) Sivu- ja kisanäyttönä toimii vaikkapa tämä.
Tosiaan kun hoffeja kasvatan niin tunnen rodun perinpohjin.
SUUNNITELMIA
Kisautusta koira saisi aktiivisesti. Kisattaisiin etenkin pk- lajeissa mieluiten valioksi, flyballissa, agilityssa ja ehkä kokeillaan pelastuskoirakokeita ja vepeä. Ainakin kolmesta lajista yritetään valioitua.
Näyttelyissä tietysti käydään siinä välissä niin paljon kuin keretään. Kuvat mulla ois varmaankin jo, mutta tarkastan vielä. Kuitenkin eniten panostetaan käyttölajeihin ja näyttelyt ovat siinä sivulajina.
Pentu saisi varmasti koko ikänsä kestävän kodin ja rakkautta.
Kysele lisää, jos haluat tietää :D Oon huono kirjottelemaan tämmöstä :D
// jos saan pennun niin se ois uros ja sille tulis tämä kuva. :)
PERUSASIAA
Tosiaan hoffipentua halajaisin Funereliin. Tällä hetkellä multa löytyy kaks hoffia ja niitten kanssa kisaan aktiivisesti. (kisakalentereista puuttuu tuloksia) Sivu- ja kisanäyttönä toimii vaikkapa tämä.
Tosiaan kun hoffeja kasvatan niin tunnen rodun perinpohjin.
SUUNNITELMIA
Kisautusta koira saisi aktiivisesti. Kisattaisiin etenkin pk- lajeissa mieluiten valioksi, flyballissa, agilityssa ja ehkä kokeillaan pelastuskoirakokeita ja vepeä. Ainakin kolmesta lajista yritetään valioitua.
Näyttelyissä tietysti käydään siinä välissä niin paljon kuin keretään. Kuvat mulla ois varmaankin jo, mutta tarkastan vielä. Kuitenkin eniten panostetaan käyttölajeihin ja näyttelyt ovat siinä sivulajina.
Pentu saisi varmasti koko ikänsä kestävän kodin ja rakkautta.
Kysele lisää, jos haluat tietää :D Oon huono kirjottelemaan tämmöstä :D
// jos saan pennun niin se ois uros ja sille tulis tämä kuva. :)
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
- Najon
- Le-ppä-ker-ttu
Miekin oon kiinnostunut pennusta :D. Pentu tulisi Radioactiveen. kisaisin pennulla, ainakin näyttelyssä ja agilityssä. Ja yritän kilpailla palveluskoiralajeissa :D. En tiedä montako kertaa, mutta aina kun tulee tilaisuus :D. Hoffeja minulla ei nyt ole, minulla on vain holskuja nyt :D. Mutta tämä olisi neljäs koirani :D, yksi on kyllä seropi(tulossa) mutta tilaa riittää kyllä tälle pennulle ja aikaa :D
-
- Analysaattori
Mitääh, olinko vähän järkyttynyt kun luin että täällä on 3 vastausta ja järkytyin vielä enemmän, kun näin että ne on varauksia! Yllätitte mut, en ajatellut hoffeille olevan näin paljon kysyntää.. :o Mutta hienoa!
Kishulle ja Carlyonille lähtee ehdottomasti pentu, hienoa saada uusia hoffi-ihmisiä!
Myöskin sasulle lähtee pentu. Toivomus olisi jokaisen pennun kohdalla, että hoffin ollessa innokas ja hyvin energinen rotu ja omaa vielä pk-oikeudetkin, että koiran kanssa myös harrastettaisiin pk-puolta. Pakottaahan en voi, mutta tämä olisi tällainen kasvattajan pyyntö!
Wolf94:llekin lupaan nyt pennun, kunhan tämä ei ole sitten mikään hetken mielijohteesta syntynyt varaus! Niitä kun näkee nykyään aika paljon virtuaalimaailmassa. Mutta pennut lähtee kaikille, muokkailen aloitusviestiin kun ehdin!
Osaako Carlyon och Kishu ja Wolf94 sanoa sukupuolta pennulle?
Kishulle ja Carlyonille lähtee ehdottomasti pentu, hienoa saada uusia hoffi-ihmisiä!
Myöskin sasulle lähtee pentu. Toivomus olisi jokaisen pennun kohdalla, että hoffin ollessa innokas ja hyvin energinen rotu ja omaa vielä pk-oikeudetkin, että koiran kanssa myös harrastettaisiin pk-puolta. Pakottaahan en voi, mutta tämä olisi tällainen kasvattajan pyyntö!
Wolf94:llekin lupaan nyt pennun, kunhan tämä ei ole sitten mikään hetken mielijohteesta syntynyt varaus! Niitä kun näkee nykyään aika paljon virtuaalimaailmassa. Mutta pennut lähtee kaikille, muokkailen aloitusviestiin kun ehdin!
Osaako Carlyon och Kishu ja Wolf94 sanoa sukupuolta pennulle?

- Carlyon
- Analysaattori
- Viesti:
Mukavaa, että meille lähtee pentu. Sukupuolella ei oikeastaan ole väliä. Kyselin kuvalupia yhdestä norjalaisesta kennelistä, mutta vastausta ei ole vielä kuulunut. Jutustellaan kuitenkin vielä huomenissa Kishun kanssa.
- Najon
- Le-ppä-ker-ttu
Miulle jos nartun laittasit :D
EDIT// Miulla on jo kuvatkin pennulle :D
EDIT// Miulla on jo kuvatkin pennulle :D
- Carlyon
- Analysaattori
- Viesti:
Meille voi varata uroksen.
-
- Analysaattori
Voikun en ole huomannut aikasemmin. Olisin ilomielin varannut yhden uroksen :D
-
- Sumopainija
Mä tein jo alustavat sivut 8D
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
- Sumopainija
Millonkas syntyy? (: upp
-
- Analysaattori
Nonniin, täältä tulee nimet. Mikäli kaikki on vielä halukkaita pennun ottamaan (ja varmaan vaikka ei olisikaan) niin voisimme nimien jälkeen alkaa suunnittelemaan, milloin pennut putkahtaisivat maailmaan.
Nimiin tulee etuliite Jump Around..
Babajide
Babette
Bailee
Bailey
Baxter
Baylee
Beatrice
Benjamin
Benny
Berniece
Bonnie
Boyana
Brenton
Brittany
Bryan(t)
Myös oman saa keksiä, kriteerinä että alkaa B-kirjaimella. Merkkaan tähän samaiseen listaan varatut nimet (kursivoitu).
Nimiin tulee etuliite Jump Around..
Babajide
Babette
Bailee
Bailey
Baxter
Baylee
Beatrice
Benjamin
Benny
Berniece
Bonnie
Boyana
Brenton
Brittany
Bryan(t)
Myös oman saa keksiä, kriteerinä että alkaa B-kirjaimella. Merkkaan tähän samaiseen listaan varatut nimet (kursivoitu).

- Najon
- Le-ppä-ker-ttu
-
- Sumopainija
Mulle Baxter? :)