T: Kk saksanseisoja, uros - mennyt
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
T: Kk saksanseisoja, uros - mennyt
Waldo olisi tarjolla.
Waldo eli vjISW-10 vjESTW-10 vjAMW-10 vjLUXW-10 RH-E RH-F A Schwaer Zauberer (vjAMW-10 ja vjLUXW-10 -tulokset lisäämättä pojun tietoihin) olisi tarjolla jalostukseen, mikäli jollain olisi urokselle tarvetta. Itsellä ei ole käyttöä, kun ei siitä käyttövaliota tule koskaan joten en jaksa käyttää itse. Ennen kun oli kanakoirakisoja olin niin epäaktiivinen, ja nyt kun olisin aktiivisempi, ei ole kisoja... Yksi kanakoirakokeiden luokkavoitto silti löytyy sekä yksi mejätulos. Viettiä siis löytyy vaikkei kisattua ole tullut. Taustaltaan Waldo on evm, tuonti Saksasta.
Vapaamuotoista viestiä vaan alle mikäli on kiinnostusta poikaa käyttää.
Waldo eli vjISW-10 vjESTW-10 vjAMW-10 vjLUXW-10 RH-E RH-F A Schwaer Zauberer (vjAMW-10 ja vjLUXW-10 -tulokset lisäämättä pojun tietoihin) olisi tarjolla jalostukseen, mikäli jollain olisi urokselle tarvetta. Itsellä ei ole käyttöä, kun ei siitä käyttövaliota tule koskaan joten en jaksa käyttää itse. Ennen kun oli kanakoirakisoja olin niin epäaktiivinen, ja nyt kun olisin aktiivisempi, ei ole kisoja... Yksi kanakoirakokeiden luokkavoitto silti löytyy sekä yksi mejätulos. Viettiä siis löytyy vaikkei kisattua ole tullut. Taustaltaan Waldo on evm, tuonti Saksasta.
Vapaamuotoista viestiä vaan alle mikäli on kiinnostusta poikaa käyttää.
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
- Keilapallo
Re: T: Kk saksanseisoja, uros
Minä minä!
Pakko sanoa, että on melkein unelma, jos saisin mahdollisuuden käyttää Waldoa Chayalla. Sukua löytyy, mutta toivottavasti se ei haittaa. Evm. uroksella en haluaisi pentuja teettää, sillä sukupuu näyttää silloin omaan silmääni aivan liian epätasapainoiselta, vaikkakin.. Tästä alkaa kyllä olla melko hankala tilannetta korjata.
Chaya on kuitenkin kilpaillut menestyksekkäästi näyttelyissä, suorittanut BH:n. Tokossa se kilpailee avoimessa, kanakoirakokeissa voittajassa (toivottavasti pääsee vielä joskus kisaamana kyseisessä lajissa aktiivisemmin).
Kysellä saa toki lisää. (:
Pakko sanoa, että on melkein unelma, jos saisin mahdollisuuden käyttää Waldoa Chayalla. Sukua löytyy, mutta toivottavasti se ei haittaa. Evm. uroksella en haluaisi pentuja teettää, sillä sukupuu näyttää silloin omaan silmääni aivan liian epätasapainoiselta, vaikkakin.. Tästä alkaa kyllä olla melko hankala tilannetta korjata.
Chaya on kuitenkin kilpaillut menestyksekkäästi näyttelyissä, suorittanut BH:n. Tokossa se kilpailee avoimessa, kanakoirakokeissa voittajassa (toivottavasti pääsee vielä joskus kisaamana kyseisessä lajissa aktiivisemmin).
Kysellä saa toki lisää. (:
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Haa, kiva että on kiinnostusta! En olisi millään raaskinut koiraa kuopata ilman jälkipolvea. ;D
Kuullostaa kaikin puolin hyvältä. Waldollehan tämä on sitten ensimmäinen ja viimeinen pentue. Mulle ei ole mitään väliä minkälaista pentuekokoa olet harkinnut tai muuta. Milloin olet ajatellut pentuetta ajankohtaiseksi?
Kuullostaa kaikin puolin hyvältä. Waldollehan tämä on sitten ensimmäinen ja viimeinen pentue. Mulle ei ole mitään väliä minkälaista pentuekokoa olet harkinnut tai muuta. Milloin olet ajatellut pentuetta ajankohtaiseksi?
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
-
- Keilapallo
Hienoa. Chayan siskolle on myöhemmin tulossa pentue, joten suhteellisen pian voisi tämän pyrkiä saamaan ns. alta pois. Chayan ainoaksi pentueeksi myöskin jää, ja pentuekooltaan max. 3, riippuen toki varaajista. Mitään suurempia tuloksia en taida nyt hakea tytölle ennen pentuetta, sen jälkeen sitten vielä mahdollisesti jotain. Mutta siis, ajankohdaksi voisin sanoa tämän kuun lopun, ellei tule liian aikaisin sinulle (kysäisen toki varaajilta myös, kun topicin pian teen).
Open your eyes and tell me what you see
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Asia sopii hyvin.
-
- Höpsö veitikka
Re: T: Kk saksanseisoja, uros - mennyt
psst, täällä sit yks kiinnostunut!
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Re: T: Kk saksanseisoja, uros - mennyt
remi kirjoitti:psst, täällä sit yks kiinnostunut!
Joskus aurinko ei paista, vaikka olisi kevät. Silloin kaikkein suurin apu on hiljaa vieressä istuva koira, joka nuolee jokaisen kyyneleen pois.