Aina Eloisan lunneja SYNTYNEET

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Memmu
Epätoivoinen katse

Aina Eloisan lunneja SYNTYNEET

Viesti Kirjoittaja Memmu »

Kuva

Lunnikoira on iloinen, sosiallinen ja leikkisä seurakoira, joka viihtyy perheen ja etenkin lasten parissa. Lunnikoira kiintyy omistajaansa ja on usein vieraita kohtaan pidättyväinen. Vieraista se ilmoittaa erikoisella haukullaan, mutta tutuksi tultuaan se voi laittaa leikiksikin. Lunnikoira on myös tarkka ruuistaan, joita se voi piilotella "pahan päivän varalle" ja näitä kätköjä voi löytyä mitä ihmeellisimmistä paikoista. Huonoina luonteenpiirteinä mainittakoon haukkuherkkyys, itsepäisyys ja myöhään sisäsiistiksi oppiminen, joten kärsivällisyyttäkin tarvitaan.

Siis mitä?
Eli tämä on Aina Eloisan 2. pentue, 1. lunni-pentue. Pentue on alustavasti suunniteltu ja toteutuu jos varaajia tulee tarpeeksi. Varaajia otetaan max. 5. Yhden narttu pennun haluaisin sijoittaa.

Vanhemmat
Kuva

Emä on upea oma narttuni BH RH-E vKANS mva vFRAW-11 vLTW-11 vSWEW-10 vLUXW-10 vDKW-10 vFINW-10 Cargon Aina Niin Energinen eli Valo. Valo on Jaelin kasvatti. Luonteeltaan valo on eloisa, vilkas ja mukavuuden haluinen. Valo haluaa olla joka paikassa mukana, ja luulee olevansa "iso" koira. Valo on koira joukkoni pomo. Valo harrastaa näyttelyitä sekä tokoa pääosin, ennen mahdollista pentuetta kisaan valolle tk1. Aiempia pentueita neidillä ei ole.Valon sivut.
Isä on evm. uros Fjell Uovertruffen eli Feji. Feji on norjan tuonti ja asustelee suomessa. Feji on mainio harrastuskoira ja on pärjännyt niin näytössä kuin käytössä.

Minulle pentu?
Koska lunnit ovat harvinaista herkkua, jos kiinnostaa lähetä ihmeessä tähän topiciin viestiä. Toivon kisautusta edes muutamassa kisassa per/kk, sekä kuulumisia sillon tällöin. Luethan kasvatus sivun. Koiria saa käyttää jalostukseen luvallani. Yhden nartun sijoitan.

Nimet ja Varaukset
Nimien teema on suomalaiset sananlaskut,
täältä löytyy:xx

Varaukset 2/5
Memmu, Aina Eloisan, narttu Aina Eloisan Kosto On Suloinen
Jeccu, Vipula, narttu Aina Eloisan Puhumatta Paras
Memmu
Epätoivoinen katse

Re: Aina Eloisan lunneja

Up.
Kukaan kiinnostunut??
Anna mun olla syypää sun hymyyn
neean
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja neean »

Mua kiinnostais ihan hirveesti ottaa toinen lunni Ketkun kaveriks, mutta nyt oon päättäny että en ota uusia koiria vähään aikaan ... =))
Memmu
Epätoivoinen katse

^No voi harmi, jos muutat kuitenkin mieltäs niin kyllähän sulle pentu lähtee... ;)
Eikös kukaan tosiaan ole kiinnostunut???
neean
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja neean »

Kiinnostuksen puute johtuu varmaan siitä, että lunnikoira on aika harvinainen rotu täällä URL puolella... Mä ilmottelen sitten joskus myöhemmin, ku voisin olla kiinnostunut lunnista, jos vaikka pentuetta olis sulta tulossa =) Tosin oon meinannu Ketkullakin teettää jossakin vaiheessa pentuja...
Memmu
Epätoivoinen katse

^Nii, harva tuntee edes koko rodun.. Itse omistan 1 irl lunnin.. :D Jos Ketkulle meinaat pentuja teettää, mä voin ainakin olla kiinnostunut.. Laitas sitten yv:tä... ;)

//UPPEN. Onkos kukaan kiinnostunut? Lunniksesta saa oivan harrastekoiran melkeinpä joka lajiin. ;)
Jeccu
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Jeccu »

Jos Vipulaan yksi lähtee, niin mikäs siinä sitten. :>

Nyt kesällä perustettu kennel seisoo nyt vihdoin ja viimein jaloillaan. Koska mulla nyt riittää innostusta pentujen suhteen, niin päivittelisin sivuja ja kilpailtaisiin varmasti pennulla niissä peruskilpailuissa: agility, varmaan näyttelytkin tulee vastaan joskus, toko voitaisiin mennä loppuun, ja jos pennulla innostusta riittää niin miksei myös VEPE. :>

Mä en tiedä saanko mistään napattu kuvan pennulle, mutta enköhän mä flickr.comista jotain nyt kuitenkin satu löytämään. :> Jos pentu meillepäin lähtisi piristämään tylsää arkea, niin lupaan ja takaan, että meistä kuullaan vielä. :D

Toivoisin ittelleni narttua tästä pentueesta. Siitoskoirana se ei silleen toimi, mutta joku pentue saatetaan teettää sitten kun koiralla hieman kokemusta on kilpailukentiltä. Niin kuin jossain olen sanonut, niin en halua teettää pentuja koiralla jolla ei ole kilpailukokemusta.

Niin ja herttileijaa, BH'kin suoritettaisiin ehottomasti. :>
Whoever said that diamonds are a girls best friend, obviously never owned a dog.
Memmu
Epätoivoinen katse

Kyllä mä uskallan sulle pennun luvata, ottaisitko sijoitus nartun vai? Laitan kohta nimiä.
Vielä kiinnostuneita?
Jeccu
Le-ppä-ker-ttu

Memmu kirjoitti:Kyllä mä uskallan sulle pennun luvata, ottaisitko sijoitus nartun vai? Laitan kohta nimiä.
Vielä kiinnostuneita?
Juu, vaikkapa sijoitusnarttu. :'> Kiitoksia! ^^
Whoever said that diamonds are a girls best friend, obviously never owned a dog.
Memmu
Epätoivoinen katse

Sulle siis se. Minkäs nimen haluut?
Jeccu
Le-ppä-ker-ttu

Vaikkapa Aina Eloisan Puhumatta Paras :>
Memmu
Epätoivoinen katse

Sulle se, onko sulla mitään toiveita synt. päivästä?
Jeccu
Le-ppä-ker-ttu

Ömömöm. Lähipäivinä. :'DD No sanotaan vaikka 25.6 - 30.6?
Memmu
Epätoivoinen katse

26.6. Sivuja voi lähipäivinä tehdä.
Jeccu
Le-ppä-ker-ttu

Hmm... Neljä huomioitavaa asiaa jotka vois petrata:

1. Emolla ei ole sukutaulua
2. Kuvat on suoralinkitetty
3. Isällä ei ole sivuja (?)
4. Koiria ei pääse selaamaan Aina Eloisassa

Mutta kuitenkin, Peppi esittäytyy. :> Kiitoksia!
Vastaa Viestiin