Molemmat kennelit koki pieniä muutoksia.
DAVINHEIM - DEBESIS
Davinheim ja Debesis
-
welmu
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Re: Davinheim ja Debesis
Ulkoasut
Siis mä tykkään ainakin todella paljon tosta Davinheimin ulkoasusta, noi linkit on kivat ja asettelukin on tosi kiva. Debesin ulkoasusta tykkään kanssa, erityisesti noista linkkien "hoverista".
Tekstit
Tekstit ovat hyvät, mutta yksi asia mua jäi vähän mietityttämään. Nimittäin Debesiksen esittelyn lopussa lukee näin:
Lopuksi
Sanotaankos näin lopuksi, että rakastan <3_<3
Siis mä tykkään ainakin todella paljon tosta Davinheimin ulkoasusta, noi linkit on kivat ja asettelukin on tosi kiva. Debesin ulkoasusta tykkään kanssa, erityisesti noista linkkien "hoverista".
Tekstit
Tekstit ovat hyvät, mutta yksi asia mua jäi vähän mietityttämään. Nimittäin Debesiksen esittelyn lopussa lukee näin:
Onko toi oikein vai väärin? Tuli vaan mieleen.Debesiksen esittely kirjoitti:Davinheim sai alkunsa vuonna 2006, kun minä ja ystäväni Jennika päätimme lähteä toteuttamaan unelmaamme ja kasvattamaan belgianpaimenkoiria. Valitettavasti matkamme jäi lyhyeen ja jo vuonna 2007 olimme tauolla. Meidän nimen alla ehti kuitenkin syntyä kaksi terveuren pentuetta. Samoihin aikoihin anoin toista kennelnimeä, ajatuksena oli lähteä kasvattamaan australiankarjakoiria ja welsh corgi cardiganeja. Toisin kuitenkin kävi, kiinanharjakoira vei sen pestin ja nyt mukaan on tullut myös havannankoirat. Vuonna 2008 Davinheim jatkoi toimintaansa kasvattamalla belgianpaimenkoiria, vuoden kuluttua mukaan tulivat myös bordercolliet.
Lopuksi
Sanotaankos näin lopuksi, että rakastan <3_<3
Dilis - vehnäterrierit vuodesta 2012
-
Reetta
- Kanada
No kyllä se periaatteessa oli oikein, mutta ehkä hieman liian paljon Davinheimin kannalta selitetty. Muokkailin sitä nyt hieman. Kiitos!
-
Karla
- Söi navetan kaksi nautaa
Tykkään. <3_<3
-
Häidee
- Kriisissä
Oon niin kadehtinu aina Davenheimin ja Debesisin sivuja ulkasta lähtien. Vieläkin oon vihreä... c: (Pakko huomauttaa, että Deben joillain sivuilla alapalkki jää vajaaks.)
/ Koirien sivuilla, kasvatussivulla, D-pentueen sivulla, linkkisivulla sekä tekijänoikeussivulla jää vajaaksi. Tässä vielä printti.
Ja IE:llä siis jää vajaaksi. Chromella toimii.
// Jees, nyt toimii.
/ Koirien sivuilla, kasvatussivulla, D-pentueen sivulla, linkkisivulla sekä tekijänoikeussivulla jää vajaaksi. Tässä vielä printti.
Ja IE:llä siis jää vajaaksi. Chromella toimii.
// Jees, nyt toimii.
61°07 45 N 21°30 20 E
-
Reetta
- Kanada
Ai miten vajaaks ja millä sivulla? Kävin kaikki läpi, eikä ainakaan omalla koneella ja selaimella jäänyt vajaaks. Pitää varmaan vähentää tota tekstin määrää alapalkissa, jos se auttais. Ja kiitos!
// Tyhmä pikku puutos koodissa, siitä johtu. Nyt pitäis toimia.
// Tyhmä pikku puutos koodissa, siitä johtu. Nyt pitäis toimia.