Pikkumünstereita! Scarlets T- pentue

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
kirby
Höpsö veitikka

Pikkumünstereita! Scarlets T- pentue

Viesti Kirjoittaja kirby »

Scarletsiin suunnitteilla harvinaislaatuisempaa kanakoirapentuetta - pienimünsterinseisojia! Pentuen ajankohdaksi ajattelin vasta toukokuuta; tarkemmin en osaa vielä sanoa, mutta loppukevääksi olen nämä kaavaillut. Ajankohtaa voidaan toki muuttaa, etenkin jos ottajia on kovin nihkeästi. Mikäli harvinaisempi seiskaryhmän rotu kiinnostaa, pieni ja energinen münsteri voisi olla sun juttu! :)

Luethan kasvatussivumme! Sieltä löydät kaiken oleellisen, mikäli olet kiinnostunut kasvatistani.

Isänä BH vNW-09 vISW-10 vAMW-10 vESTW-10 vLUXW-10 FIN & KRE & N & DK & KRE & LUX* & NED* & FRA* & IS* & AM* & EST* MVA Wombu's Jeremiaf "Jamie". Alun perin Elsalla ollut münsteripoika päätyi minulle hänen lopettaessaan virtuaalikennelinsä toiminnan. Useita, erinomaisia näyttelytuloksia löytyy sekä hyväksytty BH- koe myöskin plakkarissa. Kanakoirakokeissa ollaan kisattu, mutta mainittavia tuloksia (1- tuloksia) ei olla onnistuttu saamaan.

Emänä ihastuttava vSWEW-10 vISW-10 vAMW-10 vESTW-10 vLUXW-10 vNLW-10 vKREW-10 Lovebird Bairbre "Barbi". Barbi on tuontikoirani Englannista, joka on lyhyestä urastaan huolimatta saanut erinomaisia näyttelytuloksia. Ennen pentuetta pyrin suorittamaan Barbin kanssa BH- kokeen, sekä saaman valionarvot ainakin parista maasta.

Varaukset (1/5)
~ remi, Scarlets, uros

Nimiteemana T- kirjain - mieluisan voit valita alta tai keksiä oman.
Nimet ovat muodossa Scarlets ...

Toxic v
Tasha
Texas
Tracy
Tedwin
Twice
Trevor
Trixie
Torcán
Tobie
Theo
Tajsh
Téodóir
Taryn
Taiga
Taminka
Taylor
Tigger
Tropic
Trapper
Times
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Elsa
Toistolla tehoa

Re: Pikkumünstereita! Scarlets T- pentue

Viesti Kirjoittaja Elsa »

Ai että sisaruksilla päätit kakaroita teettää :D No einy ;) Kuvissa siis on Nummituvan Elmeri ja Nummituvan Esteriina :) Menipä ohi aiheen, taas vaihteen vuoks :)
FiW-13 HeW-13 NordW-13 Nummituvan Elmeri 2/08 <3
kirby
Höpsö veitikka

Vitsi mä ihan oikeasti säikähdin et oon menny pennuttaan sisaruksia mut ovat onneks molemmat virtuaalisesti ihan eri suvuista.... :D Hetkellinen blackout. Mut kuvissa tosiaan taitaa olla sisarukset!
vuoden kadehdituin 2012
kirby
Höpsö veitikka

Kiinnostuneita?
vuoden kadehdituin 2012
kirby
Höpsö veitikka