T: Pomeranian uros - mennyt

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Lukittu
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

T: Pomeranian uros - mennyt

Viesti Kirjoittaja Henji »

BH vFIN TVA vjLTW-09 vjDKW-09 vjMV-09 vjAMV-09 vFIN MVA Starmaker All I Ever Wanted "Rico"

Urosta en käytä itse, koska tulevaisuudessa narttupommi jolla teetän pentueen, on Ricon täti, joten RIcoa en voisi isukkina käyttää. Joten ajattelin tarjota poikaa jollekkin mahdollisesti kiinnostuneelle nyt, kun se juuri sai viimeisen tokotuloksen valioituakseen.

Poju on kisannut näyttelyissä, tokossa sekä agilityssä, plus BH-koe suoritettu. Luonteeltaan se on pirteä ja kaikessa mukana olla tahtova. Hieman haukkuherkkä.

i. Sumuketun Lumitähtönen
ii. MV-07 FIN MVA Genia's Sundown
ie. Spitrin's Cmolaitin Tan
e. vBELW-08 vKREW-08 vEUW-08 vV-08 Starmaker Dearly Beloved
ee. BH vKTV vFIN & vSWE & vN & vGBR & vEST & vUKR & vFRA & vK & vKRE & vCA & vNL MVA vESTW-07 vEUV-07 vVNP-07 vSWEW-07 vGBRW-07 vKREW-07 vCAW-07 vAGIW-07 Spitrin's Antina Oliga

Vapaamuotoista tekstiä alle jos on kiinostusta.
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: T: Pomeranian uros

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Mulla olis kiinnostusta :) Mulla on ollut jo kauan Baba-pommi, jolel haluaisin pennut teettää. Sen suku on evm.
Näyttelyissä on emnnyt ihan ookoosti, ERIä ja EHta tullut, josksu kyllä vain H. Agilityssa se on valio ja tokossa kisaa voittajaluokassa, josta on jo kaksi 1-tulosta. Ennen pentuja haluaisin ainakin TK3-koularin tytölle.
Mutta juu, jos nyt yhtään nappaa, niin kiva :'D
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: T: Pomeranian uros

Tk3:n näköjään Baba on jo saanut. :D

Millos olis ajatellut pentuetta ajankohtaiseksi? Kyllähän sä tuota Ricoa voit käyttää. Sukua pojulta löytyy jonkin verran ja tosiaan esimerkiksi sen tädille on lähitulevaisuudessa tulossa pentue, joten kovin suurta pentuetta en tästä toivoisi. :cool: Muuten mulla ei ole tuumailtavaa minkään suhteen, sen kuin käytät poikaa.
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: T: Pomeranian uros - mennyt

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Oujeesh! :) No hmm.. varmaan vähän kesämmällä ois ajankohtaisempi, tai sitte jo aikasemmin, en osaa kyl sanoo :'D Ja mä mietinki just jotain 3-4 pennun kokoista pentuetta, etten sen isompaa. :)
Noo, mä laitan jossain vaihees topiikin sitten :)
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: T: Pomeranian uros - mennyt

3 pentua kuullostaisi hyvältä. :) Mutta asia selvä. Seurailen pentutopan ilmestymistä.
Lukittu